Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo jun 16, 2024 6:00 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do feb 05, 2009 7:29 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
circus@achterhoek schreef:
Citeer:
Nu de praktijk het eerste wat wordt gedaan als men naar een nieuwe standplaats gaan eerst de stal opbouwen


Ik heb al een aantal malen meegemaakt dat na het overrijden dit niet gebeurd en pas de volgende dag in de middag en vooral als het labge ritten bevat. Ik weet niet hoe en wanneer de stal verhuusd word zorg dan dat je dit gelijk met de olifanten doe en bou hem meteen op. Als die wel gelijk mee verhuisd word waarom word die dan niet meteen opgebouwd ik heb dit al meerdere malen meegemaakt.


Dit wordt een zinloze discussie. Achterhoek schijnt het allemaal zo goed te weten. Zoals de meesten weten wordt als eerste de stal opgebouwd. Maar als je het zo vaak meemaakt kom dan gerust eens een praatje maken. Net als "olifant"die schijnbaar als een soort undercover met een thermometer in de stal staat. Ik ben het met Peter Klinkert eens, de beste stuurlui staan aan wal en zitten niet op dit forum.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: do feb 05, 2009 7:30 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
circus@achterhoek schreef:
Citeer:
Nu de praktijk het eerste wat wordt gedaan als men naar een nieuwe standplaats gaan eerst de stal opbouwen


Ik heb al een aantal malen meegemaakt dat na het overrijden dit niet gebeurd en pas de volgende dag in de middag en vooral als het labge ritten bevat. Ik weet niet hoe en wanneer de stal verhuusd word zorg dan dat je dit gelijk met de olifanten doe en bou hem meteen op. Als die wel gelijk mee verhuisd word waarom word die dan niet meteen opgebouwd ik heb dit al meerdere malen meegemaakt.


Misschien ook wel een stukje frustratie.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 10:59 am 
Offline

Lid geworden op: wo feb 04, 2009 12:27 pm
Berichten: 37
Meneer Joop van een discussie over in welke plek een olifant in Amerika staat word het welzijn van de olifanten van Renz Berlin niet beter.

Weet u of jullie waarom het circus de olifanten niet wat langere kettingen geeft, of een binnenperk met schrikdraad, en de olifanten niet wat vaker en langer buiten zet? Zo moeilijk lijkt me dat toch niet?


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 11:23 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2005 10:42 pm
Berichten: 338
Locatie: leeuwarden
Het welzijn van de olifanten is bij Renz Berlin uitstekend gewaarborgd het circus wordt regelmatig gecontroleerd door de instanties.
Ik kan wel aan het discusieren blijven maar het wordt een welles nietjes spelletje en om het nog een keer uit te leggen heeft weinig zin.

Joop

_________________
maak van iedere dag een circusdag


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 12:37 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
Helemaal mee eens Joop, zo gaat het altijd hierzo, en m/v olifant voor deze vragen kun je beter contact opnemen met renz berlin stuur een mailtje of ga er na toe, wij kunnen je hiermee niet mee helpen

zoals ik renz berlin kent staan ze altijd open voor allerlei vragen? succes :D


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 12:48 pm 
Offline

Lid geworden op: wo feb 04, 2009 12:27 pm
Berichten: 37
Dat heb ik ook regelmatig gedaan. Helaas blijken ze niet open te staan voor suggesties en opmerkingen. Met alle goed bedoelde opmerkingen en suggeties word niets gedaan. Ik neem het circus Renz Berlin dan ook erg kwalijk dat ze niet een paar kleine aanpassingen doen om het welzijn van de olifanten te verbeteren. Ik zal ook het komende jaar circus Renz Berlin op de voet volgen. Als er wederom geen verbeteringen plaatst gevonden hebben, overweeg ik om hier landelijke bekendheid aan te geven. Niet om het circus zwart te maken, maar om aandacht te vragen voor een beter welzijn van de olifanten van circus Renz Berlin.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 12:54 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
olifant schreef:
Dat heb ik ook regelmatig gedaan. Helaas blijken ze niet open te staan voor suggesties en opmerkingen. Met alle goed bedoelde opmerkingen en suggeties word niets gedaan. Ik neem het circus Renz Berlin dan ook erg kwalijk dat ze niet een paar kleine aanpassingen doen om het welzijn van de olifanten te verbeteren. Ik zal ook het komende jaar circus Renz Berlin op de voet volgen. Als er wederom geen verbeteringen plaatst gevonden hebben, overweeg ik om hier landelijke bekendheid aan te geven. Niet om het circus zwart te maken, maar om aandacht te vragen voor een beter welzijn van de olifanten van circus Renz Berlin.


okey zeg mijn maar met wie je gesproken heb en wie je bent stuur mijn een persoonlijk bericht en dan kan ik na gaan of dat zo is, ik kan mijn ook prins bernard noemen als ik wil.

ik zal met jou gegevens vertrouwlijk omgaan en niet aan derde geven


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 1:21 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
trouwens zeg mijn alleen in welke plaats je die genen gesproken heb en hoe je er uitzag, en met wie je gesproken heb


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 1:48 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
olifant schreef:
Dat heb ik ook regelmatig gedaan. Helaas blijken ze niet open te staan voor suggesties en opmerkingen. Met alle goed bedoelde opmerkingen en suggeties word niets gedaan. Ik neem het circus Renz Berlin dan ook erg kwalijk dat ze niet een paar kleine aanpassingen doen om het welzijn van de olifanten te verbeteren. Ik zal ook het komende jaar circus Renz Berlin op de voet volgen. Als er wederom geen verbeteringen plaatst gevonden hebben, overweeg ik om hier landelijke bekendheid aan te geven. Niet om het circus zwart te maken, maar om aandacht te vragen voor een beter welzijn van de olifanten van circus Renz Berlin.

Bij mij ben je in elk geval niet geweest. Ik denk dat we "olifant" ook in de richting van onze activisten moeten zoeken.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 1:59 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
Olifant waar ben je nou, ik wacht op je antwoord, of ben je een blokje om

magnum ik denk dat je gelijk heb, zal niet de eerste keer zijn :clown

zou de heer blom zijn informatie hebben van m/v olifant, zou meneer blom hem bedoelen met onderzoekers, met zijn olifanten in een kraan hahahahah


Laatst gewijzigd door peter klinkert op vr feb 06, 2009 2:16 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 2:08 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2005 10:42 pm
Berichten: 338
Locatie: leeuwarden
Olifant als je niet eens weet dat Magnum bij Renz Berlin hoort dan ben je inderdaad totaal niet op de hoogte en durf ik wel te stellen dat je het hele verhaal uit je duim zuigt.

Joop

_________________
maak van iedere dag een circusdag


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 2:19 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
maar maak niet uit hoor olifant jij bent niet te enige die het probeert, alleen de volgende keer beeter je huiswerk maken

en kom dan maar weer terug op dit forum als tijger of kameel, die zo gezegt met een fok programma meegewerkt heeft


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 4:58 pm 
Offline

Lid geworden op: wo feb 04, 2009 12:27 pm
Berichten: 37
Ik heb niet vaak meegemaakt dat mensen zo onrespectvol met elkaar omgaan als op dit forum. Het heeft denk ik weinig nut om nieuwe dingen te plaatsen als mensen hier toch niet voor open staan. Anno 2009 kunnen we toch wel tegen een beetje kritiek en wat verbeter punten? Ik ben erg teleurgesteld dat mensen op dit forum niet openstaan voor verbetering.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 5:22 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2005 10:42 pm
Berichten: 338
Locatie: leeuwarden
Wij hebben ook nog niet meegemaakt dat een forumlid zo,n rijke fantasie heeft als je weer met een verhaal komt zorg dan ook dat de details kloppen want zo val je snel door de mand.
Als je klachten over Renz Berlin hebt en dat kan eens een keer gebeuren dan kom je altijd Magnum tegen zowel in het circus en ook op internet dat was dus een foutje en daardoor werd je ongeloofwaardig.
Ik zou zeggen volgende keer beter.

Joop

_________________
maak van iedere dag een circusdag


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr feb 06, 2009 5:25 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7479
Locatie: Maassluis
olifant schreef:
Ik heb niet vaak meegemaakt dat mensen zo onrespectvol met elkaar omgaan als op dit forum. Het heeft denk ik weinig nut om nieuwe dingen te plaatsen als mensen hier toch niet voor open staan. Anno 2009 kunnen we toch wel tegen een beetje kritiek en wat verbeter punten? Ik ben erg teleurgesteld dat mensen op dit forum niet openstaan voor verbetering.


Ik denk dat we het men z'n allen over eens zijn dat de dieren bij Renz Berlin goed verzorgd worden maar dat het altijd beter kan. Als de gemeenten nu ook nog mee zouden werken en niet elke gebroken grasspriet doorbelasten zou het helemaal mooi zijn. Kunnen de beesten lekker ravotten op hun veldje.

Wel jammer dat de beweerde bezoeken van hr. Olifant aan het circus geen indruk hebben gemaakt of gewoon zijn vergeten. Het is trouwens geenszins bewezen dat hij daar was maar misschien komen we daar nog achter. Zou hij geen foto's van Renz Berlin kunnen laten zien die we nog niet kennen uit de hoek van het activisme? Als je een thermometer meeneemt dan toch zeker ook wel een camera? Ik kan wel zeggen dat Magnum het zou moeten weten, die is letterlijk kind aan huis, en Joop een soort huisvriend.
En Peter Klinkert? Ik zou niet weten dat hij erg close is met dit circus, zijn reacties dragen in ieder geval niet bij tot een lekkere discussie.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.