Ron Mikkenie schreef:
Alex,
Zie jouw bericht van Za Dec 15, 2007 4:26 pm.
Jij begon met dat het fout was, omdat circus renz niet te zien was in het geheel.
Ik erken alleen dat de eerste zin wat raar stond in contrast met de rest, maar er stond nergens in de mailactie vermeld dat het ging om circus Herman Renz. Dat zei jij wel.
Citeer:
Bewijzen: Ik heb voldoende contacten met de medewerkers van SBS6 en weet daardoor wat er in de afgelopen periode is gebeurd. Lees overigens wel goed, voordat je in de verdediging gaat. Ik schrijf duidelijk "circusleed, samen met andere dieractivisten". Er is dus niet geschreven dat specifiek "circusleed" die privé gegevens heeft achterhaald en verspreid.
Nee, maar daar gaat het niet om. Bovenstaande bewijst niet zoveel dat het idd zo is. Het bewijst wel, als je idd zoveel contacten hebt met SBS6, dat SBS6/HvN idd niet objectief kan zijn wat betreft het circus.
Ik keur het eventueel achterhalen van prive gegevens medewerkers en daarop niet zo vriendelijke reacties geven iig niet goed.
Citeer:
Alle acties van de "gezamenlijke dieractivisten" hebben als resultaat dat SBS6 de brieven, mails, sms-jes en telefoontjes van dieractivisten niet meer serieus neemt en negeert. Dieractivisten hebben zichzelf een geweldig communicatiekanaal ontnomen.
Komop zeg.. SBS6 deed toch al niets omdat ze dikke vriendjes zijn met Renz en de circuswereld. Ze negeren ons al jaren. En geven alleen maar een eenzijdig beeld door niemand van ons te interviewen of om reactie te vragen.
Er is geen gewelddig communicatiekanaal ontnomen. Er was geen communicatie via SBS6/HvN.