Anton Werkman schreef:
De laatste reactie van Circusleed richting mij valt me een beetje tegen. Ik merk steeds vaker dat jullie uitgelult zijn.
Omdat we minder terugzeggen zijn we direct uitgeluld? Misschien zijn we het gewoon zat om met circusmensen in discussie te gaan, terwijl ze toch vasthouden aan hun gedachten dat wat eten en drinken direct goede zorg betekent voor de dieren.
We hebben het druk. Daarom niet altijd meer een lange reactie
Citeer:
Je hebt bijv. ook niet gereageerd op de dierenactivist met het hondje waar ik het over had.
Wilde je dat dan? Nou, je zegt dat die hypocriet is ofzo, maar je hebt niet eens die activist gevraagd wat de geschiedenis is van die hond, misschien moet je dat volgende keer eerst even doen.
'alle dieren vrij' betekent vrijheid van geweld en gedwongenheid tot optreden. Wij willen een beter leven voor de dieren. En sommige dieren kunnen niet terug naar de dieren, maar ze kunnen wel uit hun nare leven gehaald worden en een veel beter leven krijgen.
Citeer:
Dat jullie zeggen dat het circus in Assen slecht gedraaid heeft klopt van geen kant! We hebben gemiddeld per voorstelling 500 man publiek gehad in de tent en dat is een mooi aantal om uit de kosten te komen.
Hier klinkt een diepe zucht geloof ik.
Citeer:
Zondag met de afbouw vonden wij overal die flyertjes van jullie, zijn waarschijnlijk door iedereen weggegooid. Hadden jullie niet even mee kunnen helpen opruimen? Dit is natuurlijk pure milieuvervuiling!
Zonde inderdaad, maar tsja, we moeten de mensen informeren over het leed daar bij jullie. Maar we hebben veel flyers verspreid en steunbetuigingen gekregen. Dus wat betreft ons was het een succes. En we zullen vaker bij Belly Wien staan. Dus tot de volgende keer maar weer he
Citeer:
''Woensdag kwamen tegen de regels in allerlei circusmensen langs lopen. Sommige met een dreigende blik. We vonden het donderdag niet veilig genoeg om er te gaan staan.''
Een echte vent ben je dus ook niet. Mietje!
Zelf was ik die dag er niet eens
Maar je weet wat je collega's doen met activisten. Een paar mensen daar laten staan is gewoon niet verantwoord met dat stelletje agressieve lui.
Citeer:
Meer diversiteit was er echt niet hoor, jullie zagen er allemaal uit als een stel waardeloze figuren!
En jij zag er uit als een clown!