Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 7:33 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 21, 2012 10:39 pm 
Offline

Lid geworden op: zo apr 11, 2010 11:13 am
Berichten: 54
Een fakir toont in het circus allerlei gevaarlijk uitziende tricks. Hij loopt met blote voeten op glasscherven. Hij gaat met zijn blote rug op een spijkerbed liggen. Hij neemt een wurgslang om zijn nek. Hij slikt degens en vuur. Dat wringt en steekt aan alle kanten en het moet wel pijn doen. Toch krijgt hij applaus. De fakir komt uit een land hier ver vandaan dat we alleen kennen uit de sprookjes van duizend en een nacht. Zo ook deze column. Die wordt ook geschreven en verzonden vanaf een schimmig emailadres uit een land hier ver vandaan. En het zal soms ook pijn doen om het te lezen. Applaus? Dat zal voor deze stekende schrijfsels niet klinken. Gelukkig heeft de fakir eelt op zijn hele lijf. Zodat hij de pijn van het niet gegeven applaus niet voelt.

4400 Circussen gezocht
U luistert naar een extra uitzending van de politie. Gisteren, 20 september 2012 zijn er in Nederland 4400 circussen spoorloos verdwenen. Signalement: Ze luisteren naar de naam circus en zijn als zodanig bekend bij de Kamer van Koophandel. Ze wonen in een woonwagen. Ze hebben een tent. Ze hebben een directeur die te herkennen is aan een zwarte hoge hoed, een rode slipjas, een zwarte of witte rijbroek en een grote gekrulde snor. En een enkeling heeft mogelijk ook heel grote dieren als olifanten, leeuwen of tijgers. Maar het merendeel, zo'n 4384 circussen, heeft hooguit een acrobaat of goochelaar bij zich. Heeft u een van die circussen gezien dan kunt u ons helpen bij de opsporing. Neemt u dan contact op met de landelijke recherche politie via het telefoonnummer 036 - 525 18 84.

Ik kan me voorstellen dat u nu aan zichzelf begint te twijfelen. Maar ook ik moest mij even achter de oren krabben en mijn vrouw vragen om mij even in mijn wang te knijpen. Ja ik was toch echt wel klaar wakker. Het stond er echt. Er zijn 4400 circussen in Nederland. Waar stond het? In het informatieblad dat alle politici in Nederland hebben ontvangen met info over circussen in Nederland.

Helpt u mee met zoeken? Weet u waar een van die circussen zich verstopt heeft? Bel dan met 036 - 525 18 84. Doen!

Fakir, Verweggistan, 21 september 2012


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.