Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 1:40 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 22, 2024 7:36 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5361
Locatie: Belgie
Een brand verwoeste in de ochtend van 20 januari 2024 in Houston (Texas, VS) de woontrailer van twee jonge circusartiesten.

De zussen Alma (21) en Idalia (23) Caballero en Akeem (het zeven maanden oude zoontje van Idalia) woonden samen in een woontrailer. De artiesten – de elfde generatie uit hun circusfamilie – treden in diverse shows met verschillende acts op. Van zwaardbalans tot eenwieleren, haarhangen, hoelahoeps en luchtacrobatiek.

Afgelopen zaterdag sloeg het noodlot toe. Idalia vertelt tegenover Circusweb over het drama: “Op het moment van de brand waren we niet in het circus, maar op ons terrein in Houston. Hier bereidden we ons voor om op tournee te gaan.

We sliepen toen de brand uitbrak. Ik was degene die het vuur opmerkte toen ik wakker werd en mijn ogen opende. Alles om me heen was rokerig en ik zag overal vuur. Ik pakte mijn zoontje en de huisdieren, opende de deur en maakte mijn zus wakker om haar naar buiten te krijgen.

Om de ravage niet nog groter te maken, moesten we snel de truck – die in de buurt van onze woontrailer stond – verplaatsen. Gelukkig konden we die op tijd verplaatsen, omdat we de sleutels aan de deur hadden hangen.

We sprongen snel naar binnen, pakten de sleutels en verplaatsten de truck, voordat de woontrailer door de propaantanks kon exploderen”.
Met ons is er gelukkig niks ernstigs gebeurt. Wel ademden we veel rook in en daarvoor zijn we in het ziekenhuis geweest”.

Over de oorzaak vertelt Idalia: “Mijn laptop explodeerde vroeg in de ochtend en zo ontstond de brand.
Waardoor de explosie exact ontstond, is voor ons nu nog onduidelijk”.

Bron: Circusweb.nl

Waar o.a foto’s en link naar crowd-funding terug te vinden zijn:
https://circusweb.nl/laptop-explodeert- ... cuszussen/


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.