Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 9:06 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 12:11 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Keulen - Roncalli

Bernhard Paul - Clown "Zippo"
Michael Ortmeier - Flessenacrobaat
Encho Keryazov - Handstand
Jan van Dyke - Comedy
Alexander Wengler - Dans
Gensi - Weißclown
Shirley Larible - Strapaten
Leonid Beljakov - Honden
Jemile Martinez - Jonglage
Fabricio Nagueira - Fietssteilwand
Baldrian - Comedy
Andrey Romanovsky - Klischnigg
Young Generation - Opening

Een naar mijn mening tegenvallend programma , ik mis Karl Trunk en David Larible die waarschijnlijk in de eerste plaats nog niet te zien zijn.... hopelijk worden deze nog toegevoegd.
Allerlei bijzondere nummers dat wel.... maar mis toch in ieder geval paarden/pony's.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 2:36 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
De lijst is vast nog niet compleet want alle informatie is er ook nog niet.
En er zijn nog oude bekenden die niet op het lijstje boven staan. Maar misschien vond je het vanzelfsprekend dat die er weer waren. Maar dat is het nooit in dit wereldje.
Zoals Geraldine Philadelphia, Patrick Philadelphia, want een spreekstalmeester moet er zijn natuurlijk maar hij is toch ook onmisbaar als aangever, Clio Togni en dan de beloofde debuten van Vivi Paul en ons nakomertje Lili Paul met eigen nummers. Dat leuke knulletje Paul zou ook een eigen nummer krijgen maar dat is nog niet bekend gemaakt.

Voor werkloze winterschilders: ze zoeken nog steeds wel personeel. Kan me voorstellen dat dit voor sommigen een droomwens is. Wel wat minder avontuur als bij een normaal circus want geen wekelijks gesleep in de modder enzo. En hard beulen bij op en afbouw, want daar hebben ze anderen voor.
Wat ze op dit moment nog zoeken zijn gastdames of -heren, kassiers (m/v), pistemedewerkers (m/v) en lichtoperateur (m/v).
Deutsch könnende sprechende mache dass natürlich woll einfacher.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 7:32 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Young Generation is David larible, Clio Togni en alle andere die je noemt.
zo stonden ze volgens mij vorig jaar ook in het programmaboek als ik me niet vergis.

De informatie komt rechtstreeks van Roncalli af dus dit is de juiste informatie voor keulen
Patrick Philadelphia is vanzelfsprekend dat deze de spreekstalmeester + bedrijfsleider van Roncalli is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 11:25 am 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Larible is er niet bij: die is op dat moment op theatertournee

Aangename verrassing is Jan van Dyck:
hij gaat de rol van Fumagalli in het bijtje overnemen.

Wat hij verder nog gaat doen: geen idee maar hij heeft het bekende nummer met z'n strandstoel
Misschien passen ze dit op Roncalli manier aan aan de piste.

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 3:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Hallo Martijn, wel een beetje bij de les blijven hoor! Eerst schreef je dat David Larible er nog niet bij is, daarna schreef je dat hij onder Young Generation valt.
En mijn informatie komt ook rechtstreeks van Roncalli hoor nou ja indirect dan. Anders kon ik dat ook niet weten van dat personeel.
En Geraldine Philadelphia deed vorig weekend mee aan de New Generation in Monte Carlo met een eigen nummer. Weer een weetje geweten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 5:45 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Als jij je dan even verdiept in hoe de zoon van David Larible heet ... toevallig ook david Larible, en hem bedoel ik dus. :)
Dit is het programma voor keulen , het seizoensprogramma zal nog wat extra's bieden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 7:48 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Keulen is inderdaad altijd een geval apart omdat ze daar thuis zijn en daar dus vaak spelen:
vaak is het ook de enige plaats waar Bernhard Paul nog zelf als Zippo in de manege komt.
In de rest van de shows zal dus de grote David Larible er wel zijn zeker.

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 20, 2012 2:06 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 27, 2008 2:58 pm
Berichten: 86
Locatie: Swalmen
Komend weekend gaan we naar Roncalli te Keulen. Nu hebben we plaatsen zonder nummer. In het verleden heb ik ergens op dit forum gelezen dat wanneer je bij hun in het Cafe des Artist eet je niet in de rij hoeft te gaan staan. Weet iemand hier meer over?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 20, 2012 2:17 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Het Café des Artistes staat bij Roncalli vlak bij de circustent. Voor de gasten is er een aparte ingang waar ze de circustent in kunnen. Dan kom je niet in de rij te staan die via de voortent het circus in gaat.

Omdat je ongenummerde plaatsen hebt zul je wel op tijd de circustent in moeten gaan. Want anders dan mag je alsnog op zoek naar een plaats waar je niet tegen een mast of stormstang zit te kijken. De beste plaatsen zijn als eerste weg!

In Duitsland is Roncalli zo bekend en populair dat je ook niet zomaar even iets kunt gaan eten bij het circus. Wachttijden van een uur of langer zijn heel normaal. Dan kun je pas vlak voor de voorstelling iets eten en dan snel de reeds vollopende tent in gaan.

Kortom: maak er een dag uit van en neem de tijd. En ga toch ook via de voortent het circus in. Want daar wordt tijdens de inloop al een show weggegeven. Die mis je als je de korte route van het Café des Artistes naar de circustent neemt...

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 20, 2012 3:59 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
genummerde plaatsen bestaan helaas bij roncalli niet.

Ze hebben wel wat nieuws voor Keulen: happy Hour!

er is Meet en greet met Bernhard
candlelight dinner
Loterij
en nog veel meer.

heb al wat premierefoto's gezien en het ziet er een heel leuk programma uit!

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.