RogerNL schreef:
Lees ik het nou goed dat jij de vergelijking tussen mij en een Noorse activist een 'creatieve vondst' noemt???? Te ziek voor woorden.... laat jij jezelf, en neem Gera mee, eens nakijken.... Onvoorstelbaar.
Je bent het er niet mee eens maar schrijft het wel zo op... Zeker een vriendin van Gera??
Wat een bizar forum is dit en wat een bizarre verzameling mensen....
Als je gewacht had tot je iets rustiger was en was bijgekomen van de uiteraard grootste belediging van het vergeleken worden met een.. wat was het? ''noorse terrorist'' voor dat je mijn reactie gelezen had had je kunnen zien dat ik het er niet mee eens was dat je vergeleken werd met een noorse terrorist maar dat ik dramaqueen een beter passende vond.
Ik heb zelfs nog de definitie van het woord toegevoegd aan mijn reactie.
Ik vind het niet erg wat voor recensie je geschreven heb.
Ik ben pas gaan reageren nadat de tranen van de lach me in de ogen sprongen toen er met advocaten gedreigt ging worden.
Misschien ben ik hier te jong voor.
Wat zeggen ze nou toch altijd?
''De jeugd heefd geen respect...?'' misschien heefd de jeugd iets kortere tenen? want ik zie niet in waarom je zo uit je vel gesprongen bent
Maar ik wens u een prettige dag en laat deze ervaring met een verzameling ''bizarre mensen'' u vooral niet de circus pret ontnemen.
Ik zal het label
RETARD met trots dragen.
Wist je dat in mijn leeftijds klasse dat helemaal niet zo'n belediging is?
En Gera is een vlotte dame die laat haar advocaat ook wel thuis