ronny button schreef:
polianta schreef:
Niets boycotten! De strijd met gemeenten aan blijven gaan op een correcte manier en conform de geldende wettelijke- en fatsoensnormen. Boycotten betekent dat je deze gemeenten hun zin geeft en er geen circussen met dieren meer komen. Andere gemeenten zullen dan juist niet schromen om ook te besluiten geen circussen met dieren meer toe te laten. Succes verzekerd wanneer de circussen aan een boycot beginnen.
Nee beste circusvrienden een boycot is een overgave aan de antie circus dieren lobby. Ik verwacht juist strijd van circusvrienden. Pak je pen of laptop en deze gemeenten weten dat je het niet mee eens bent.
Steun, voorzover je dat nog niet doet, de Commissie Klassiek Circus in hun strijd en aandacht voor het circusdier.
Ga massaal op bezoek bij circussen met dieren. Draag je gevoel en enthousiastme uit aan zoveel mogelijk mensen en
organisaties. Niet alleen de circussen zouden gezamelijk op moeten trekken de circusliefhebbers zouden dit ook moeten doen.
Steun de V.N.C.O en C.K.C in woord en daad. Laat de circusdirecties met dieren die hun zaakjes goed voor elkaar hebben weten dat zij door moeten blijven gaan met het engageren van dierennummers.
Deel je mening in je eigen woonplaats met politici waar je vertrouwen in hebt. Help voorkomen dat ook jouw gemeente nu of in de toekomst dit soort besluiten gaat nemen.
Niets boycot, strijdbaar zijn!!!!!
hahahah,

V.N.C.O en C.K.C die staan alleen met hun handen in de zakken en zitten in het pluis,en mag ik even vangen!

laat staan van die zogenaamde circus liefhebbers, die staan bij de kassa in de rij voor de vrijkaarten,op een paar enkele na,die wat doen voor het circus.

Beste Ronny Button ik vraag u niet om geld over te maken naar welke organisatie dan ook. Ik vraag niet eens iets aan u. Ik vraag aan diegene dit zouden willen en kunnen diverse organisaties te steunen met raad en daad. Het spijt mij zeer wanneer u mijn bericht niet volledig begrepen heeft. Ik neem mijzelf dat zeer kwalijk. Ik ben kennelijk niet in staat gebleken om o.a. aan u duidelijk te maken wat ik bedoeld heb. Met de C.K.C heb ik toch andere ervaringen dan u. En de berichten die ik verneem over de V.N.C.O. Komen op mij zeer professioneel, integer en zeer gedreven over.
Maar ik sta open voor goede ideeën behalve de door u genoemde boycot. Dat naar mijn mening het domste wat je kunt verzinnen als serieus van circus met dieren houdt.