Wintercircus Louis Knie Jr. 2010/2011 Vandaag richting utrecht gegaan voor het Wintercircus Louis Knie Jr.
Ook dit jaar weer een prachtige show met vele topartiesten.
Het Programma wordt muzikaal geopend door Witte Clown Luis Moreno, al leek het mij een bandje dat speelde en niet die Witte Clown.
Het Saxofoon "spelen' was ook het enigste wat hij deed waardoor ik de toegevoegde waarde niet echt snapte.
De Show start met Ilona Pistekova op een Hongaarse post door de piste.
Direct daarna opzwepende muziek en dans met de Zimbambwe Boys, maar veel personen betekent niet altijd beter.
De act zoals deze bij Herman Renz dit jaar opgevoerd werd bevalt mij veel beter dan 10 afrikanen in de piste die allemaal een andere dansje doen.
Goede Clownerie was er van de Franse Matthieu, deze Clown gebruikt weinig schmink maar is een zeer leuke repriseclown en is de rode draad door de voorstelling waar hij af en toe geassisiteerd wordt Fransesco.
De Simonenko Troupe zien we in het 1e deel op de Trampoline en in het 2e deel op de Rekstok, waarvan de laatste mij het meest boeide.
Spectaculaire rolschaatsacrobatiek werd gebracht door het MG Skate Team, een zeer goed rolschaatsnummer waar van 1 tot 4 personen gerolschaatst wordt.
Ook mag iemand uit het publiek nog even mee rondtollen. Verder in het 1e deel nog de jongleur Zdenek Supka, met een heel speciaal driehoekjongleer einde.
Het 2e gedeelte wordt muzikaal geopend door de Zangeres en Manfred huber op de drums. gevold door het rekstoknummer.
een mooie Pas-de-deux die door de zangeres begeleidt worden brengen de Stipka's.
Verder nog de krachtacrobaten , waar helaas de rookmachine iets teveel gebruikt werd waardoor het begin moeilijk te zien was.
een van de publieksfavorieten was Kenneth Huesca met zijn geweldige Buikspreekact, soms moet hij zelf wel harder lachen als het publiek maar dat maakt de act juist leuk.
nog meer Paarden door Circusdirecteur Louis Knie Jr. met een mooi Zwart/wit nummer met 6 paarden. Heel mooi was het stuk dat alle muziek uit ging en het doodstil was in de tent en je kon horen hoe louis zijn paarden aanstuurt.
De Jonge generatie komt ook de piste in met de Pony's. Als Afsluiter zien we de Zimbabwe boys nog eens terugkomen aan de Masten.
Dan is het tijd voor de finale met live muziek en een applaus van 5 minuten en staande ovatie van het publiek.
en ik heb ook foto's

komt meer