peter klinkert schreef:
Daar sluit ik mijn helemaal bij aan Ron
de dierenactievisten hebben steeds weer en andere overtuiging eerst gaat het over dierenmishandeling en dan over of en circusdier ''wild'' is of niet en nu zijn ze van meening dat dieren in het circus uit de tijd is

en dat bepaald ff zo'n actievist of het uit de mode is moeten we allemaal nu in krakers outfit lopen, is dat dan nu de mode
Haha nou als modieuze kleuren zoals ze in de boekjes staan, en dito schoenen en kapsel gelijk zijn aan krakers outfit, nou dan voldoe ik aan de eisen!
Hahaha het is echt een illusie dat activisten allemaal nudisten zijn of in krakers outfit oid met blote voeten door het bos lopen hoor!
Ik kleed me "normaal", en niet om met de massa mee te gaan maar omdat ik het zelf mooi vind.
En voor de rest denk ik nog steeds dat circussen doen aan dierenmishandeling en dat dieren daar niet thuishoren.
En in of uit de mode, daar trek ik me niets van aan. Je moet je kleden of je haar doen zoals jij dat wil. Het is maar zwakjes om te doen wat anderen doen om zo niet beoordeeld te worden.
Wat activisten hiermee bedoelen is dat we in de 21ste eeuw leven, en dat de mens dus toch beschaafder hoorde te zijn dan dieren als slaven behandelen.
En damn right dat de ethiek steeds meer meespeelt! Je zult wel zien dat we gaan evolueren naar een NL en een BE zonder circusdieren. Althans geen "wilde" dieren meer in de eerste plaats.
Ook zullen kermispony's afgeschaft worden, meerdere dingen zullen volgen: voor de dieren.