Ik ben vroeger een keer naar het kerstcircus geweest in de kasteeltuinen Arcen. Omdat ik nu pas las dat Benelux hieraan meewerkte werd ik toch wel een beetje benieuwd omdat ik nog ergens fotos had.
Het betreft dus het kerstcircus op de kasteeltuinen, het moet denk ik in 2002/2003 zijn geweest (ff terug in de tijd denken haha), want het circus vond plaats in de oude 26 mtr tent van harlekino. Harlekino had in 2002 een nieuwe tent maar gezien dat die in het najaar van 2002 is vernield door een storm denk ik dat ze daarom besloten hebben de tent "uit de oude doos te halen :p"
In het programma volgens mij niet veel acts van benelux zelf, de roofdieren heb ik tenminste niet zien optreden wat ik me kan herrineren. Wel traden er paarden, exoten, chimpansees, reptielen enz op.
ik herrinner me vaag nog de rode kassacontainers van Belgium circus??.
Hieronder enkele fotos, let niet op de kwaliteit van de fotos maar wat er op de fotos te zien is :p

exoten tableau met kameel, dromedarissen, lamas en pony zover ik kan zien

hele slechte kwaliteit foto maar misschien dat iemand deze persoon herkent??

een act met chimpansees, alleen de jongere, volgens mij zaten de oudere chimpansees bijna onhoudbaar in de kooi... dat krijg je met die beesten. niet echt meer van deze tijd vind ik persoonlijk maar dat doet er ff niet toe.

Nou dat was het, misschien dat ik later nog wat meer info hierover heb kunnen verwerven. Weet er iemand nog iets hierover te vertellen, graag..
Gr Kevin