Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 10:14 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Niet alles geloven....
BerichtGeplaatst: ma nov 16, 2015 7:29 pm 
Site Admin

Kunnen jullie niet stoppen met elkaar te fileren?. Zoals ik al eerder zei: niemand zal dit gaan winnen.
Als dit hier door gaat dan zal ik deze draad moeten verplaatsen naar de besloten rubriek, die alleen toegankelijk is voor leden die zich niet verschuilen achter een nickname.

BerichtGeplaatst: ma nov 16, 2015 11:25 pm 
heuvels schreef:
Kunnen jullie niet stoppen met elkaar te fileren?. Zoals ik al eerder zei: niemand zal dit gaan winnen.
Als dit hier door gaat dan zal ik deze draad moeten verplaatsen naar de besloten rubriek, die alleen toegankelijk is voor leden die zich niet verschuilen achter een nickname.

Je gaat het dan druk krijgen met verhuizen, want er blijven genoeg andere topics over waar didier de spelfouten
komt rechtzetten, dus zet die verhuiswagen maar klaar, want ik kom lekker toch niet in de besloten rubriek,
en wel omdat ik lekker toch anoniem wens te blijven, en als je dat niet aanstaat, dan moet je gewoon die optie verwijderen.
En dat heb ik je jaren geleden dan ook al eens verteld, maar dat doe je niet, dus dan nu ook niet piepen he?

BerichtGeplaatst: ma nov 16, 2015 11:30 pm 
Site Admin

Nu niet de zaken gaan omdraaien. Desnoods kan een ban ook helpen.

BerichtGeplaatst: di nov 17, 2015 3:08 pm 

Ja mag het op een forum best ergens niet mee eens zijn. Graag zelfs, dat maakt het wat levendiger!
Maar het is wel de bedoeling dat je dat doet op een fatsoenlijke manier en in fatsoenlijk Nederlands.

Dat hoeft helemaal niet foutloos te zijn, wat een onzin. Iedereen kent wel een kunstje maar is niet op alle gebied even begaafd.
Van iemand die cursussen geeft op het gebied van het schrijven van persberichten of dit zelf verzorgt namens circusbedrijven mag je dat echter wel verlangen.

Zo zijn we in ieder geval weer terug bij het onderwerp....

BerichtGeplaatst: di nov 17, 2015 7:37 pm 
Didier schreef:
Ja mag het op een forum best ergens niet mee eens zijn. Graag zelfs, dat maakt het wat levendiger!
Maar het is wel de bedoeling dat je dat doet op een fatsoenlijke manier en in fatsoenlijk Nederlands.

Dat hoeft helemaal niet foutloos te zijn, wat een onzin. Iedereen kent wel een kunstje maar is niet op alle gebied even begaafd.
Van iemand die cursussen geeft op het gebied van het schrijven van persberichten of dit zelf verzorgt namens circusbedrijven mag je dat echter wel verlangen.

Zo zijn we in ieder geval weer terug bij het onderwerp....

Nee, het is zo dat men het niet oneens met jou mag zijn, want owee ons gebeente, en in dit geval de mijne, want dan ga je meteen
op de minachtende en belerende toer, en om dat te bewijzen ga ik nu letter voor letter alles kopiëren en tot op de letter haarfijn
uitleggen hoe het werkelijk gegaan is.

Ik schrijf in het algemeen, dus niet aan jou gericht, het volgende:

Citeer:
Het is een beetje tegenstrijdig allemaal wat ik lees, want de een verteld dat het reizende krone er mee op gaat houden omdat de baten niet tegen de kosten opwegen.
Dan lees ik dat een kaartje gemiddeld 20/25 euro kost en ze niet aan hoge kortingen doen, en dan lees ik dat ze 1 miljoen bezoekers per jaar trekken,
en als ze dan 8 maanden reizen en dan 6 dagen in de week, dan zou de dagopbrengst rond de 67000 euro zijn en lees ik dat de dagelijkse kosten rond
de 35000 euro liggen, dus bijna 100% winst per dag, dus wat klopt er dan niet? En je kunt zeggen wat je wilt, maar om ze zoveel tijd staat er toch weer
een gedeeltelijk nieuw wagenpark. en ook schoonzoon lacey zit niet in een bepaalt klein caravannetje te bivakkeren, en ook mevrouw Krone heeft een aardig
mobiel optrekje en niet de minste auto onder haar kont, dus zeg me dan maar eens of de baten nog steeds niet tegen de kosten opwegen.

jij schrijft daarna dit:
Citeer:
Er is, denk ik, een aanzienlijk verschil tussen wat het circus zelf meldt en wat iemand denkt waar te nemen of in de wandelgangen hoort.
De gemiddelde entreeprijs klopt al niet, want die ligt rond de € 40,-.
En zoiets geldt ook voor bijvoorbeeld het aantal werknemers. De een zal het aantal overdrijven omdat dat indruk maakt, de ander naar beneden bijstellen om de kosten te drukken.
In feite doet het allemaal niet ter zake, en de discussie verzandde dan ook danig.
Belangrijk is dat het om een prachtig circus gaat dat je zeker moet gaan zien zolang het nog kan.
Nu zijn het nog geruchten dat ze met de tournee gaan stoppen, maar een kern van waarheid heeft het vast wel.
Ja, en dan zullen we dus vaker naar München moeten. Jammer dat ze ook geen circusgebouw in het Noorden van Duitsland hebben!

Daarna schrijf ik het volgende:

Citeer:
De gemiddelde entreeprijs zal wel eerder rond de 20/25 euro liggen, dus ook goedkopere plaatsen, maar ook dure plaatsen van de 40 euro die jij noemde.
Verder geloof ik eerder dat er "maar" 120 mensen werken ipv 400 of whatever, want overdrijven in programmaboekjes doet elk circus, en dat hoort er gewoon
bij om indruk te maken. En eenieder die een klein beetje kan rekenen begrijpt dat 400 man op de loonlijst voor een kostenpost
van enkele tonnen in de week zorgt, en dan heb ik het niet eens over de rest vd bedrijfskosten, dus geloof nou maar dat het niet meer dan die 120 zijn die hier
al genoemd werden.
Tja en die geruchten over het stoppen met de tournee. Is dat niet omdat het nu november is en het seizoen gewoon is afgelopen?

En dan begin jij al langzaam te ergeren, want de uitroeptekens worden al veelvuldig beruikt.
Citeer:
Je gelooft ook niet erg snel wat iemand anders schrijft......
Het is nogal simpel. Je logt in op de site en gaat naar de voorverkoop. Dan krijg je alle prijzen op een rijtje, eerst zonder eventuele extra kosten.
Voor € 20,-, zoals jij schreef, kun je geen kaartje kopen.
De allergoedkoopste rang kost € 21.90. Er zijn zes prijsklassen. De duurste logeplaats kost €47,10. De twee 'middelste' rangen respectievelijk € 36,10 en € 41,60.
Het gaat mij iets te ver om exact het aantal plaatsen per rang uit te rekenen om tot de precieze gemiddelde prijs te komen.

Nog wat olie op het medewerkersvuur: alleen bij de promotieafdeling (in het veld!) werken een mannetje of 50.
Kennen we de kosten van een verplaatsing nog?
Ter vergelijking: bij Roncalli, toch wel een beetje een vergelijkbaar bedrijf, € 250.000,-. Niet voor het hele seizoen, maar PER verplaatsing!
En dit is een betrouwbaar gegeven.

Maar verder: allemaal speculaties en natte vingerwerk!
Geeft niks hoor!

Maar goed, imo nog niks aan de hand, dus geef ik je gewoon netjes antwoord, en zie je mij mijn
woorden geen kracht bijzetten met uitroeptekens, dus volkomen rustig en normaal.

Citeer:
@ Didier
ik had even op deze site gekeken en als ik alle prijzen optel en door het aantal prijzen deel, dan kom ik rond de 27 euro gemiddeld uit.
http://www.circus-krone.com/de/circus-k ... ckets.html
Verder neem ik die medewerkers aantallen met een korrel zout, want zoals ik al eerder zei, het blijft grotendeels bluf, en dat is
normaal in de circuswereld, en zou ik er niet van staan te kijken als minimaal de helft gelogen is.
En ook dat het Roncalli een kwart miljoen per verhuizing kost, wil er bij mij niet in, want voor dat geld kun je dan beter
wat extra vrachtwagens kopen en chauffeurs inhuren, want dan kost het nog maar een fractie van dat bedrag.
Ik doe maar even een gokje en wat natte vingerwerk, maar als een Roncalli 50 transporten heeft die elk 500 euro
aan diesel kosten om naar de andere plaats te rijden, dan neem ik dat al ruimschoots, en dan kom je dus op
25000 euro uit en niet op 250.000 euro. Laat een dikke vrachtwagen met meer dan 500pk 1op 3 zuipen, dan kom je
1500km ver met een tank diesel per transport, en lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Roncalli zulke afstanden maakt, want dat zijn afstanden
van noord naar zuid duitsland en terug, dus overdreven allemaal. En ga dan eens uit van 20 euro gemiddeld voor een entreekaart,
dan zou hij alleen al voor de transportkosten 12500 mensen moeten trekken. dus reken uit hoeveel voorstellingen dat zijn.
Koop 20 2e hands vrachtwagens van 20.000 euro per stuk en het is binnen 2 plaatsen terugverdiend, incl. verzekering onderhoud en
wegenbelasting, en kosten vd chauffeurs, dus dat kwart miljoen lijkt mij gewoon zwaar overdreven.
Btw, voor een kwart miljoen wil ik best het Circus Roncalli van plaats naar plaats rijden, en dan kom ik met eigen trekkers en chauffeurs opdraven
die dan allemaal een vet salaris krijgen van mij, want dan ben ik in één seizoen alsnog meervoudig miljonair.

dus tot hier toe een normale discussie, maar dan ga jij ineens op een minachtend en belerende toon tegen mij uitpakken,
dus ben jij degene die is begonnen met vervelend en minachtend te worden, en daar komen jij en Sjaak van ze lang zal ze leven
NIET onderuit. Dus Sjaak, lees je even mee, en ga je mij dan nog wat vertellen over de zaken verdraaien en dan met een zielige ban
lopen dreigen? Of ga je nou gewoon toegeven dat ik nu eens voor de verandering gewoon gelijk heb, en didier, hoe gehecht je ook aan hem bent,
eens vertellen dat hij fout is geweest, want hoe meer overzichtelijke bewijs wil je nog op je bordje gepresenteerd krijgen dan dit?

En dan hier het enige echte onomstotelijke bewijs dat het didier is die is begonnen, en niet ik.

Citeer:
Wat let je! Stel je dan snel in verbinding met meneer Paul!

Overigens hebben we het over de kosten van het reizen PER TREIN. Dus misschien kun je daar ook aan de DB concurrerende offertes doen!
Nu maar hopen dat je nieuwe spoorwegmaatschappijtje in Duitsland mag rijden......

Over Roncalli dus. Je bent naar eigen zeggen wel een circusfan, maar weet er haast nog minder vanaf dan ik!
Begin ik met te melden dat allerlei wagentjes van dit circus helemaal niet over de weg kunnen en mogen rijden.
Dus, in jouw optiek, ook maar eerst een compleet nieuw wagenpark aangeschaft!
Van Noord- naar Zuid-Duitsland? Stimmt, ook al zo dom, in dit geval van Oldenburg naar Luxemburg, dus zelfs naar het buitenland!
Domme tourneeplanner, ook daar kan hij jou wel voor vragen!

En lees je eigen woorden nog maar eens terug: je had het over gemiddeld rond de 20/25 euro.
Zoals ik zei: voor 20 euro is nog niet eens een kaartje te koop, dus dat kan dan al nooit gemiddeld zijn.
Vervolgens noemde ik de exacte bedragen, en ook dat weet je weer beter. Ik noemde de twee middelste klassen, dus dat lijkt me aardig 'gemiddeld'.
Om tot een precies gemiddelde te komen moet je ook het aantal plaatsen in iedere klasse laten meetellen.
Maar ik had altijd al een hekel aan wiskunde, dus daar ga ik m'n tijd niet aan voldoen....

Zo, en hoe het verdere gezeik is gegaan is niet meer relevant want het gaat er om wie er is begonnen,
en dat moge dan bij deze duidelijker than ever gemaakt zijn.
En dat is niet alles, want ik ga nu ook laten zien dat ik niet de enige ben die problemen met didier heeft
en daarvoor hoef ik alleen maar in hetzelfde onderwerp te spitten.
Paul schreef:
Wordt ieder topic nu een ruzie tussen borm en didier?

Borm schreef:
Wat mij betreft geen ruzie hoor maar discussie.
Zolang het eerlijk blijft is dat best leuk.
Ik heb alleen sterk de indruk dat Didier steeds zijn pijlen op mij mikt terwijl ik alleen leuke stukjes wil schrijven.
Hij pakt er steeds iets uit en waardeert geen andere meningen.

didier schreef:
En dat ik steeds vervelende opmerkingen uit je teksten haal ligt niet aan mij. Het is gewoon een kwestie van tien tellen langer nadenken wanneer je iets opschrijft, of nog
even nalezen. Daardoor mogelijk iets anders formuleren, waardoor je mij (en anderen) de mogelijkheid bij voornbaat ontneemt. Want scherp zal ik blijven tot in mijn grafje!

Borm schreef:
Uit elke tekst kan je iets halen om te zeuren.
Had jij het over je grafje? Ben je zo'n klein mannetje?
Niet steeds doen. Dit heet "sikkeneuren".
Gewoon zelf mooie verhalen over circus schrijven in plaats van het sensureren en bekritiseren van andermans mening.

Nou Sjaak, het lijkt mij dat jij mij een excuus verschuldigd bent, want het is nou toch wel overduidelijk wie hier nou
is begonnen met beledigend te worden.
Oja, en vertel mij nog even hoe dat zat met dat zaken verdraaien, want ik zie in heel dit verhaal, dat ik letter voor letter heb gekopieerd,
en in de juiste volgorde en tijd heb geplaatst zonder wat dan ook uit z'n verband te trekken, dan ook niets dat verdraait is geworden,
maar je word ook een dagje ouder, dus dat moet wel een misverstand zijn, he Sjaak? :clown

BerichtGeplaatst: wo nov 18, 2015 12:06 pm 
Site Admin

Ik word hier zo moe van. Gaat het er eigenlijk om wie er gelijk heeft? Of gaat het er om wie de langste tenen heeft?
Laten we gewoon een beetje liever zijn voor elkaar (geldt voor iedereen).

BerichtGeplaatst: wo nov 18, 2015 3:47 pm 

Weer wat nieuws! Gaan we voortaan hele lappen tekst uit een gesloten onderwerp overhevelen naar een ander onderwerp? Nee, dat wordt leuk!

Er op reageren is onverstandig, ik weet het.
Maar toch twee dingetjes.
In al die geciteerde lappen tekst kan ik met de beste wil van de wereld van mijn kant geen belediging aan het adres van Circusfan vinden!
Beledigd is hij, als je goed leest, echter al snel: een uitroepteken is hem al te veel!
Tot slot betoogt hij dat hij nu heeft bewezen geen zaken verdraaid te hebben. Kan me niet herinneren dat ik hem daarvan heb beschuldigd!
Het lag juist precies andersom: hij beschuldigde mij ervan dat ik mijn berichten zou verdraaien (en zelfs veel later wijzigen....) om hem in het ongelijk te kunnen stellen.

Dat er nog maar weinig van dit soort discussies op dit forum zullen volgen. Daar wil ik graag aan meewerken!

BerichtGeplaatst: wo nov 18, 2015 5:00 pm 
heuvels schreef:
Ik word hier zo moe van. Gaat het er eigenlijk om wie er gelijk heeft? Of gaat het er om wie de langste tenen heeft?
Laten we gewoon een beetje liever zijn voor elkaar (geldt voor iedereen).

Het gaat er om dat didier is begonnen met vervelend te worden, en jij de rollen omdraait en dan mij gaat lopen beschuldigen
van de zaken om te draaien en je dan ook nog eens met een ban gaat dreigen. Verder ga je weer aan de feiten voorbij,
en roep je dat we allemaal wat aardiger moeten zijn, maar ik was aardig en beleef, maar ook ik heb dan m'n grenzen
als anderen dat niet zijn, en dan ga ik ook vervelend worden. ik ben dan net als een spiegel, trek je een rotsmoel op,
dan ik ook, doe je normaal, dan ik ook, ga je me beschuldigen van iets wat niet zo is, dan ga ik daar tegen in, zo simpel is het.

BerichtGeplaatst: wo nov 18, 2015 5:21 pm 
Didier schreef:
Weer wat nieuws! Gaan we voortaan hele lappen tekst uit een gesloten onderwerp overhevelen naar een ander onderwerp? Nee, dat wordt leuk!

Er op reageren is onverstandig, ik weet het.
Maar toch twee dingetjes.
In al die geciteerde lappen tekst kan ik met de beste wil van de wereld van mijn kant geen belediging aan het adres van Circusfan vinden!
Beledigd is hij, als je goed leest, echter al snel: een uitroepteken is hem al te veel!
Tot slot betoogt hij dat hij nu heeft bewezen geen zaken verdraaid te hebben. Kan me niet herinneren dat ik hem daarvan heb beschuldigd!
Het lag juist precies andersom: hij beschuldigde mij ervan dat ik mijn berichten zou verdraaien (en zelfs veel later wijzigen....) om hem in het ongelijk te kunnen stellen.

Dat er nog maar weinig van dit soort discussies op dit forum zullen volgen. Daar wil ik graag aan meewerken!

Dat over de zaken verdraaien was aan Heuvels gericht, en als taalpurist snap jij dat best, en weet jij prima je eigen
minachtende praatjes best te vinden, behalve als het jou niet uitkomt, en daarom zal ik je even helpen door je
een klein stukje van je eigen plempsels voor te schotelen.
"Van Noord- naar Zuid-Duitsland? Stimmt, ook al zo dom, in dit geval van Oldenburg naar Luxemburg, dus zelfs naar het buitenland!
Domme tourneeplanner, ook daar kan hij jou wel voor vragen!"

En nou niet aankomen met 'is dat alles?" want het is niet alleen dat en tegen mij, maar ook tegen andere forumleden.
Ik stel dan ook voor dat je voortaan normaal doet tegen mij, want dan doe ik dat ook tegen jou. Is dat nou zoooo moeilijk
en teveel gevraagd dan?

BerichtGeplaatst: wo nov 18, 2015 5:22 pm 
Site Admin

Dan weten we nu dus wat we aan elkaar hebben.

lees ook nog eens mijn onderschrift, over dat lopend buffet en zo.

BerichtGeplaatst: wo nov 18, 2015 9:05 pm 
heuvels schreef:
Dan weten we nu dus wat we aan elkaar hebben.

lees ook nog eens mijn onderschrift, over dat lopend buffet en zo.

Je kunt wel wat op je bord mikken, maar of het te eten is, kom je pas achter
als je er een hap uit neemt.

BerichtGeplaatst: za nov 21, 2015 3:18 pm 

Bij een lopend buffet denken wij altijd aan een buffet dat uit zichzelf gaat lopen vanwege de vele diertjes die er in zitten.
Minder smakelijk dus....

Maar daar ging het hier niet over.
Wel weer een leuke gevonden op ons aller Circusweb.
Een uitgebreid artikel over het Chinees Nationaal Circus ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan, nog niet lang geleden. Het betreffende artikel meldt dit echter in de aanhef als 5-jarig bestaan.
Een kniesoor die daarover valt....
Want dan volgt een prachtig -overgenomen- verhaal in dit nieuwsbericht!
Dat gaat als volgt:

Citeer:
"; $i = 0; do { echo 'function new_window_'. $i . '(URL)'; echo "{"; echo "InfoWindow=window.open(URL,'Client',"; echo '"width=' . $entree_window_width[$i] . ',height=' . $entree_window_height[$i] . ',directories=no,location=no,menubar=no,status=no,toolbar=no,resizable=yes,left=' . $entree_window_left[$i] . ',top=' . $entree_window_top[$i] . ',screenX=0,screenY=0")'; echo "}"; $i++; } while ($entree_window_height[$i]<>""); echo ""; if ($banneron == "yes") { // if ($type == 3) //{ //$javatarget = 'QDBANNER'; //$javalink = 'banner.php3?name=' . $name . // '&language=' . $language . // '&countrycode=' . $countrycode; //include 'includes/javaloadpage.inc'; //} } echo '
'; echo $bgmain; // variables passed from the previous page // common $taal = $language; // The chosen language $soort = $type; // The agenda type // local variables $testdatum = "x"; // dummy voor overslaan van $regels = 0; // dummy voor niets gevonden regel // per agenda type switch ($soort) { case 1: $selectmonth = $month; // The number of the month to display $selectyear = $year; // Same, but year break; case 2: $selectprovincie = "'" . $state . "'"; break; case 3: $selectcircus = "'" . $name . "'"; break; } switch ($soort) { case 1: $query = "SELECT distinct klantcode FROM " . $prefile . "agenda WHERE month(datum) = $selectmonth and land = '" . $countrycode . "' and year(datum) = $selectyear and TO_DAYS(NOW()) - TO_DAYS(datum) < 1 and TO_DAYS(datum) - TO_DAYS(NOW()) < 365"; $result = mysql_db_query($dbname, $query); while ($r = mysql_fetch_array($result)) { // hier de hit counter $klant = $r["klantcode"]; $counttype = 'agenda1'; include '../includes/hitcounter.inc'; // einde hitcounter } $query = "SELECT a.klantcode, c.naam, plaats, datum, locatie, tijden, a.klantcode as circ, month(datum) as mnd, weekday(datum) as dg, year(datum) as yr, DAYOFMONTH(datum) as mdg FROM " . $prefile . "agenda a, " . $prefile . "circus c WHERE month(datum) = $selectmonth and a.land = '" . $countrycode . "' and year(datum) = $selectyear and TO_DAYS(NOW()) - TO_DAYS(datum) < 1 and TO_DAYS(datum) - TO_DAYS(NOW()) < 365 and c.circus = a.klantcode ORDER by datum"; break; case 2: $query = "SELECT distinct klantcode FROM " . $prefile . "agenda WHERE provincie = $selectprovincie and land = $countrycode and TO_DAYS(NOW()) - TO_DAYS(datum) < 1 and TO_DAYS(datum) - TO_DAYS(NOW()) < 365"; $result = mysql_db_query($dbname, $query); while ($r = mysql_fetch_array($result)) { // hier de hit counter $klant = $r["klantcode"]; $counttype = 'agenda2'; include '../includes/hitcounter.inc'; // einde hitcounter } $query = "SELECT a.klantcode, c.naam, plaats, datum, locatie, tijden, month(datum) as mnd, weekday(datum) as dg, year(datum) as yr, DAYOFMONTH(datum) as mdg FROM " . $prefile . "agenda a, " . $prefile . "circus c WHERE a.provincie = $selectprovincie and a.land = $countrycode and TO_DAYS(NOW()) - TO_DAYS(datum) < 1 and TO_DAYS(datum) - TO_DAYS(NOW()) < 365 and c.circus = a.klantcode ORDER by plaats, datum"; break; case 3: //$query = "SELECT distinct klantcode // FROM " . $prefile . "agenda // WHERE klantcode = $selectcircus and // land = $countrycode and // TO_DAYS(NOW()) - TO_DAYS(datum) < 1 and // TO_DAYS(datum) - TO_DAYS(NOW()) < 365"; //$result = mysql_db_query($dbname, $query); //$r = mysql_fetch_array($result); // hier de hit counter $klant = $name; $counttype = 'agenda3'; include '../includes/hitcounter.inc'; // einde hitcounter $query = "SELECT c.naam, plaats, c.herkomst, datum, locatie, tijden, klantcode, c.link, c.email, infodir, infopage, extinfopage, logofile, month(datum) as mnd, weekday(datum) as dg, year(datum) as yr, DAYOFMONTH(datum) as mdg FROM " . $prefile . "agenda a, " . $prefile . "circus c WHERE klantcode = $selectcircus and a.land = $countrycode and TO_DAYS(NOW()) - TO_DAYS(datum) < 1 and TO_DAYS(datum) - TO_DAYS(NOW()) < 365 and c.circus = a.klantcode ORDER by datum"; break; } $result = mysql_db_query($dbname, $query); switch ($soort) { case 1: if ($result) { echo $kop_font_start, $agendaheadtext, $monthtxt[$selectmonth], " ", $selectyear, $kop_font_stop, $agendaheadfiller, $sub_kop_font_start, $agendaheadsubtext, $sub_kop_font_stop; Echo ""; //@M 595 while ($r = mysql_fetch_array($result)) { if ($testdatum <> $r["datum"]) // test of een nieuwe datum regel gemaakt moet worden { //if ($testdatum <> "x") $testdatum = $r["datum"]; $feestdag = ''; $query = "SELECT feest FROM feestdagen WHERE land = '" . $countrycode . "' and taal = '" . $language . "' and datum = '" . $testdatum . "'"; $resultfd = mysql_db_query($dbname, $query); if ($resultfd) { $fd = mysql_fetch_array($resultfd); $feestdag = $fd["feest"]; if ($feestdag <> '') { $feestdag = ' (' . $feestdag . ')'; } } $dat[0] = $daytxt[$r["dg"]]; $dat[1] = $r["mdg"]; $dat[2] = $monthtxt[$r["mnd"]]; $dat[3] = $r["yr"]; echo ""; Echo ""; //@M 595 echo ''; } $regels = 1; $crcs = $r["klantcode"]; $circus = $r["naam"]; $plaats = $r["plaats"]; $locatie = $r["locatie"]; $tijden = $r["tijden"]; $datum = $r["datum"]; // hier bezig $query = " select count(*) as aantal from " . $prefile . "entree where klantcode = '" . $crcs . "' and land = '" . $countrycode . "' and datum = '" . $datum . "' order by volw desc"; $resultet = mysql_db_query($dbname, $query); $et = mysql_fetch_array($resultet); $aantal = $et["aantal"]; mysql_free_result($resultet); if ($aantal == 0) { $query = " select count(*) as aantal from " . $prefile . "entree where klantcode = '" . $crcs . "' and land = '" . $countrycode . "' and datum = '0001-01-01' order by volw desc"; $resultet = mysql_db_query($dbname, $query); $et = mysql_fetch_array($resultet); $aantal = $et["aantal"]; mysql_free_result($resultet); //$datetarif = 'n'; } $query = "Select klantcode, restel, REPLACE(opm,CHAR(13),'
') as tekst FROM " . $prefile . "resinfo where klantcode = '" . $crcs . "' and land = '" . $countrycode . "'"; $resulte = mysql_db_query($dbname, $query); $e = mysql_fetch_array($resulte); $restel = $e["restel"]; $tekst = $e["tekst"]; echo ''; if ($clwsw == 1) $clwsw = 2; else $clwsw = 1; if ($aantal > 0 or $restel <> "" or $tekst <> "") { if ($restel <> "") if ($tekst <> "") $aantal = $aantal + 2; $eventval = '?name=' . $crcs . '&language=' . $language . '&countrycode=' . $countrycode . '&date=' . $testdatum; echo ''; } else { echo ''; } // hier bezig echo ''; if ($locatie == "*)") $unreliable = 1; } echo "
'; Echo "$datum_kop_font_start$dat[$datpos1]$datposf1 $dat[$datpos2] $datposf2 $dat[$datpos3]$datposf3 $dat[$datpos4]$feestdag $datum_kop_font_stop"; echo '
' . $restext2 . ' ', $item_regel_font_start, $circus, $item_regel_font_stop, ' ', $item_regel_font_start, $plaats, $item_regel_font_stop, ' ', $item_regel_font_start, $locatie, $item_regel_font_stop, ' ', $item_regel_font_start, $tijden, $item_regel_font_stop, '
"; } break; case 2: if ($result) { echo $kop_font_start, $agendaheadtext, $state, $kop_font_stop, $agendaheadfiller, $sub_kop_font_start, $agendaheadsubtext, $sub_kop_font_stop; Echo ""; //@M 595 while ($r = mysql_fetch_array($result)) { if ($testdatum <> $r["plaats"]) // test of een nieuwe plaats regel gemaakt moet worden { //if ($testdatum <> "x") $testdatum = $r["plaats"]; echo ""; Echo ""; //@M 595 echo ''; } $circus = $r["naam"]; $crcs = $r["klantcode"]; $regels = 1; $locatie = $r["locatie"]; $tijden = $r["tijden"]; $datum = $r["datum"]; $dat[0] = $daytxtkrt[$r["dg"]]; $dat[1] = $r["mdg"]; $dat[2] = $r["mnd"]; $dat[3] = $r["yr"]; // hier bezig $query = " select count(*) as aantal from " . $prefile . "entree where klantcode = '" . $crcs . "' and land = '" . $countrycode . "' and datum = '" . $datum . "' order by volw desc"; $resultet = mysql_db_query($dbname, $query); $et = mysql_fetch_array($resultet); $aantal = $et["aantal"]; mysql_free_result($resultet); if ($aantal == 0) { $query = " select count(*) as aantal from " . $prefile . "entree where klantcode = '" . $crcs . "' and land = '" . $countrycode . "' and datum = '0001-01-01' order by volw desc"; $resultet = mysql_db_query($dbname, $query); $et = mysql_fetch_array($resultet); $aantal = $et["aantal"]; mysql_free_result($resultet); } $query = "Select klantcode, restel, REPLACE(opm,CHAR(13),'
') as tekst FROM " . $prefile . "resinfo where klantcode = '" . $crcs . "'"; $resulte = mysql_db_query($dbname, $query); $e = mysql_fetch_array($resulte); $restel = $e["restel"]; $tekst = $e["tekst"]; if ($clwsw == 1) $clwsw = 2; else $clwsw = 1; echo ''; if ($aantal > 0 or $restel <> "" or $tekst <> "") { if ($restel <> "") if ($tekst <> "") $aantal = $aantal + 2; $eventval = '?name=' . $crcs . '&language=' . $language . '&countrycode=' . $countrycode . '&date=' . $datum; echo ''; } else { echo ''; } // hier bezig echo ''; if ($locatie == "*)") $unreliable = 1; } } echo "
'; Echo "$datum_kop_font_start$testdatum$datum_kop_font_stop"; echo '
' . $restext2 . ' ', $item_regel_font_start,$dat[$datpos1], ' ', $dat[$datpos2], $datposf4, $dat[$datpos3], $datposf4, $dat[$datpos4], $item_regel_font_stop, ' ', $item_regel_font_start, $circus, $item_regel_font_stop, ' ', $item_regel_font_start, $locatie, $item_regel_font_stop, ' ', $item_regel_font_start, $tijden, $item_regel_font_stop, '
"; break; case 3: if ($result) { while ($r = mysql_fetch_array($result)) { if ($regels < 1) { //echo '
'; //if ($sender <> "info") //{ //echo '

', $kop_font_start, $agendaheadtext, $r["naam"], // $kop_font_stop, ''; //} // if ($sender == "info") //{ //echo '
', $sub_kop_font_start, $agendaheadsubtext, $sub_kop_font_stop, '
'; //} //else //{ //} //echo ''; //if ($sender == "info") //{ $name = $r["klantcode"]; $naam = $r["naam"]; $herkomst = $r["herkomst"]; $link = $r["link"]; $email = $r["email"]; $infodir = $r["infodir"]; $infopage = $r["infopage"]; $extinfopage = $r["extinfopage"]; $logofile = $r["logofile"]; $sender = "ag3"; include '../includes/kop_circus.inc'; include '../includes/info_select.inc'; Echo ""; //@M 595 //echo ''; //echo ''; //} Echo "

',$sub_kop_font_start, $agendareturntext, // $sub_kop_font_stop, '

"; //@M 595 echo ''; } $plaats = $r["plaats"]; $regels = 1; $locatie = $r["locatie"]; $tijden = $r["tijden"]; $datum = $r["datum"]; $crcs = $r["klantcode"]; $dat[0] = $daytxtkrt[$r["dg"]]; $dat[1] = $r["mdg"]; $dat[2] = $r["mnd"]; $dat[3] = $r["yr"]; // hier bezig $query = " select count(*) as aantal from " . $prefile . "entree where klantcode = '" . $crcs . "' and land = '" . $countrycode . "' and datum = '" . $datum . "' order by volw desc"; $resultet = mysql_db_query($dbname, $query); $et = mysql_fetch_array($resultet); $aantal = $et["aantal"]; mysql_free_result($resultet); if ($aantal == 0) { $query = " select count(*) as aantal from " . $prefile . "entree where klantcode = '" . $crcs . "' and land = '" . $countrycode . "' and datum = '0001-01-01' order by volw desc"; $resultet = mysql_db_query($dbname, $query); $et = mysql_fetch_array($resultet); $aantal = $et["aantal"]; mysql_free_result($resultet); } $query = "Select klantcode, restel, REPLACE(opm,CHAR(13),'
') as tekst FROM " . $prefile . "resinfo where klantcode = '" . $crcs . "'"; $resulte = mysql_db_query($dbname, $query); $e = mysql_fetch_array($resulte); $restel = $e["restel"]; $tekst = $e["tekst"]; if ($clwsw == 1) $clwsw = 2; else $clwsw = 1; if ($aantal > 0 or $restel <> "" or $tekst <> "") { if ($restel <> "") if ($tekst <> "") $aantal = $aantal + 2; $eventval = '?name=' . $crcs . '&language=' . $language . '&countrycode=' . $countrycode . '&date=' . $datum; echo ''; } else { echo ''; } // hier bezig echo ''; if ($locatie == "*)") $unreliable = 1; } echo "
' . $restext2 . ' ', $item_regel_font_start,$dat[$datpos1], ' ', $dat[$datpos2], $datposf4, $dat[$datpos3], $datposf4, $dat[$datpos4], $item_regel_font_stop, ' ', $item_regel_font_start, $plaats, $item_regel_font_stop, ' ', $item_regel_font_start, $locatie, $item_regel_font_stop, ' ', $item_regel_font_start, $tijden, $item_regel_font_stop, '
"; } break; } //switch if ($type == 3) { Echo "
"; //@M 595 echo ''; //echo ''; //echo ''; //echo ''; //echo ''; //echo ''; echo '

'; //echo $sub_kop_font_start, $agendaheadsubtext, // $sub_kop_font_stop, '

'; //echo $countertext1 . $teller . $countertext2; //echo '

' . $linkbanner_font_start . 'Beschikbaar gesteld door http://www.circus-web.nl' . $linkbanner_font_stop . '

'; } if ($unreliable > 0) echo $extravhb; //mysql_free_result($result); if ($regels < 1) echo "$item_regel_font_start

$nothingfoundtext[$type]

Nou, als u nu nog niet heel erg enthousiast bent geworden weet ik niet niet meer!

Overigens komen ze de komende Kerstperiode opnieuw naar ons land en België. Nadere informatie daarover vindt u hier elders.....
viewtopic.php?f=79&t=6211&p=48821#p48821

BerichtGeplaatst: za nov 21, 2015 5:04 pm 
Site Admin

Mmm, ik zie het bericht niet staan op Circusweb. Ik heb het ook wel eens dat een bericht er anders uit ziet als ik in gedachten had. Misschien heeft het er nog geen minuut opgestaan.

BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2015 2:37 pm 

Nou, via een omwegje dan.
Wanneer je op dit circus googelt staat de link naar circusweb op de 4e plaats: http://circusweb.nl/chinees-circus/
En dus al een paar jaar, want ik denk dat het een jaar of twee oud is.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00