omikron schreef:
En flyers uitdelen is geen aanval? Je Probeert toch echt de klanten weg te jagen als je het mij vraagt, wel zonder succes maar dat terzijde.
Het gaat hier om V&D.
Wat betreft circussen. Hoe meer mensen niet meer naar het circus gaan des te beter, want dan zullen ze ook eerder beseffen dat ze anders moeten gaan doen.
Citeer:
Julie gehijg in onze nek? Dat moet anders om zijn julie maken je zelf elke dag meer vijand en meer vijand.Dus ik denk dat het tijd wordt dat julie jezelf in de nek gehijgt gaat voelen.

Wij hebben in ieder geval geen behoefte aan dierenuitbuiters als vriend.. dus dan maar als vijand he

Citeer:
Jaren lekker zonder amper dierenactivisme tegen circus.. en opeens komen er ook paar (Zielige) mensen die denken dat ze heel nederland over kunnen halen meet een paar acties.
Zo moest het zijn denk ik, typfoutje
Je haalt de woorden uit mijn mond
De toekomst is gewoon dat dierencircussen verdwijnen. Wat denk je dat er nu om nederland allemaal gebeurd? Zie England en Schotland waar wilde dieren al verbannen worden uit het circus. En diverse andere landen.
Citeer:
Actieve anti-dierencircuscampagne vanuit verschillende hoeken??
Ze komen maar uit 1 hoek,het donkere hoekje van geestelijk mindere mensen.Die vroeger in hun jeugd niet genoeg aandacht kregen en nu denken ze dat ze grote jongens zijn , en dan gaan ze *proberen* actie te voeren.Dat dit slechts een kwestie van tijd is voordat ze er achter komen dat dit weer zinloos is en dat ze er eigelijk niks mee opgeschoten zijn.
Op een paar klappen na die ze zelf uitlokken.
Een lekker volwassen taaltje is dit weer zeg...
Citeer:
Je duuwd iemand zó'n ding in de handen, nu komt het: 75% flikkert hem gelijk weer weg,dus 25% houd hem.20% gooit hem na het lezen van de eerste regel direct weg.4% flikkert hem weg na het lezen van de gehele flyer.En 1% denkt hey ze kunnen wel eens gelijk hebben, totdat ze de dieren zien optreden en flikkert hem dan weg.
Al is er maar 1 persoon van de honderden die het circus bezoeken die er over na gaat denken, dan is het al goed. Daarnaast werkt flyeren erg goed. Alleen al een blik die mensen er op werpen. Dat is al goed. Het feit dat ze ons voor het circus zien staan is al goed. Elke keer dat we persaandacht krijgen is goed.
We hebben al vele reacties via email gehad van mensen die er over na zijn gaan denken nadat ze een flyer hebben gehad. Dat vind ik al erg mooi. Ook de pers weet ons tegenwoordig steeds meer te vinden.
Citeer:
Dus dat ligt dan op de grond 75% van die flyers, Hebben julie enig idee hoeveel vogels,honden,katten etc. daar van dood gaan? de eten ze op ,en als het vochtig is loopt het inkt eraf zo het drinkwater van de dieren in. Dus.... een beter milieu begint bij jezelf?
Binnenkort wordt onze nieuwe flyer gedrukt. Deze is milieuvriendelijk en diervriendelijk. De inkten zijn plantaardig en biologisch. Op basis van soja. Van de flyers gaan geen vogels, katten, en honden dood.
Na een actie ruimen we altijd op in de buurt, omdat het zonde is als er overal flyers verspreid liggen. Echter hebben we altijd weinig op te ruimen. Dus ik vraag me af hoeveel flyers er in de tent dan liggen
Ga jij volgende keer tellen hoeveel flyers er in de tent en prullenbakken daar terecht komen? Dan kunnen we eens zien hoeveel mensen het mee naar huis nemen