Frenk schreef:
Het is goed dat sommigen zichzelf terugtrekken van het forum. Natuurlijke selectie zeg maar. Ook zijn er kennelijk
(ex) forum leden die zich "beter" voelen dan andere circusliefhebbers. Tja circus is voor alle rangen en standen en wie zich hier niet thuis voelt verdwijnt vanzelf. Prima. Wat de discussies op het forum betreft. Je bepaalt zelf of je er aan deelneemt en je bepaalt ook zelf of je het wil lezen. Bevalt het je niet doe dan niets. Heb je iets te melden doe dat dan.
Tegenstellingen en uiteenlopende meningen mogen best geplaats worden. Maar tracht wel normen en waarden in stand te houden. Soms gaat iemand te ver. Het zij zo. Zo zit het leven en de mens in elkaar. Ook de mensen die zich nu op hun borst slaan en van zich zelf vinden dat zij zo ontwikkeld zijn, schieten vast ook wel eens ongenuanceerd uit hun slof.
Je slaat de spijker op zijn kop met dit feit,
de laaste tijd ben ik een lezer geworden soms plaats ik nog wel wat, maar een forum in leven houden daar zijn wij zelf bij betrokken als leden,
ook wat betreft foto's maken.
Waar ik wel mee eens ben is dat de ''Nieuwstopic'' openbaar mag, we leven in een vrijland met persvrijheid tot zo ver, en zo lang het circusweb-forum geen geheimen heeft ook wat betreft het interview van het AD over ''Circus Herman Renz'' of overige circussen wat betreft recensie's vind ik persoonlijk dat het openbaar mag,
wat ook dat brengt circusfans naar het circus.
En de reden waarom ik zo weinig op het forum kom is dat ik momenteel te druk heb met mijn eigen theaterprogramma daar ben ik al 6 maanden al mee bezig om alles op poten te zetten, want ook daar moet alles kloppen net zoals in het circus. 4 September heb ik een reprise van mijn voorstelling in het Rietveld theater Delft, juist daarom ben ik weinig aktief mijn excuses alvast dat ik zo weinig aanwezig ben.