Nou, dat is al weer even geleden. Van de week kwam ik de eerste poster van het evenement tegen, goed dat ik eraan werd herinnerd!
De site is intussen alweer geruime tijd in de lucht:
http://www.circusinveen.nlEn het aantal voorstellingsdagen is met één uitgebreid: ook op zondag 24 augustus is er een (laatste) matinee.
Ha, die stond er al op in het vorige bericht, zie ik nu. Terwijl in de aanhef stond van 6 t/m 23 augustus....
Wat dan weer wel belangrijk is of kan zijn: de aanvangstijden van de matinees op zondagmiddag zijn veranderd van 15.00 in 14.00 uur! Speciaal voor mij natuurlijk, zodat ik weer op tijd thuis kan zijn voor m'n poes!
Genoemde poster, eerdergenoemde tijger heeft (helaas) plaatsgemaakt voor een crossmotor:

Met een circusdirecteur erop. Beetje kleine uitvoering, kun je amper zien.....
Probeer later wel een grotere er op te zetten.
Geen idee of ze nog (steeds) artiesten en/of andere medewerkers zoeken, daartoe moet je maar even contact met ze opnemen.
Toevallig ken ik de big boss van de PeerGroup een beetje, en ik kan je verzekeren dat het er daar erg leuk aan toe gaat!
Voor wie het nog niet wist: de Langeleegte is het (voormalige) stadion van de voetbalclub Veendam. Nog steeds wel denk ik, maar niet meer in het profvoetbal.
Prima bereikbaar, aan de rand van de stad.
Ook per openbaar vervoer, er rijdt tegenwoordig weer een trein naar Veendam. Vanuit Groningen (of Zuidbroek als je uit het oosten komt).
Vanaf het station is het ongeveer een minuut of 20 lopen, dwars door het centrum.
Er gaan ook bussen die kant uit, maar niet helemaal naar het stadion. Zodat je alsnog een stukje moet lopen....
O, en de kaartverkoop is inmiddels gestart!