Lisa schreef:
Nee Tieske, ik heb jouw filmpjes niet gezien, omdat ik zonder het te zien wel weet hoe die eruit zien. Jij zal iets anders laten zien als dat ik zal laten zien. Dat is nou net waar de schoen wringt...standvastigheid.
Je weet niet goed wat stereotype gedrag is, dus daarom post ik filmpjes (overigens van dieren in de zoo) en je wil ze niet kijken. Ja sorry dan, maar waarom vraag je dan wat het is. Als je gewoon ff kijkt dan zou je het meteen begrijpen.
Lisa schreef:
Ik kijk overigens ook regelmatig naar de sterrenhemel als ouderloos 'kind' en denk dan aan mijn ouders. Om dit nu bij deze discussie te gebruiken vindt ik een zwakte van je, of je moet het gedaan hebben om duidelijk te maken dat ieder mens het recht heeft op zijn eigen gedachten en overdenkingen.
Tuurlijk heb ik het daarom gedaan. Ik denk dat iedereen wel eens naar de sterrenhemel kijkt en dan denkt aan een gestorven geliefde/familielid/huisdier...
Doe ik ook. Dat moet niet perse naar de hemel zijn, dat kan ook naar andere dingen zijn die mensen als symbool zien voor iemand die gestorven is.
Lisa schreef:
Even iets anders: Weet jij toevallig ook wat er aan de hand is met onze 'vriend' Alex Romijn. Ik zie de laatste tijd maar weinig/ danwel geen posts van hem om de dieren te beschermen.
Denk dat ie geen zin meer had in deze (zinloze) discussies.
Lisa schreef:
Tijdens het typen van dit betoog rookte ik 4 sigaretten/shaghies.

Dat moet je helemaal zelf weten, al is 4 wel heel veel.
Alleen niet komen klagen als je achteraf longkanker hebt!