Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mei 23, 2024 7:15 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 10:27 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
Ron......waar blijft je ''1 april grap bekentenis????'' :?: :?: :arrow: :wink:


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 10:49 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Warren schreef:
Ik zie de humor even niet. :?
Altijd al zo'n droogkloot geweest?
:clown

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 29, 2009 1:03 am 
Ron_Mikkenie schreef:
Nog niet alle artiesten waren aanwezig. Daarom zat er een zwak nummer in het programma. Vanaf komende woensdag wordt de voorstelling versterkt door het Rosi Hochegger Duo met het bedpaard. Hier alvast een foto van dit prachtige nummer.

[img].......


Die Ron toch...altijd al grappig geweest, maar als niet alle artiesten er waren, dan zou er zeker niet gekozen worden om er maar een "zwak" nummer neer te zetten. Paarden genoeg op dit moment bij Renz zou ik zo denken. Om Rossi aanstaande woensdag 1 april te programmeren is wel erg doorzichtig. Het is leuk uitgelokt door Ron maar helaas...circuskenners maak je niet zo maar wat wijs.

MartijnH schreef terecht:
Deze vrouw zit dit jaar in het programma van Benneweis en het lijkt mij niet logisch dat zij daar na enkele weken al vertrekt om bij Renz te spelen.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo mar 29, 2009 9:38 am 
Offline

Lid geworden op: zo mar 09, 2008 7:30 pm
Berichten: 131
Locatie: Gouda
MartijnH schreef:
foto van het orkest, achter de clown weet ik niet zeker of daar nog iemand zit

Afbeelding


Het zijn er 8!

De trombonist is weggegaan en daarvoor is die witte clown en violist in de plaats gekomen.
Is de clown ook vast orkestlid?

Deze opstelling doet me denken aan 2001.
Daar zat de toenmalige bassist(Marek) ook linksboven achter de toenmalige slagwerker(Marek) en zat de keyboardspeler(Leonardo, die nu nog in het orkest zit) vooraan in het midden.

Maar voor de rest geen wijzigingen(op de trombonist na).
Het zijn gewoon dezelfde muzikanten als "Mystery"(op violist en witte clown na).


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di mar 31, 2009 8:50 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Vandaag op mijn vetrouwde plekje geweest bij RENZ door de enorme drukte heb ik alleen de eerste helft van de show gezien. Het orkest bestaat uit 8 personen de witte clown niet mee gerekend. De witte clown is inmiddels uit het programma gehaald omdat dit niet in het geheel paste.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za apr 04, 2009 11:50 pm 
Offline

Lid geworden op: vr feb 15, 2008 10:46 pm
Berichten: 83
Locatie: oss
vandaag ,ook de show gezien in vught.ben weer helemaal verrast door de schitterende show die weer is neergezet door alle artiesten.
er zitten echt een aantal topacts tussen en het feit dat er dit jaar weer en trapeze nummer in zit,maakt het voor mij persoonlijk echt af.
misschien heeft ron nog wel wat aanvullende fotoos,ik zag je zo druk fotograferen vanavond. :D :D
kortom ,het is zeker weer de moeite waard weer een bezoekje te brengen ann circus herman renz.

_________________
circus makes me smile


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.