Als ik een vrijkaartje krijg (en neen dat is niet hetzelfde als "iemand betaald in mijn plaats") dan wil ik best gaan kijken, maar anders wil ik (al kost het slechts 10 cent) absoluut niet zo'n circus financieren.
Gera, jij lijkt me soms toch ook onvolwassen hoor.
Hoe kun je nou een racistische kwestie (waarbij iemand dus TEGEN iets - mensen hier dus- is) vergelijken met een dierenrechtenkwestie (waarbij iemand VOOR dieren is, en VOOR dierenrechten, niet tegen de dieren, wel tegen de omstandigheden waarin ze leven en de dingen die ze moeten doen).
En toch gek dan, dan wanneer ik meerdere redenen geef waarom ik dieren uit het circus wil zien verdwijnen en waarbij ik dus meerdere redenen geef waar niets van mishandeling in voorkomt, dat men daar dan niet op ingaat. Dan is het ineens dat "ik oude koeien uit de gracht haal" of "het is offtopic" of si of la.
Kan daar dan eens niet fatsoenlijk op ingaan, of kúnnen jullie daar gewoon niet op antwoorden? Precies mijn oma, als die merkt dat ze niets meer kan inbrengen dan begint ze over wat anders