Ik moet wel een beetje lachen hoor om "HET VOORSTEL"
Vooral de eis op het einde er maar niet al te uitgebreid op te reageren. hihi
De topic-starter trakteert ons zelf wel op een lap tekst: hahahah
Goed hoe het ook zij ik ga proberen het kort te houden. Het voorstel rammelt natuurlijk aan alle kanten.
Neem alleen al het voorbeeld van de honden en de katten dat ze nooit of te nimmer mogen worden in hokjes. Moet hier echt hartelijk om lachen hoor, een kat en hond krijgt echt niets van als hem of haar een tijdje in een hokje hebt. Enne tuurlijk moeten ze optijd eten en drinken krijgen en liefde maar denk je nu werkelijk dat de verzorger dat niet doet. En het dier niet uitlaat of verzorgt.
Mijn hond is dan wel geen circusartiest al denkt die soms van wel, maar ook haar sluit ik 's avond en als ik weg ga op in een hokje. En ook de kat.
En echt ze krijgen er niets van. Ze krijgen alle verzorging die ze nodig hebben.
Dan nog een opmerking over de olifant aan de ketting, ook hier mag ik wel even om lachen zeker. Of roofdieren etc,..
Wanneer je dieren niet de bescherming biedt kunnen ze ontsnappen he, nu heb ik niet zo'n problemen met een circusolifant in mijn tuin. Maar de buren hé!! Dit is mij al eens gebeurt, hahahaha Best leuk om mee te maken.
Oei, ik zie nu dat mijn stukje toch wat lang aan het worden is dus ik sluit maar af!
Ik hoop dat het duidelijk is dat ik uiteraard voor een goede verzorging ben voor dieren. Maar men kan ook door draven in je overtuiging , volgens mij moet je ook kijken naar de situatie die er is! En niet uitgaan van een Utopie!