Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 11:47 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 11:13 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
of een poll bij elke reportage?

1) prachtig
2) mooi
3) mwa
4) blgh

of van elke reportage de mooiste foto kiezen, en die mee laten doen aan de Circuswebfoto van het jaar...

of??????

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 9:47 am 
Begint er een beetje op te lijken dat de beheerder van dit forum er zijn eigen speelhoekje van wil gaan maken
Maar mensen die een forum beheren jullie hoofdtaak bestaat hoofdzakelijk uit het letten op taalgebruik en waar nodig ingrijpen.
maar discussies horen nu eenmaal thuis op een forum
Anders kun je beter geen forum hebben als je toch zelf bepaald wat je wel of niet gepast vind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 10:41 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
goeswest schreef:
Begint er een beetje op te lijken dat de beheerder van dit forum er zijn eigen speelhoekje van wil gaan maken
Maar mensen die een forum beheren jullie hoofdtaak bestaat hoofdzakelijk uit het letten op taalgebruik en waar nodig ingrijpen.
maar discussies horen nu eenmaal thuis op een forum
Anders kun je beter geen forum hebben als je toch zelf bepaald wat je wel of niet gepast vind


Discussie OK, maar ze moeten niet ontaarden tot een circusoorlog, zoals bijna tussen aanhangers van de Renzen. Ik had de keuze tussen het blokkeren van heethoofden en het verwijderen van een zinloze discussie.
Dat heb ik gedaan na wikken en wegen.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 12:35 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Zinloze discussies en berichten die niets met een onderwerp te maken hebben op het forum mogen van mij betreft ook verwijdert worden. Ik zal ook heus weleens iets zinloos gepost hebben daar niet van. Het uitvechten van vetes daarintegen moet je maar lekker op msn doen die reacties mogen gelijk de prullenbak in.

Maar als fotograaf vind ik het best leuk om te horen dat m'n foto's in de smaak vallen.

"Mooie foto's" reacties geven mij weer de kick om de volgende keer nog mooiere foto's te gaan maken. Reacties hoeven niet eindeloos te blijven staan maar een paar weken zou toch moeten kunnen. Het geeft wel een beetje eer aan het werk dat de hobby en prof forografen hier belangeloos doen.

Wat zou een circusforum zijn zonder foto's?

Guido


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 1:19 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Ik ben het eens met Guidoos.

Ik heb eens aan Circusboy gevraagd om meer variatie in zijn complimenten te doen, dus ook iets inhoudelijks over de foto's. Dat is dan een persoonlijker commentaar over de rapportage, en sympathieker dan alleen maar "mooie foto's". En niet zo voorspelbaar. Van Circusboy had ik een tijd terug het idee dat hij alles mooi vindt, als het maar veel is.

En ik moet zeggen dat de reacties van Circusboy er op vooruit gegaan zijn, sinds hij er over nadenkt wat hij van de foto's vindt.

Deze jongen gaat nu voor een dag of tien varen, wees lief voor Gera en Ron, en ook voor elkaar. Als ik in de gelegenheid ben (mobiel internet oppik onderweg) zal ik eens online komen. Anders tot over een dag of tien.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.