magnum schreef:
Syvio, ik weet niet waar je mee bezig bent. Ik denk dat je op het verkeerde forum zit. Het afgelopen jaar hebben er bij Renz Berlin diverse onderzoeken plaatsgevonden in het kader van het dierenwelzijn door dierenartsen en mensen van LBH Wageningen. Dus bespaar je maar de moeite. Deze mensen zijn vaak dagen achtereen geweest en hebben zich een goed oordeel kunnen vellen.
Maar na je eerst geprobeerd hebt Belly Wien in een kwaad daglicht te stellen middels jouw discussie "zinloos Geweld" heb je nu je pijlen gericht op Renz Berlin. Maar jouw verhalen passen allemaal precies in het straatje van de dierenactivisten doordat je verdeeldheid zaait onder de circussen. Misschien moet je maar eens wat langer meereizen om een beter beeld te krijgen wat er in de circussen speelt.
In het voorjaar heb ik een ZEER LOVEND verslag over Belly Wien geschreven! In Nieuwveen. Zoek zelf maar na!

(Hierover hoor ik je niet!)
JUIST daarom ben ik zo geschrokken van het geweld wat ik TOT MIJN GROTE AFSCHUW

zag in november. NA HEEL LANG TWIJFELEN heb ik toen circusweb als uitlaatklep gebruikt en ook mijn burgerplicht gedaan! Ik vind het heel erg dat dit nu tegen mij gebruikt wordt! Had ik dan mijn mond maar moeten houden? Iemand die hier niet bij is geweest moet hier mijns inziens niet over oordelen.
Ik ben bereid als ik daar anderen een plezier mee schijn te doen te proberen wat vaker mijn mond te houden, maar hierbij wil ik wel heel duidelijk melden dat ik het bepaald NIET VAN DEZE TIJD vind en niet bij een forum vind passen om waargenomen feiten (geweld tussen mensen, korte kettingen) onder stoelen of banken te steken!
Waarom mogen alleen maar positieve dingen genoemd worden? Zo zit de wereld niet in elkaar!
Als jij het (in tegenstelling tot de dierentuinwetreld die de hoop heeft opgegeven) het voor elkaar krijgt om voor langere kettingen te zorgen vind ik het prima!