Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mei 02, 2024 1:07 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma apr 14, 2008 6:42 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Stem Mick Jagger niet bestand tegen olifantenstront

De Rolling Stones willen een nieuwe clausule in hun concertcontracten inlassen: ze weigeren voortaan op te treden in zalen waar pas een circus is gepasseerd.

Jagger heeft naar eigen zeggen nog maar een keer stemproblemen gehad op het podium, en dat kwam door de mest van wilde dieren in een Canadese zaal.

"Ik treedt niet graag op in een zaal waar recent een groot circus is geweest. We speelden ooit in Québec en daar kreeg ik een allergie van al het stro en de olifantenmest dat ze hadden achtergelaten. Dat lijkt me een goed idee om in onze contracten op te nemen: 'geen olifantenstront van de avond voordien'". (lb)

Lees artikel op http://demorgen.be/dm/nl/1007/Muziek/ar ... ront.dhtml

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2008 9:25 pm 
En Ik zet mijn geluidsinstallatie al jaren uit, bij het horen van de stem van Mick Jagger. :mrgreen:


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo apr 16, 2008 12:06 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Ja, dat krijg je er van als circussen hun tent inruilen voor een sporthal. Zoals RBBB in de VS dat alleen maar in grote (sport)hallen optreedt. Zou Mick Jagger dan ook niet kunnen tegen de typische zweetlucht die na een intensieve sportwedstrijd in een hal hangt. En wat als zijn drummer eens een wind laat? Daar zit toch ook ammoniakdamp in? :D Of is het slechts het gevolg van het jarenlang overbelasten van de stem? Dan kan hij zich nog altijd laten omscholen tot pisteboy. Olifantenpoep opruimen terwijl je daar niets bij hoeft te zeggen of zingen. Dat mes snijdt aan twee kanten: De hal wordt olifantenstrontvrij (2 maal woordwaarde) en hij spaart zijn stem...

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.