Een leuk bericht op de voorpagina van de site van Belly Wien:Ons dochtertje Nina van 10 jaar is langdurig ziek en is helemaal gek van tijgers.
Toen ik een paar weken geleden op internet het bericht tegenkwam dat er in Belly Wien 3 tijgertjes waren geboren stuurde ik het circus een mail met in het kort Nina’s verhaal en de vraag of ze de tijgertjes van dichtbij mocht bekijken.
Ik was daarom ook verrast en ontroerd dat we al snel een bericht terug kregen dat Nina natuurlijk welkom was en ook met de tijgertjes mocht knuffelen. Wauw, Nina’s hartewens!
Ik dacht dat dat niet kon maar bij Belly Wien kan alles.
Afgelopen zaterdag was het zover, voor de voorstelling werden we ontvangen door Saskia en Arnold en mocht Nina eerst met een tijgertje in de piste spelen, daarna mocht ze in de tijgerkooi nog met alle 3 de tijgertjes spelen onder toeziend oog van Mamatijger die in de kooi ernaast zat.
Daarna hebben we de prachtige voorstelling nog bekeken met natuurlijk als hoogtepunt de tijgershow, een stoere show met prachtige tijgers. Alle beesten in het circus zijn trouwens prachtig ze zien er zo mooi uit, Nina is ook stiekum een beetje verliefd geworden op de giraf die ze een wortel mocht geven.
Ik vind dat alle ouders hun kinderen mee moeten nemen naar dit mooie circus, om een wervelende show te zien.
Want een middagje met papa en mama naar het circus hoort er gewoon bij!
Circus Bellie Wien, Saskia en Arnold bedankt voor deze onvergetelijke middag!
Liefs Nina, Bas en Marcha