Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel ma apr 29, 2024 4:59 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 3:39 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 20, 2012 8:15 pm
Berichten: 35
kevin schreef:
Hmmmm, je moet niet altijd geloven wat een clown zegt
De echte clown Anton liet me weten dat hij zijn alter ego niet kent, en ook niet van gehoord heeft. Het verhaal van Anton de 2e komt hiermee op losse schroeven te staan dus...


blijkbaar dus. vond het vreemd dat ie aangaf de zelfde naam als Anton te gebruiken

Bedankt voor de diverse positieve reacties! hierbij nog nog wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 4:12 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Niet te geloven, wat mooi!
Ga vooral nog maar een poosje door hoor, met foto's plaatsen, want ze worden per keer mooier!!!
Sommige kun je geen gewone foto's meer noemen, het zijn ware kunstwerken!

Tot zover de afdeling lofprijzingen.
Maar ik meen het wel!

Bij sommige kreeg ik tranen in m'n ogen, dat zegt denk ik genoeg!


Laatst gewijzigd door circusmeisje op wo nov 21, 2012 4:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 4:21 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
kevin schreef:
hier is de spreekstalmeester te beluisteren, de eerste 20 seconden :

http://www.sleutelstad.nl/nieuws/archief/2012/11/circus-belly-wien-strijdt-voor-circusdieren

Groetjes 'de spreekstalmeester' haha



Ja hoor, wat ik er van zag deed hij het prima.
Maar dat schreef ik ook al, met veel bravoure. Alsof hij het al jaren doet.
Komt dus vast wel goed!

Bovenstaande link laat zien waarin een plaatselijk radiostation groot kan zijn!
Niet alleen een verslag van de aanwezigheid van het circus (nog geen tijd gehad om te luisteren...) maar ook een bericht op hun website met een zeer complete fotoreportage!
Daar kunnen andere, waaronder dat huis aan huisblad met die poll en die afschuwelijke, niet bij Belly Wien gemaakte tijgerfoto's, nog heel wat van leren!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 5:36 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
circusmeisje schreef:
kevin schreef:
hier is de spreekstalmeester te beluisteren, de eerste 20 seconden :

http://www.sleutelstad.nl/nieuws/archief/2012/11/circus-belly-wien-strijdt-voor-circusdieren

Groetjes 'de spreekstalmeester' haha



Ja hoor, wat ik er van zag deed hij het prima.
Maar dat schreef ik ook al, met veel bravoure. Alsof hij het al jaren doet.
Komt dus vast wel goed!

Bovenstaande link laat zien waarin een plaatselijk radiostation groot kan zijn!
Niet alleen een verslag van de aanwezigheid van het circus (nog geen tijd gehad om te luisteren...) maar ook een bericht op hun website met een zeer complete fotoreportage!
Daar kunnen andere, waaronder dat huis aan huisblad met die poll en die afschuwelijke, niet bij Belly Wien gemaakte tijgerfoto's, nog heel wat van leren!


Bedankt voor het compliment! Dan heb je mij horen praten waarschijnlijk over de dieren aan het begin van de show.

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 5:51 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
kevin schreef:

Bedankt voor het compliment! Dan heb je mij horen praten waarschijnlijk over de dieren aan het begin van de show.



Klopt! Op de foto met een tijgertje. Deed je (nog) niet meer dan?
Dat wordt wel tijd!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 7:09 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Ja ik doe de hele show ja vanzelfsprekend

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 10:33 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 20, 2012 8:15 pm
Berichten: 35
circusmeisje schreef:
Niet te geloven, wat mooi!
Ga vooral nog maar een poosje door hoor, met foto's plaatsen, want ze worden per keer mooier!!!
Sommige kun je geen gewone foto's meer noemen, het zijn ware kunstwerken!

Tot zover de afdeling lofprijzingen.
Maar ik meen het wel!

Bij sommige kreeg ik tranen in m'n ogen, dat zegt denk ik genoeg!


Bedankt voor het compliment circusmeisje, Als ik ook van het vrouwelijk geslacht was geweest had ik er vast van moeten blozen :D :D :D


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: do nov 22, 2012 12:23 pm 
Offline

Lid geworden op: ma feb 28, 2011 5:55 pm
Berichten: 59
Klinkt goed Kevin !
En echt prachtige foto's !
Complimenten voor beiden.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: do nov 22, 2012 2:04 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
De foto's zijn fabelachtig mooi. Groot compliment voor de fotograaf.
Was het daar maar bij gebleven. Dan plotseling post iemand een link naar een geluidmoment van een lokale omroep uit Leiden. Kennelijk horen wij daar Kevin als spreekstalmeester en dat doet hij werkelijk zeer goed! Maar dan het intervieuw met Marlon Zinnecker. Wat een tenenkrommende slechte antwoorden geeft deze man.
Het wordt de hoogste tijd dat circus Belly Wien volwassen wordt. Zij hebben zeer dringend een professionele persvoorlichter nodig a la Mathijs te Kiefte bij circus Herman Renz.
Zolang een man als Marlon Zinnecker het woord voert voor zijn circus en daarin duidelijk probeert te maken dat Belly Wien veel dieren heeft en daar erg goed voor zorgt, zal hij door weinigen serieus genomen worden. De man mist voldoende kennis van de Nederlandse taal. Dat kan zijn charme hebben maar niet meer in deze tijd wanneer je jouw bedrijf op deze wijze wil profileren.
Jammer dat zo'n mooi bedrijf zo amateuristisch geleid wordt. En dan een dame genaam Saskia die als vrijwilliger voor de jonge tijgertjes zorgt. Ik wordt daar als roofdiermens niet goed van.
Dit soort vrijwillegers zou een goed geleid circus in deze moeilijke tijden niet moeten willen inzetten.
Slechts professionals zouden met circusdieren moeten omgaan. Hiermee bewijst circus Belly Wien de anti circusdieren lobby weer een goede dienst. Hoe kun je nu verklaren dat je dieren goed verzorgd worden terwijl je amateurs/ vrijwilligers dit laat doen? Zou voer je toch geen bedrijf met zoveel dieren.
Ja ik weet dat dit topic over de mooie foto's gaat. Maar de zijsprongen van de overige lezers hebben mij doen besluiten te reageren zoals ik nu gedaan heb.
Begrijp mij goed ik vind Belly Wien een prachtig circus en ik vind het te gek dat zij zoveel dieren hebben. Ik kan daar erg van genieten. Maar mensen denk toch eens na en wordt wakker.
Durf ook eens feedback te geven naar een circus directie over hun bedrijfsvoering. Maar geef positief kritische feedback waar deze directie iets mee kan. Het gaat om het voortbestaan van hun bedrijf en het voortbestaan van het klassieke circus met dieren.
Het publiek is kritisch, de politiek ook en die hebben de macht en bevoegdheid het de circussen met dieren moeilijk te maken. Geef de anti circusdieren lobby geen kans.
Dan kan deze uitmuntende fotograaf nog vele jaren zijn bijzonder mooie foto's maken en tonen aan alle liefhebbers van het circus!
En beste Marlon ik heb zeer veel respect en bewondering voor jullie bedrijf, mocht je dit lezen of ter oren komen. Ik ben een bewonderaar maar een zeer ongeruste bewonderaar van jullie circus en van het klassieke circus in het algemeen.
Neem mijn advies ter harte het kan jullie bedrijf alleen maar ten goede komen.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: do nov 22, 2012 4:12 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Beste poliantha

Bedankt voor het complimet naar mij toe. Ik was die dag net voor de voorstelling daar en was dus ook niet op de hoogte van het interview anders had ik dat verzorgd. Een interviewer kiest er bovendien zelf voor wie zij het woord geven.
Over de tijger(tjes): Deze worden prima verzorgd en niet alleen maar door vrijwilligers. Die er bovendien al meer dan 5 jaar met tijgers helpen. Ook de vaste roofdierverzorger (15 jaar werkzaam), Marlon en Roman kommeren zich over de dieren. Ik ben het met je eens, de manier waarop het gezegd wordt op de radio is misschien een beetje knullig. Maar je hoeft je absoluut niet druk temaken over de verzorging van de roofdieren. Ieder jaar 2 tot 3 gezonde welpen opvoeden . En waar ze niet ziels alleen in een grote vrachtwagen worden gegooid, maar gewoon bij de moeder (dit is een goed teken).

Kevin

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: do nov 22, 2012 7:19 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
polianta schreef:
De foto's zijn fabelachtig mooi. Groot compliment voor de fotograaf.
Was het daar maar bij gebleven. Dan plotseling post iemand een link naar een geluidmoment van een lokale omroep uit Leiden. Kennelijk horen wij daar Kevin als spreekstalmeester en dat doet hij werkelijk zeer goed! Maar dan het intervieuw met Marlon Zinnecker. Wat een tenenkrommende slechte antwoorden geeft deze man.
Het wordt de hoogste tijd dat circus Belly Wien volwassen wordt. Zij hebben zeer dringend een professionele persvoorlichter nodig a la Mathijs te Kiefte bij circus Herman Renz.
Zolang een man als Marlon Zinnecker het woord voert voor zijn circus en daarin duidelijk probeert te maken dat Belly Wien veel dieren heeft en daar erg goed voor zorgt, zal hij door weinigen serieus genomen worden. De man mist voldoende kennis van de Nederlandse taal. Dat kan zijn charme hebben maar niet meer in deze tijd wanneer je jouw bedrijf op deze wijze wil profileren.
Jammer dat zo'n mooi bedrijf zo amateuristisch geleid wordt. En dan een dame genaam Saskia die als vrijwilliger voor de jonge tijgertjes zorgt. Ik wordt daar als roofdiermens niet goed van.
Dit soort vrijwillegers zou een goed geleid circus in deze moeilijke tijden niet moeten willen inzetten.
Slechts professionals zouden met circusdieren moeten omgaan. Hiermee bewijst circus Belly Wien de anti circusdieren lobby weer een goede dienst. Hoe kun je nu verklaren dat je dieren goed verzorgd worden terwijl je amateurs/ vrijwilligers dit laat doen? Zou voer je toch geen bedrijf met zoveel dieren.
Ja ik weet dat dit topic over de mooie foto's gaat. Maar de zijsprongen van de overige lezers hebben mij doen besluiten te reageren zoals ik nu gedaan heb.
Begrijp mij goed ik vind Belly Wien een prachtig circus en ik vind het te gek dat zij zoveel dieren hebben. Ik kan daar erg van genieten. Maar mensen denk toch eens na en wordt wakker.
Durf ook eens feedback te geven naar een circus directie over hun bedrijfsvoering. Maar geef positief kritische feedback waar deze directie iets mee kan. Het gaat om het voortbestaan van hun bedrijf en het voortbestaan van het klassieke circus met dieren.
Het publiek is kritisch, de politiek ook en die hebben de macht en bevoegdheid het de circussen met dieren moeilijk te maken. Geef de anti circusdieren lobby geen kans.
Dan kan deze uitmuntende fotograaf nog vele jaren zijn bijzonder mooie foto's maken en tonen aan alle liefhebbers van het circus!
En beste Marlon ik heb zeer veel respect en bewondering voor jullie bedrijf, mocht je dit lezen of ter oren komen. Ik ben een bewonderaar maar een zeer ongeruste bewonderaar van jullie circus en van het klassieke circus in het algemeen.
Neem mijn advies ter harte het kan jullie bedrijf alleen maar ten goede komen.


Onvoorstelbaar, wat draaf je weer door!
Volgens mij doe je echt je best mij te overtreffen!
Want wat een geweldige reactie, en dat voor iemand die pretendeert veel van de circuswereld af te weten!

Weet je nog wel hoe dat gaat in de praktijk? Bij jullie natuurlijk nooit zo massaal als bij andere circussen. Maar toch....
Het circus staat in een grotere stad.
Van meet af aan, soms al tijdens de opbouw, komen daar journalisten van verschillende soorten media op af.
Schrijvende pers, een flink aantal fotografen, plaatselijke en regionale radio en tv.
Vaak komen die niet eens op afspraak, maar op goed geluk. Dat maakt het al heel wat lastiger.
Onmogelijk om die allemaal in de gaten te houden en er voor te zorgen dat die mensen met de juiste of beste persoon spreken.
Je noemt als voorbeeld de pr-man van Herman Renz. Doet het prima. Maar heeft echt ook maar één lichaam en kan onmogelijk overal tegelijk zijn.
Bovendien zal die vast niet zijn hele leven bij dit circus blijven, en dan moeten ze maar afwachten of ze zo iemand weer krijgen....

Beetje flauw om af te geven op het minder goede Nederlands van Marlon. Prins Bernhard deed het na een heel leven amper beter!
Bij een internationaal circus kun je dit verwachten.
Volgens jou moet je je daar tegen indekken.
Je weet heus wel dat ze dat bij Belly Wien een paar jaar geprobeerd hebben.
Soms werkte dat, ook wel eens niet.
Ook daartegen was hier op het forum kritiek, hij zou de boel teveel naar zijn hand zetten met diverse functies.
De praktijk leerde anders....

Nee, dan maar liever de directeur zelf voor de microfoon of camera.
Als dat al kan, ook die is wel eens niet aanwezig.
Lukt dat toch, zie de beelden van TV West (bij het onderwerp Belly Wien in Leiden), dan pakt hij uitgerekend dàt jonge tijgertje, wat helemaal niet zo mak is! Foutje.....
Makkelijk op te lossen door het dier bij z'n nekvel te pakkken (net als z'n moeder doet), maar dat wekt ook weer reacties op, ervaarde ik persoonlijk nog in Groningen!
Dan maar het hoofd dierenverzorging geïnterviewd? Wordt ook al lachen, krijg je antwoord in het Pools!

Nee, zo eenvoudig is het allemaal niet.
Je kunt voor van alles en nog wat wel een (duurbetaalde) functie bedenken, hoe dat in de praktijk uitpakt blijft evengoed afwachten.
Als 'roofdiermens' word je er niet goed van dat een vrijwilligster zich met de jonge tijgertjes bemoeit?
Volgens mij ben je alleen maar stinkend jaloers!
Kijk bij de foto's nog maar eens naar dat tijgertje vastgehouden door een andere vrijwilliger, verantwoordelijk voor zijn opvoeding.

Misschien kun jij dat schip met geld richting Belly Wien sturen zodat ze al die mensen kunnen inruilen voor professionals?
Kritische feedback geven waar dit circus iets mee kan? Laat me niet lachen!

Persoonlijk vind ik een van de mooiste en meest treffende foto's uit de tweede serie die van Marlon. Die tijdens de voorstelling op zondagmiddag in vol ornaat in de heftruck zit om binnen tien minuten alle paardenstallen op te laden!
Dat geeft pas een beeld van dit circus anno 2012!
Een tijd waarin er met zo mogelijk nog minder professionals nog harder gewerkt moet worden dan in de vorige eeuw!
Je hoeft niet bang te zijn dat Marlon dit leest op internet.
Zelfs daar doen ze niet aan, hoofdzakelijk vanwege tijdsgebrek.

O, schiet me nog één ding te binnen.
Nog niet zo lang geleden gaven ze bij een circus dat onder vuur lag tegenover diverse media daarover hun reactie.
In keurig Nederlands en door professionele medewerkers.
Kan niet zeggen dat het effect daarvan nu zoveel beter was dan hier bij Belly Wien....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: do nov 22, 2012 10:34 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 06, 2012 12:54 pm
Berichten: 183
Best circusmeisje, dank voor je reactie. Niet dat ik daar veel mee kan maar het gaat niet om mezelf. Het gaat om een prachtig circus en alle andere mooie zaken. Toch dank ik je voor het geven van je mening.
Wat de roofdieren betreft. Nee ik ben niet jaloers op deze Saskia en haar contact met deze dieren.
In de loop van mijn leven heb ik meer dan genoeg roofdieren mogen vasthouden, voeden, verzorgen enz. Ook nu ben ik nog steeds in de gelegenheid om dit te met zeer veel genoegen te kunnen doen.
Mijn betoog gaat veel verder dan jij uit mijn verhaal kunt halen. Dat zal ik je niet kwalijk nemen omdat ik weet en besef dat jij ook het beste voor hebt met dit circus en circussen in het algemeen.
Beiden wensen wij de circussen een gezonde toekomst.
Mathijs te Kiefte zal inderdaad wel een keer zijn horizon gaan verleggen. Op dit moment is hij in dienst bij Herman Renz vandaar dat ik hem als voorbeeld genoemd heb.
Bewust heb ik geen andere naam of namen willen noemen omdat hij, naar mijn mening, gewoon het beste voorbeeld op dit moment is.
Wat circus Belly Wien betreft daar mag de familie Zinnecker trots op zijn. Maar het kan altijd beter en ook het circus moet zich door ontwikkelen. Juist nu in deze periode er veel publiciteit te halen is.
De foto's doen hun positieve werk maar nu is het de kunst dat het circus zelf de regie zoveel mogelijk
Neemt over hun publiciteit.

_________________
Wat maakt het uit wat je naam is of wie je bent.
Het gaat erom wat je weet en wie je kent.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: do nov 22, 2012 11:47 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 20, 2012 8:15 pm
Berichten: 35
voorlopig de laasten nog steeds met willekeur:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Met z'n allen zijn we het er denk ik wel overeens dat ze bij Belly Wien wel gesteld zijn op hun dieren en dat ze goed verzorgd worden.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: vr nov 23, 2012 3:39 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
polianta schreef:
Best circusmeisje, dank voor je reactie. Niet dat ik daar veel mee kan maar het gaat niet om mezelf. Het gaat om een prachtig circus en alle andere mooie zaken. Toch dank ik je voor het geven van je mening.
Wat de roofdieren betreft. Nee ik ben niet jaloers op deze Saskia en haar contact met deze dieren.
In de loop van mijn leven heb ik meer dan genoeg roofdieren mogen vasthouden, voeden, verzorgen enz. Ook nu ben ik nog steeds in de gelegenheid om dit te met zeer veel genoegen te kunnen doen.
Mijn betoog gaat veel verder dan jij uit mijn verhaal kunt halen. Dat zal ik je niet kwalijk nemen omdat ik weet en besef dat jij ook het beste voor hebt met dit circus en circussen in het algemeen.
Beiden wensen wij de circussen een gezonde toekomst.
Mathijs te Kiefte zal inderdaad wel een keer zijn horizon gaan verleggen. Op dit moment is hij in dienst bij Herman Renz vandaar dat ik hem als voorbeeld genoemd heb.
Bewust heb ik geen andere naam of namen willen noemen omdat hij, naar mijn mening, gewoon het beste voorbeeld op dit moment is.
Wat circus Belly Wien betreft daar mag de familie Zinnecker trots op zijn. Maar het kan altijd beter en ook het circus moet zich door ontwikkelen. Juist nu in deze periode er veel publiciteit te halen is.
De foto's doen hun positieve werk maar nu is het de kunst dat het circus zelf de regie zoveel mogelijk neemt over hun publiciteit.



Zo, beste Polianta, dat klinkt al heel wat beter!
Want je weet vast wel dat het heel makkelijk is om te roepen hoe het beter zou moeten, maar dat in de praktijk ook toepassen is vaak heel erg moeilijk.
Zeker in deze tijd(en)!
Bedacht vannacht nog iets wat die vrijwilligers betreft.
Weet je wel (vast wel, het is ook op hun site te vinden...) dat ze bij Belly Wien een vrijwilliger hebben die al een jaar of acht IEDER WEEKEND (naast zijn gewone baan) aanwezig is om de dieren te verzorgen, verdere werkzaamheden te verrichten en vooral af- en op te bouwen?
Als je bij de vorige foto's hierboven kijkt zie je hem zelfs in aktie.
En dat doet hij nota bene vanuit zijn woonplaats Emmen, ook al staan ze in Zeeland!
Denk dat hij nu vette spijt heeft dat er een Kerstcircus in zijn woonplaats komt dat bovendien ook nog op een deel van de boedel van Belly Wien past. Zo dicht bij huis!
Maar voor hem geld absoluut woord is woord, en hij heeft eerder dit seizoen toegezegd met o.a. René Scholl mee te gaan naar Luik.

Kijk, wat ik maar even zeggen wil: zulke mensen bestaan er ook nog!
Uitermate belangrijk voor een circus, dat nu eenmaal niet hele legers mensen in vaste dienst kan nemen terwijl de werkspits hoofdzakelijk in het weekend ligt!
Iemand waar ze een standbeeld voor op zouden mogen richten!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: foto Belly Wien Groningen
BerichtGeplaatst: vr nov 23, 2012 3:54 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
jmk schreef:
Met z'n allen zijn we het er denk ik wel overeens dat ze bij Belly Wien wel gesteld zijn op hun dieren en dat ze goed verzorgd worden.


Dit is natuurlijk weer grandioos!
Drukt jmk (de fotgraaf) even op de knop 'dierenverzorging' (of dierenliefde...) rolt er zo weer een nieuwe serie binnen!
Zeer bedankt maar weer en dat er nog veel mag volgen. Nu of in de toekomst.
Want oog voor detail kan hem zeer zeker niet ontzegd worden!!

Voor de nieuwsgierigen onder jullie: bij die 2 olifanten staan vader en zoon René en Joy Scholl.
Overigens de kleine Joy ook heel wat bij Opa Roman op de schouders zien zitten, zelfs tijdens de afbouw!
Allebei genoten ze daar volop van, nu het nog kan (inmiddels: kon....)!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.