Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 12:24 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jun 21, 2008 2:24 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Uniek: Spaans homo-circus weldra in premiere.

Spanje: Op 25 juli gaat de premiere door van het eerste Gay circus. De organisatoren omschrijven de voorstelling als een show voor mensen zonder vooroordelen.

Het Gay circus dat voor het eerst ter wereld wordt georganiseerd, is gecreëerd voor liefhebbers van hoogwaardige kwaliteit en van een cultuur van emotionele en seksuele diversiteit, die moet bijdragen tot de acceptatie van holebi's, zegt initiatiefnemer Peralta.

Het circus gaat door tijdens de EuroGames die dit jaar door gaan in Barcelona. De show zal barsten van sensualiteit en expressiviteit. Men heeft twee jaar aan de show gewerkt voor hij klaar was, het zal een show zijn die zich richt op de mannelijke en vrouwelijke acrobatiek.

Het Gay Circus zal de stroming volgen van de dialoog tussen engelen en duivels, het eeuwige conflict tussen goed en kwaad, met tal van verwijzingen naar literatuur, schilderkunst, dans, beeldhouwkunst, fotografie en film.

http://holebi.info/phpnews/kortnews.php ... ws&id=5254

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za jun 21, 2008 2:33 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Waarom is het nu weer nodig om het homo-zijn te benadrukken?... De show zal dan wel bedoeld zijn voor liefhebbers van strakzittende en minuscule kledingstukjes, wellicht met tuigjes en kettinkjes. Brrrrrrr....

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za jun 21, 2008 4:31 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 1:03 pm
Berichten: 96
hoezo niet benadrukken zelfs in Nederland reizen circussen waar kinderarbeid normaal is dat noemen we toch ook geen pedocircussen


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2008 12:13 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
horzel schreef:
hoezo niet benadrukken zelfs in Nederland reizen circussen waar kinderarbeid normaal is dat noemen we toch ook geen pedocircussen


die gedachte was bij mij nog niet opgekomen...
:shock:

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2008 1:11 am 
Offline

Lid geworden op: vr feb 15, 2008 10:46 pm
Berichten: 83
Locatie: oss
nou nou KINDERARBEID nog wel , vertel eens ,welk circus in nederland laat kinderen tegen hun wil in in het circus werken .
mooi voorbeeld is de aflevering van puberruil waarin de jongedame renz verteld dat ze niet zonder kan en wil.
circus zit in hun bloed HORZEL
wat niet afdoet tegen de reactie van heuvels over het zogenaamde homocircus ik vind dit ook een beetje vreem maar laat ieder in zijn waarde dan word het allemaal een stuk gemakkelijker

_________________
circus makes me smile


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2008 2:30 am 
Het is net als de tv...als het je niet bevalt zet je een andere zender op.
Met andere woorden...als dit homo gebeuren je niks lijkt ga je toch gewoon naar een ander circus.
Overigens...een ieder is vrij om te doen en laten wat hij wil doen en laten.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2008 11:48 am 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 1:03 pm
Berichten: 96
of die kinderen het nou graag willen of niet is niet belangrijk in nederland is kinderarbeid gewoon verboden en is er een leerplicht.
het is natuurlijk wel goedkoop om kinderen te laten werken zo kun je het publiek voor 5 euro naar binnen laten wat bij een circus welk volgens de regels werkt en aan alle verplichtingen voldoet onmogelijk is.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2008 11:46 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Martinique schreef:
Ikzelf ben homoseksueel en vind het Gay Circus langs de ene kant een tof initiatief, langs de andere kant vind ik het een schreeuw om aandacht. Als je de website bekijkt moet alles uiteraard weer in het roze zijn en het zou me niet verbazen als het hele circusdorp ook nog eens roze zal uitslaan. Jammer! Want dit typeert maar weer eens de homoseksualiteit, terwijl heel veel homoseksuelen een afkeer hebben van roze en zulke shows totaal overbodig vinden.

Maar ja, wie ben ik he? :)


Juist dat bedoel ik... in de kast of uit de kast, maakt me niks uit, 't zijn gewoon mensen. En meestal reuze aardig en sociaal. Maar om nou uit te stralen van "kijk ons eens ontzettend homo zijn..." Nou nee...

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2008 11:09 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
meer info en meningen op
http://gay.nl/article/12625/Spaans_homocircus

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2008 11:15 am 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
horzel schreef:
of die kinderen het nou graag willen of niet is niet belangrijk in nederland is kinderarbeid gewoon verboden en is er een leerplicht.
het is natuurlijk wel goedkoop om kinderen te laten werken zo kun je het publiek voor 5 euro naar binnen laten wat bij een circus welk volgens de regels werkt en aan alle verplichtingen voldoet onmogelijk is.

circus malford, waar verschillende kinderen optreden (vanaf 3/4 jaar oud) heeft een vergunning van de arbeidsinspectie..

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 9:48 am 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 1:03 pm
Berichten: 96
Of er nu wel of geen vergunning is weet ik niet maar dat een Nederlandese arbeidsinspectie kinderarbeid toelaat van kinderen van 3/4 jaar oud is voor mij niet te geloven.
En dat in een circus dat zich Nederlands circus Malford durft te noemen als ze een speelvergunning aanvragen maar waar ondertussen op een bedrijfsleider met een Nederlands paspoort na alles Duits is.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 10:48 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
horzel schreef:
Of er nu wel of geen vergunning is weet ik niet maar dat een Nederlandese arbeidsinspectie kinderarbeid toelaat van kinderen van 3/4 jaar oud is voor mij niet te geloven.
En dat in een circus dat zich Nederlands circus Malford durft te noemen als ze een speelvergunning aanvragen maar waar ondertussen op een bedrijfsleider met een Nederlands paspoort na alles Duits is.


Mmmm,
zo te zien heb je gewoon iets tegen circus Malford?
of lijkt dat maar zo?

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.