A3ana schreef:
Beste Tieske
Ik weet niet waar je het vandaan haalt hoor!
Waar staat dat ik zeg dat je:
Achterlijk bent?
Je woorden in de mond leg?
Of dat je je mening niet mag geven?
Als je die indruk hebt, heb je dat echt mis!
Ik vind het heel erg dat je dit durft te schrijven.

Dat zeg je nergens letterlijk adrianna.
"Woorden in de mond leggen" is trouwens een uitdrukking...
Ik heb ook niet gezegd dat je zei dat ik men mening niet mocht geven, ik zette er gewoon vraagtekens achter.
Enneuh, jij vat dit weer persoonlijk op, waarom beantwoord je men post niet over de inhoud? (over de stropers, de frustratie, het feit dat ik zeg dat ik best weet dat die dieren niet in het wild kunnen uitgezet worden, ...)
Dit forum is bedoeld om over dieren , circus en dergelijke te praten, niet om te praten over persoonlijke opvattingen. Ok ik zet het er wel bij in mijn posts, maar ik zeg ook nog andere dingen, jij schrijft posts waar er alleen maar persoonlijke dingen in staan.
Als ik over jou over met jou persoonlijk wil spreken dan zal ik je email wel vragen, mijn post is bedoel voor de dieren, antwoord daar dan ook op in plaats van je zo aangevallen te voelen.
Ik krijg daardoor alleen maar de indruk dat ik gelijk had met wat ik schreef en dat je er daarom niet wil op reageren, omdat je dat gelijk niet wil toegeven. Daarom vat je het persoonlijk op.
[/url]
Jij kunt schrijven wat je wilt, en verwacht van mensen voor het gemak dat ze daar overheen lezen. En dan gewoon je inhoudelijk gaan antwoord geven ook. Sorry maar zo zit ik niet in elkaar. Wanneer jij zegt. Dat ik ergens geschreven zou hebben dat je achterlijk bent of je mening niet mag geven. Dan kan ik niet doen of jij dit niet geschreven hebt. En dan mag ik vragen om opheldering. En wat mij betreft kun je dan alle antwoorden krijgen die je maar wilt.