MartijnH schreef:
Weten we ook meteen weer waar Mario Masson gebleven is.
Natuurlijk voor de vrouw minder nieuws, maar aangezien de vrouw viel wilde de tijger haar denk ik enkel omhoog helpen.
al is dat lastig als je enkel je scherpe tanden kan gebruiken.
Eh, Martijn, dat komt alleen in stripverhalen en animatiefilms voor, dit meen je toch niet serieus?
Een verzorgster verandert binnen een fractie van een seconde in een prooi als ze valt, ook al kent de tijger haar al jaren.
Tijgers blijven levensgevaarlijk!!
Vorige week nog 'vergiste' de tijgerin van de dompteur van Moscow Star zich even toen zij naar hem uitviel op het moment dat Markus zijn rechterarm spreidde met het bekende presentatiegebaar aan het einde van een act. Hij greep direct in, maar het was wel even erg spannend toen de tijger van angst (oei oei, baas is boos.., foutje!) drie ronden langs de zijkant van de hekken ging stuiven.
"Dat doet ze anders nooit" was het nuchtere commentaar van de dompteur na de voorstelling.
Want tijgerin had er de pest in: ze was krols, en was eerder die week ook nog eens aangevallen door 1 van de 3 tijgers die vanuit Belly Wien gekocht waren. (die tijgers doen uiteraard nog niet mee in de voorstelling)
Ik heb 's nachts het voeren meegemaakt, en als je ziet met wat voor gebrul en gemep dat gepaard ging, en vooral hoe 10 tot 15 kilostukken vlees naar binnen worden getrokken, dan durf je nooit meer loge te zitten bij de tijgers. (en ik zat op moment van de uitval tijdens de voostelling -in duidelijk vooraf overleg met de dompteur- met mijn cameralens klem tussen de tralies

)