Jaja, alleen jammer dat wij het hele verhaal in die krant niet kunnen of mogen lezen tenzij we gegevens verstrekken of abonnee worden.
Dat ontdekte ik gisteren al wel.
Hier was er ook al eerder aandacht voor:
viewtopic.php?f=50&t=7101&hilit=sijmDaarin staat ook de link naar het stemformulier. Op de site van de organisatie -
http://www.nhn-businessawards.nl/ - naar beneden scrollen tot de afdeling cultuur in beeld komt.
Wel zien we de trotse directeur dank zij genoemde krant:
.JPG)
Als gebruikelijk, met de mouwen opgestroopt!
Symbolisch weliswaar, maar toch!
En inderdaad, Frank had gelijk: stemmen kan nog steeds. Maar slechts één keer, teneinde een vertekenend beeld te voorkomen. Zoals dat hoort.....
Op de site van de organisatie worden Alex Sijm overigens een paar vragen gesteld over zijn bedrijf waarop hij klip en klare antwoorden geeft:
Wat onderscheidt jouw bedrijf van je concurrenten?Circus Sijm brengt kwaliteit in een intieme entourage, oog voor detail, betaalbare prijs en persoonlijke benadering van klant/bezoeker.
Wat is jouw visie?Circus Sijm houdt het klassieke circus mede overeind. Voor jong en oud is circus vaak de eerste kennismaking met podiumkunst en cultuur.
Waar wil je staan over 10 jaar?Uitgroeien tot HET familiecircus van Nederland, door de lat op het gebied van uitstraling en artistieke prestaties steeds te verhogen.
Waardoor ben je een voorbeeld voor anderen?Op mijn 24e maakte ik mijn droom waar en volgde mijn hart tegen de stroom in. Na moeilijke jaren staat mijn circusbedrijf volop in bloei.
Hoe inspireer jij anderen?Met onze voorstellingen zorgen wij voor grote mate van verbeelding bij jong en oud. Circuskunst prikkelt de zintuigen en de emoties.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nogmaals: hulde aan deze Noord-Hollandse tovenaar!
En 24 november weten we de uitslag!