Ik herhaal maar even, want de bijbehorende foto bleek het niet te doen:
Citeer:
Zojuist ontving ik een foto van Jan Homan in actie bij Circus Herman Renz in Eemnes, maart 1991.
Z'n haarstijl is onveranderd in de loop der jaren, hij is herkenbaar aan zijn rode trui.
Bijlage:
Jan Homan Eemnes 1991.jpg [ 206.92 KiB | 10829 keer bekeken ]
Te vergroten door er op te klikken.......
Citeer:
Amai, dat is ook een pittig werk. Telkens de wereld rond naar al die tenten.
Intussen doet iemand anders het dus?
Nee hoor, uit latere berichten bleek hij dat nog steeds te doen.
En pittig werk? Net wat je gewend bent!
Hij reist (= vliegt) als een vorst de wereld rond, slaapt vast niet op de camping en geeft, denk ik, alleen maar aanwijzingen.
Daar ben je supervisor voor!
Niet iets om bij getrouwd te zijn met een gezinnetje, lijkt me. Maar je weet maar nooit.......
Citeer:
Ik had ook asfalt in de voortent laten leggen nu hebben ze het hoogteverschil eerst opgevuld met gravel daar weer een houten vloer over gelegd.
In de wetenschap dat daar toch een houten vloer over komt te liggen is waarschijnlijk een kostenafweging gemaakt.
Want zoals bekend reiken de gouden bomen van CdS niet altijd meer tot in de hemel, en wordt wel degelijk naar het prijskaartje gekeken.
Dit soort gravel kost gemiddeld € 1.000,- per 20 ton. Waar de opbrengst na verwijdering weer afgaat.
Asfalteren (zonder voorbereidingskosten als een speciale ondergrond!) kost al snel € 15,- per vierkante meter. Dat is dus al € 1.500,- voor een stukje van 10 x 10 meter! Plus dat je opnieuw dient te betalen voor het verwijderen.