Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 5:31 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mar 22, 2006 7:32 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Hoi allemaal,
de meesten van jullie hebben denk ik, het forum op de website van het Jaar van het Circus reeds ontdekt, ik wel want naast een gebruiker op het forum van Circusweb ben ik sinds kort ook daar een gebruiker geworden , hierop heb ik noh niet veel gebruikers van het forum van circusweb ontdekt? Hierop staan ook best leuke wetenswaardigheden over het nederlandse circus. Dit is toch veel mooier dan je aan te melden op het forum van Circusleed, hier hebben circusliefhebbers toch niets te zoeken je wordt daar toch alleen maar direct afgekat door o.a. Kiwi & Alex. Groet Max. :)

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 22, 2006 7:39 pm 
Wij katten niemand af hoor. :roll:
Maar inderdaad, kijk gerust eens op http://www.hetjaarvanhetcircus.nl :mrgreen:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 23, 2006 3:26 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Kiwi schreef:
Wij katten niemand af hoor. :roll:
Maar inderdaad, kijk gerust eens op http://www.hetjaarvanhetcircus.nl :mrgreen:


Maak er maar http://www.jaarvanhetcircus.nl van anders krijg je die rotzooi van circusleed weer te lezen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 23, 2006 5:50 pm 
Rotzooi? :shock: Wij geven mensen tenminste de keuze om het verhaal van twee kanten te bekijken en hun eigen mening te vormen, in plaats van die juichende ongenuanceerde eenzijdige propaganda die ze op die andere site voorgeschoteld krijgen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Circusleed/forums
BerichtGeplaatst: do mar 23, 2006 7:19 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Volgens mij is Circusleed niet welkom op het forum van het Jaar van het Circus en zijnn ze heel in het begin hier even op geweest en er zo snel mogelijk weer van verbannen, want je leest hier niks meer van ze en zo hoort het ook en datzelfde geldt ook volgens mij voor de forums van de circussen. Nu moeten ze alleen nog van het forum van Circusweb verwijderd worden, dat zou helemaal mooi zijn. Kan Circusleed hier wellicht een antwoord opgeven, waarom ze op genoemde forums hun gal niet (meer) mogen spuwen. Max. :?:

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusleed/forums
BerichtGeplaatst: do mar 23, 2006 8:24 pm 
max schreef:
Nu moeten ze alleen nog van het forum van Circusweb verwijderd worden, dat zou helemaal mooi zijn. Kan Circusleed hier wellicht een antwoord opgeven, waarom ze op genoemde forums hun gal niet (meer) mogen spuwen. Max. :?:


Nederland is een land waarin vrijheid van meningsuiting zeer belangrijk is. Dus elke dierenactivist mag zijn mening geven. Zolang zij protesteren met de benodigde vergunningen, en zonder geweld en vernielingen, kan je daar niks over zeggen. Dat is namelijk volkomen legaal.

Als je tegen dierenactivisten bent, emigreer dan China of Cuba. Daar is vrijheid van meningsuiting namelijk niet zo normaal als hier in Nederland. Dus ga daar lekker in een circus werken, of pas je aan aan de Nederlandse wetgeving.

Een forum is bedoeld om te discussiëren. Om een discussie te kunnen voeren, heb je meerdere meningen nodig. Als je de dierenactivisten, zoals jij voorstelt, de toegang tot dit forum ontzegt, krijg je eenzijdig commentaar. Er valt dan geen discussie meer te voeren. Dit forum zal dan snel stilvallen.

Aangezien het gros van de discussies op dit forum over circusdieren gaat, en Alex en Kiwi de meest actieve forumgebruikers zijn, zal het hier heel stil worden zonder hen. Dan kan je net zo goed het forum opheffen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 23, 2006 9:07 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Citeer:
Nederland is een land waarin vrijheid van meningsuiting zeer belangrijk is. Dus elke dierenactivist mag zijn mening geven. Zolang zij protesteren met de benodigde vergunningen, en zonder geweld en vernielingen, kan je daar niks over zeggen. Dat is namelijk volkomen legaal.

Als je tegen dierenactivisten bent, emigreer dan China of Cuba. Daar is vrijheid van meningsuiting namelijk niet zo normaal als hier in Nederland. Dus ga daar lekker in een circus werken, of pas je aan aan de Nederlandse wetgeving.

Een forum is bedoeld om te discussiëren. Om een discussie te kunnen voeren, heb je meerdere meningen nodig. Als je de dierenactivisten, zoals jij voorstelt, de toegang tot dit forum ontzegt, krijg je eenzijdig commentaar. Er valt dan geen discussie meer te voeren. Dit forum zal dan snel stilvallen.

Aangezien het gros van de discussies op dit forum over circusdieren gaat, en Alex en Kiwi de meest actieve forumgebruikers zijn, zal het hier heel stil worden zonder hen. Dan kan je net zo goed het forum opheffen.

goed gezien en mooi gezegd....
Het gaat nu eenmaal over circus en daar horen meningen over dieren ook bij. En als iedereen het met elkaar eens is hebben we een saaie wereld. Met het forum van "jaar van het circus" ligt het even iets anders: deze site zal een jaar in de lucht blijven en deze site mag niet misbruikt worden als platform voor activisten. Daar zullen de activisten in kwestie anders over denken maar dat doen ze dan maar op "het jaar van het circus" (oftewel hun eigen site). Dit feestje mag niet bedorven worden door oeverloze discussies over wel of geen circusdieren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusleed/forums
BerichtGeplaatst: do mar 23, 2006 11:12 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
max schreef:
Volgens mij is Circusleed niet welkom op het forum van het Jaar van het Circus en zijnn ze heel in het begin hier even op geweest en er zo snel mogelijk weer van verbannen, want je leest hier niks meer van ze en zo hoort het ook en datzelfde geldt ook volgens mij voor de forums van de circussen. Nu moeten ze alleen nog van het forum van Circusweb verwijderd worden, dat zou helemaal mooi zijn. Kan Circusleed hier wellicht een antwoord opgeven, waarom ze op genoemde forums hun gal niet (meer) mogen spuwen. Max. :?:


Ik kan daar nog gewoon een bericht neergooien hoor. Tenzij ze inmiddels mijn account verwijderd hebben, maar dat weet ik niet. Ik ben daar vrijwillig niet meer aanwezig. Maar kan er natuurlijk elk moment komen :)

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circusleed/forums
BerichtGeplaatst: do mar 23, 2006 11:12 pm 
max schreef:
Kan Circusleed hier wellicht een antwoord opgeven, waarom ze op genoemde forums hun gal niet (meer) mogen spuwen.

Ik heb me nooit geregistreerd op het forum wat je noemt, en ben daar dus ook zeker niet verbannen. Er is ons ooit verzocht toen we op het forum van (ik dacht) een van de circussen Renz en in het gastenboek van circusweb wat reacties hebben geplaatst en daar veel oververhitte reacties op terugkregen om onze discussies voort te zetten op dit forum, dus daar heb ik mij keurig aan gehouden.
Maar ja, als jij wilt dat wij onze mening daar ook gaan geven... :twisted:

En Tjerk; inderdaad goed en mooi gezegd! Volgens mij is het sinds wij ons eigen forum hebben opgestart hier zelfs al een heel stuk stiller dan voorheen. Blijkbaar is de lol er toch een beetje af nu mensen niet meer verwachten dat wij zullen reageren... :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mar 24, 2006 1:58 am 
Wat mij betreft mag circusleed best actief blijven. Zolang zij maar het spel eerlijk en fair speelt. Iedereen heeft een mening. Zwart of wit - Ying of Yang - dier of ondier. Voor en tegen zullen het overigens nooit eens worden, dus volgens mij is deze site nog jaren lang een gevecht van lange adem. Een gebed zonder end. Maar net als circussen met dieren is dit al jaren een traditie en zal ook altijd zo blijven.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.