Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 4:10 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mar 19, 2012 8:24 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er komt meer.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma mar 19, 2012 8:34 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot zover vanuit Lille waar we een topshow zagen in de geweldige ambiance van een uitverkochte tent, zeker de moeite waard om een stukje voor te rijden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 20, 2012 5:09 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Wauw! Wat heel erg mooi en wat een prachtige foto's! En zoveel!
Nou, als dit de moeite niet waard is weet ik het niet meer. Allen dat licht al!
En sorry hoor, ik had het idee niet gepikt van iemand anders, ik kwam het toevalig tegen.

Nog wel even een paar aanvullingen of verbeteringen.

Het meisje, dat je ook op ziet treden, heet Laura-Maria, met een a op het eind. Maar ik begreep dat ze gewoon Laura wordt genoemd.
En ze is wel de jongste Gruss die optreedt, maar niet het jongste kind. Na haar kwamen er nog als ik het goed begreep een broertje en een zusje.
Maar die zijn nu nog te klein.
En die pagina over haar is denk ik niet uit het programmaboekje maar uit een Frans paardentijdschrift.

Dan nog even iets over die schitterende tent, want daar zijn we het vast allemaal wel over eens. Van die avondfoto met die lampen erop krijg ik geen genoeg!
Dat die er niet gelijk na die tornado was is natuurlijk best heel logisch.
Die kun je niet zo maar even bestellen en dan is hij er eind van de week. Dus daar zat wel heel wat tijd tussen.
Weet je wel hoe groot hij is? Mensen die daar waren natuurlijk wel. Hij is 83 meter lang en 49 meter breed. En boven de piste 25 meter hoog.
Dat laatste is misschien hetzelfde maar de andere afmetingen kan zelfs Cirque du Soleil niet tegenop!

Nog één dingetje. Uit dat krantenartikel over die luchtshow bleek niet waarom dat was.
Nou dat was in 2010 ter gelegenheid van hun 25-jarig bestaan. Weer eens wat anders dan een velletje postzegels.
Dus zo heel oud zijn ze niet eens. En behoorlijk klein begonnen, als je hun eerste tent ziet. Zelfs ik het begin nog op tournee geweest in Ierland.
Toch mooi dat je zoiets uit kunt bouwen tot wat het nu is!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.