A3ana schreef:
Niet opeens !
Hoe hij die boeren lastig viel,..
Was al ziek en niet in principe hartstikke goed.
Je bent doorgedraaid in je principes wanneer je mensen de rust niet gunt snacht en overdag. Wanneer je ze belemmerd hun gewone werk te doen.
Ze zo treiterd dat ze aan de medicatie moeten.
Misschien dat het langzaam gegroeid is.. dat kan ik me wel voorstellen.
Maar in principe was wat hij en iig dat Vereniging Milieu offensief deden door misschien wel boeren te belemmeren.. maar wel met de wet aan hun zijde. Het moet toch niet zo zijn dat boeren enzo lekker hun gang kunnen laten gaan en alle wetten overtreden.. toch?
Citeer:
Tot het "hoogtepunt"op die 6 de mei!
Dat is een zwarte dag in de geschiedenis. Ik zag niets dreigends in Pim Fortyun. Volkert blijkbaar wel. Jammer dat Volkert geen respect voor leven heeft/had.
Citeer:
Wat nu hartstikke goed??????? Op komen voor dieren kan echt een beetje te ver gaan. Wanneer een je een mensenleven boven die van een dier stelt.
Het ging erom dat Volkert in eerste instantie (zover ik weet) legaal tegen boeren en nertsenfokkers bezig was met de WET erbij. Dat is lijkt me alleen goed toch?
Maar als je iemand gaat afschieten of geweld gaat gebruiken tegen.. dan ben je niet goed meer..
Citeer:
Nee, dit soort gasten hebben het bij mij echt vergalt. En hoeven bij mij niet te rekenen op welke steun ook.
Er is maar 1 volkert tot nu toe gelukkig.
Citeer:
Zeker niet wanneer ze zelf weigeren tot welke hulp voor het dier ook. Ik heb nu tot 3 maal toe meegemaakt dat de notabene de dierenbescherming dierenhulp weigerd. Ze mij letterlijk een keer gezegd hebben dat ze pas komen wanneer de kat geen poten en geen staart meer heeft dat dit pas erg genoeg voor ze zou zijn. De kat is op weg naar de dierenarts overleden.
Tsja.. ik ben geen fan van dierenbescherming in vele gevallen. Maar ik weet ook dat er beperkingen zitten in wat DB kan en mag doen.
Citeer:
Elke letter die je aan hem wijd is er 1 te veel.

mee eens. Misschien moet het topic dan maar gewoon gesloten worden.