Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel ma apr 29, 2024 9:02 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Charles Knie naar Down Under
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 6:17 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nog even iets over dat Circus Charles Knie. Veel zullen dat al weten denk ik. Maar nieuwkomers zoals ik bijvoorbeeld niet.
Het circus heet nog steeds wel zo. Dat is logisch als je een goede naam hebt.
Maar het is niet meer van Charles Knie. Die heeft het in 2007 verkocht, met zijn goede naam er bij.
Samen met zijn vrouw Doriana is hij naar Australië geëmigreerd. Om daar zijn jeugddroom te gaan vervullen, het beginnen van een dierenpark.
Hij is niet gelijk heel groot begonnen, maar eerst eigenlijk als een soort vogelpark.
Het heet dan ook Parrot Garden. Dat betekent papagaai, en die zijn er heel veel. Dat wil daar dus wel.
Op de foto zie je ook al andere dieren en op de reclame: nu ook apen. Dus het groeit. En de horeca doen ze ook zelf.
Eerst nog een poster van Circus Charles Knie:

Afbeelding

Dan de reclame voor het dierenpark, ook al leuke kleurtjes.


Afbeelding

En tot slot een foto van Doriana.


Afbeelding

Ik ken wel mensen bij een circus die wel een zelfde soort droom hebben. Maar in plaats van zoiets te doen maar door blijven ploeteren in de Nederlandse modder. Zoals afgelopen jaar tijdens die regenzomer.
Dan hebben meneer en mevrouw Knie het nog niet zo gek bekeken!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 6:24 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Deze info is gewoon op de website van Charles Knie te vinden.
Heb je toestemming voor de foto's ? ik zie steeds meer foto's van je voorbij komen maar heb het idee dat het niet allemaal rechtenvrije afbeeldingen zijn?

Mijn foto in mijn quote werd namelijk ook laatst verwijderd vanwege geen toestemming, ben benieuwd of jij wle overal toestemming voor hebt?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 7:18 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
MartijnH schreef:
Deze info is gewoon op de website van Charles Knie te vinden.
Heb je toestemming voor de foto's ? ik zie steeds meer foto's van je voorbij komen maar heb het idee dat het niet allemaal rechtenvrije afbeeldingen zijn?

Mijn foto in mijn quote werd namelijk ook laatst verwijderd vanwege geen toestemming, ben benieuwd of jij wle overal toestemming voor hebt?


1. Dat klopt. Maar ik vond het leuk genoeg om hier te melden. Dit is toch een forum over circussen en dingen die daar bij horen? Of heb ik het mis.

2. Ben jij hier de algehele controleur? Als je het niet vertrouwt moet je maar even contact opnemen met dat circus. Misschien hebben ze er wel bezwaar tegen dat er reclame voor ze wordt gemaakt. Zoals jij zelf trouwens ook deed. Met die poster. Had jij wel toestemming gevraagd? Dan is het goed.

3. Je ziet steeds meer foto's van mij voorbijkomen. Ik heb nog nooit een foto gemaakt en dus ook niet voorbij laten komen.

4. Je bent benieuwd of ik wel overal toestemming voor heb. Het wordt hoog tijd dat je hier moderator wordt, met al jouw bezorgdheid.

5. Jouw foto in jouw quote? Geen idee waar je het over hebt, maar niemand kan natuurlijk jouw foto zo maar laten verwijderen. Tenzij er iets op staat wat hier niet thuis hoort of zo.

6. En nu ga ik voortaan maar naar een forum waar het echt over leuke dingen gaat en waar je gewoon kunt doen wat je wilt zolang het over dat onderwerp gaat.

Allemaal de groeten!

Kindercircuswereld kun je het hier beter noemen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.