Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 30, 2024 12:48 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mar 21, 2011 12:42 pm 
Nu er veel grote namen zijn verdwenen: Busch-Roland, Fliegenpilz, Barum etc krijgt Barelli ineens de aandacht van de recencenten in diverse circusbladen. Niet zo verwonderlijk. Ook deze bladen moeten elke maand met nieuws komen en in plaats van zeer negatieve uitlatingen over deze Spindlerfamilie gaat het al wat de betere kant op. Ik was vorig jaar 3 keer bij Barelli: 2 keer in de avond en 1 keer in de middagvoorstelling. Elke circuskenner weet dat Barelli in de avond zijn volledige repertoire afwerkt en er in de middag makkelijk van af maakt. Ik ga daar niet over in discussie maar ik denk dat er geen kaartje minder verkocht wordt als er bij de kassa een bordje hangt waarbij wordt aangegeven dat de middagvoorstelling afwijkt van wat in de avond wordt geboden. Wat vindt ik van circus Barelli: Hoewel ik alle waarheden over dit circus ken genoot ik volop van de avondshows. Dit is puur circus met zeer goed entertainment, dieren en Timmy (de huiskomiek) is van een uitzonderlijk hoog niveau. Niet voor niets is er bijna elke avond een staande ovatie. Het circus ziet er keurig uit. De tent is dan welliswaar niet nieuw meer, het wagenpark, staltenten, entree etc mogen er wezen. Het programma duurt bijna 3 uur en ook ik weet dat als het gepraat van Harrie Barelli en de lange finale er af zou gaan het een half uur korter zou duren. Toch vermaak ik mij er prima. Ik hoefde geen toegang te betalen omdat er ruimschoots met vrijkaarten gestrooid wordt. (ik bezoek wel de stallen en geef flink fooi bij de horeca omdat ik wel wil betalen voor zo'n avond) Iedereen met forse kritiek op dit circus raad ik aan eens te gaan kijken en opjectief te zijn over hetgeen wat zij doen. Alleen het orkest van 11 personen is op zich al de moeite waard. Het circus staat momenteel in Wiesbaden en heeft wat ik op de website kan zien weer roofdieren in het programma. Ik weet dat deze familie Spindler wel eens slaags raakt met dierenactivisten maar deze lokken het soms ook wel uit. Als je keihard werkt voor je brood en er zijn een stelletje langbehaarde nietsnutten die jou werk vergallen kan ik me voorstellen dat het uit de hand kan lopen. Geef dit circus een kans, ga er heen en geniet van waar het om gaat: circus maken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma mar 21, 2011 2:41 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Barelli staat bij mij in ieder geval op het lijstje om dit jaar eens te bezoeken.
Bedankt trouwens voor je tip om de avondvoorstelling te bezoeken, heb er al eens eerder van gelezen maar ik zie toch graag een hele ipv een halve show.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma mar 21, 2011 6:52 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
einen bericht zum neuen barelli programm in wiesbaden lesen sie hier:
http://www.circus-online.de/barelli_11.html

georg


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.