Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 4:15 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door België trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Belgisch circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: circus Pipo in Middelkerke
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2012 10:52 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 20, 2012 5:41 pm
Berichten: 239
Nog tot en met 8 augustus staat circus pipo op het terrein Rietstraat aan het shoppingcenter van Middelkerke. Vanavond gingen we even kijken naar de familievoorstelling waarbij volwassenen dus aan kindertarief binnenkunnen. Voor €10 een plaats op de tribune, voor €15 had je vanavond dus een stoel. Absoluut geen geld dus. De tent is mooi verzorgd opgesteld. Enkel jammer dat er ook hier absoluut te weinig plaats is voor je benen in de tribune. Ook stond de showmuziek iets te luid. De dieren hebben mooie verblijven met een grote staltent en ook een mooie buitenruimte om te grazen.
Er waren slechts een 35 tal mensen komen opdagen en dat is erg jammer, want dit familiecircus verdient beter. De show duurde iets meer dan twee uur en was erg leuk. Het acrobatienummer aan het koord en het piraten - magienummer spraken mij het meest aan. Maar ook de andere nummers mochten er zeker wezen. Knap wat de kinderen al tonen op de stalen draad, met hoepels of als clown. Het circus had bovendien een groter aanbod aan dieren dan ik op voorhand verwacht had: paarden, pony's, ezels, honden, lama's en koeien werden gedresseerd.
Tussen de wagens van Pipo stonden er trouwens ook een aantal van barones. Iemand enig idee wat de link is tussen beide circussen?
In ieder geval vind ik dit circus best een aanrader!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: circus Pipo in Middelkerke
BerichtGeplaatst: za aug 04, 2012 10:25 am 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5440
Locatie: Belgie
Barones hun tournee is afgelopen volgens mij.
Men zal helpen bij Pipo en zich zo voorbereiden op het nieuwe seizoen.
Dat Barones meestal half september aanvat!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.