Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 9:30 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Barrie Stevens strikt Sittah
BerichtGeplaatst: di sep 22, 2009 2:06 pm 
Site Admin

Barrie Stevens strikt Sittah

AMSTERDAM - Illusioniste Sittah gaat optreden in de nieuwe show van Barrie Stevens. Het zijn de enige optredens die de wereldkampioene dit jaar nog in Nederland doet. De Engelsman: „Hiermee krijgt de voorstelling een enorme allure.”
Barrie bedacht de voorstelling vanuit zijn Britse achtergrond, waarin het Engelse theekransje in de middag gebruikelijk is. „En wat is er nu leuker om tijdens een high tea te kijken naar entertainment”, zegt Barrie. „Met dat idee zijn mijn goede vriend Richard van de Crommert en ik aan de slag gegaan.”

De heren hebben al heel wat indrukwekkende acts voor hun show, Hallelujah Varietea, gevonden. „Zo hebben we spreekstalmeester Didi, de meest pathetische clown van Nederland”, vertelt Richard. „Wat hij doet, is te treurig voor woorden. Maar zó grappig, dat een slappe lach gegarandeerd is. Daarnaast hebben we kaartenlegster Catharina Roma, jongleur Nigel Voets, manipulator Dion én operazangeres Mylou Mazali, die in een doorzaagkist van Hans Klok wordt doorboord met zwaarden. Desondanks blijft ze stug doorzingen. Dat Sittah boven op al deze acts óók nog tijd heeft vrijgemaakt in haar overvolle agenda, ze staat momenteel met haar nieuwe show Sittah’s Angels in Duitsland, vinden we natuurlijk fantastisch!”

Befaamd
De high tea zelf wordt verzorgd door kok Marcel Lampert, die dit twee jaar lang deed in het befaamde American Hotel in Amsterdam. Barrie: „Negen studenten van de Music All Factory gaan tijdens onze eerste voorstelling op zondag 11 oktober de bediening doen. En ook gaan we samen met pianist Koos Mark twee nummers zingen: Be Our Guest uit Belle en het Beest en Goodbye, het slotnummer van de hitmusical Producers.”

Verzucht: „Ik had nooit kunnen dromen dat dit idee het effect zou hebben, dat het nu al heeft. Drie maanden geleden toen ik 65 werd, dacht ik dat er voor mij niets meer in zou zitten. Maar zo zie je maar weer: je moet altijd blijven zoeken en vechten, dan komen dingen op je pad.”

http://www.telegraaf.nl/prive/4880152/_ ... tah__.html

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00