Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 12:53 am

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door België trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Belgisch circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 16, 2008 8:08 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
hieronder de link naar mijn album met fotos circus benelux great belgium circus te deurne:
http://www.mijnalbum.nl/Album=IYQY8BY3
Er waren maar 2 (mannetjes) leeuwen (zover ik kon zien) en 4 tijgers, ook de voorraad paarden en ponys is verkleind en er zijn maar 3 lamas terwijl er vorig jaar nog 6 rondliepen. een verstandige keuze om met minder dieren (die toch niet allemaal optreden) te gaan reizen.
het zag er zoals altijd weer schitterend verzorgd uit (haha, NOT dus!).... Er waren niet veel caravans en wagens van andere artiesten (alleen de kleindieren en slangen/krokodillen enz van circus busch dier er vorig jaar ook waren)...
Ik heb van Arnold persoonlijk de bevestiging gekregen dat ze hierna naar valkenswaard gaan voor het kerstwintercircus.

en al die namen, ik wordt er persoonlijk helemaal gek van! benelux-great belgium-belgisch nationaal-lion circus-cirque national-circus barock
maarja ik denk dat al die verschillende namen ook te maken hebben met de reden dat ze niet meer in belgie reizen.. en dat zullen enkele anderen ook wel weten. zie andere topic ..

van renz heb ik trouwens niet zo veel fotos gemaakt. maar gelukkig zijn er guido en martijn nog ;p
bij de voorstelling van vandaag presenteerde lieke van lexmond ism adriana folco de olifant (oefenen voor kerststerrencircus) en ook sinterklaas was aanwezig. en tamara is weer terug aan de bungee jump

gr kevin

_________________
Circus met dieren


Laatst gewijzigd door kevin op zo nov 16, 2008 8:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo nov 16, 2008 8:18 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Bedankt voor je foto's kevin.
Het leeuwenverblijf eindelijk een keer geopend ... zo kunnen we dus zien dat er 2 leeuwen zijn en niet 1 zoals mevrouw Range verkondigd in haar persberichten.
Verder weinig veranderd aan het circus..... ik zal vanaf volgende week proberen wat foto's vanuit valkenswaard te bezorgen aan u allen ;)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo nov 16, 2008 9:49 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5440
Locatie: Belgie
Nogal 'afgeleefd' circus als je het mij vraagt !!!

Kvraag me af of die dieren zich wel goed voelen in die wagens en dan hebben we het nog niet over de verzorging... :? :?


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.