European Circus Festival - LIEGE/LUIK Zaterdag 15 December naar het Circus Festival in Luik geweest, ook dit jaar stond er weer een prachtig programma in de geel/blauwe tent van Stefan Agnessen.
Het grootste gedeelte van het programma werd door de familie Scholl gepresenteerd met het Hoge School nummer van Kimberly en Marilyn (zinnecker), het olifantennummer, luchtnummer van Nadja Scholl en de Trampoline.
Daarnaast nog enkele andere topartiesten zoals The Skating Nistorov met een geweldig rolschaatsnummer van niveau, de nederlandse Freddy Kenton (ja de echte
) en ook uit Nederland mijn favoriete clowns Les Shepperd.
Na de voorstelling gastvrij ontvangen door deze clowns en gezellig bijgepraat over vanalles en nog wat.
Het enige nummer wat beetje buiten de toon viel was naar mijn mening Markus Korritnig Junior met zijn roofdieren.
Het nummer duurde wat kort en heel bijzonder was het niet in vergelijking met Bormann vorig jaar.
Ik had daar liever een wat "bekendere" naam gezien of een wat grotere groep.
Maar het programma was van begin tot eind een mooi plaatje wat aan elkaar gebabbeld werd door de heer Ivanes die de ombouwpauzes compleet vol praatte.
Af en toe had ik er liever een clownsreprise gezien, maar het is in het Franstalige traditie dat een Monsieur Loyal alles volpraat.
Foto's