peter klinkert schreef:
het is zo jij geef verkeerde en misleidende informatie dat weet jij ook, jij dikt ook alles aan, en niet alleen jij,
Wat is er verkeerd dan?
Wat is er misleidend?
En waarom krijg ik hier geen rechtzaak over?
Citeer:
en ik durf hiebij de zweren mocht er landelijk verbod echt gelden dat de mensen die hiervoor gezorgt hebben er niet zo makkelijk mee weg komen echt... geloof me maar, en mens die in de goot beland doet hele raare dingen geloof mij maar, nu het voor jullie nog kan
Geef je hiermee niet juist aan wat voor soort 'mensen' circusmensen zijn?
Zo werd bijna iemand laatst doodgeslagen door circusmedewerkers van Herman Renz. Het bleef bij een hersenschudding, maar 1 klap hoeft maar op de verkeerde plek te zijn en deze jongen was misschien wel dood of verlamd geweest. Gelukkig is het niet zo ver gekomen.
En ik aanvaard elke consequentie die er aan zit. Dus als iemand aan mij wil komen door dat er een eventueel verbod zou zijn ofzo. Men doet maar. Als dat het risico is dat er is om voor dieren op te komen. Best.
Citeer:
en het heeft niets te maken met mee gaan in de tijd, dieren hooren in het circus zoals het altijd al zo is geweest
Er zijn ook altijd circussen zonder dieren geweest. De keuze om dieren als act in een circus te nemen is puur keuze van een circus zelf. Het gaat om het spectakel en niet om wat je ziet.
En daarnaast zien kleine kinderen niet eens dat een man in olifantenpak nep is. We hebben nog niet zo lang geleden met een act een hoop kinderen vermaakt. Kinderen vonden het prachtig. Voor jullie kleine toeschouwertjes maakt het dus niet zoveel uit.
Citeer:
ik wil jou hierbij niet bedreigen, maar willen julie wel waarschuwen, als het er door komt gaat er hele raare dingen in nederland gebeuren
Of je het nou wil of niet beschadig je met zo een uitspraak m.i. de circuswereld die je zo lief hebt.