Jaja vermits dit een circusforum is verwees ik dus ook naar die beer... die arme beer!
En over dat opeten: ik vind dat die tijgers er rampzalig gehuisvest zijn
1) een tijger is een solitair dier en leeft dus alleen, in de natuur leven ze nooit bij mekaar behalve als de tijgerin krols is!
2) die omgeving ...

een tijger is een jungle dier ... ik zie daar een kale oppervlakte
3) hier gaat het puur om het vermaak van de toeristen... die koe krijgt geen eerlijke kans, ze wordt op een zeer onrespectvolle manier "gedropt" en ze krijgt niet eens de kans om te ontsnappen of de tijgers verscheuren haar al... op die manier worden de tijgers hun natuurlijk instinct om te jagen nauwelijks gestimuleerd.
Beter zou zijn om een kudde koeien ver weg in het park los te laten, zodat ze hun omgeving verkennen, toch nog fatsoenlijk leven en dergelijke, zodat de tijgers er echt jacht op moeten maken (en zeker niet met 20 tijgers tegelijk! maar zoals het hoort: één tijger per hok)
Er is hier totaal geen respect voor de dieren, dat zie je aan de manier waarop de tijgers gehuisvest zijn, de manier waarop de koe gedropt wordt én de manier waarop die arme beer behandeld wordt en wat ie allemaal moet doen en dergelijke.
Dit "park" is dieronwaardig en is puur voor het geld!