Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mei 09, 2025 8:52 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 5:48 pm 
Heb inmiddels ook uit betrouwbare bron vernomen dat dit circus van de zomer nederland komt bezoeken

BerichtGeplaatst: ma feb 09, 2009 10:18 am 
Geachte forum, :clown

Daar ik zelf en met vrienden uit holland,op een zondag 10 jan 2009 naar vilvoorde ben geweest om dit circus te mogen aanschouwen,en de show heb gezien,valt er niks op aan te merken op de show,wij hebben van alles gezien en er is zeker aandacht aan besteed aan de decoratie en de verlichting het was ons de moeite waard om 4 uur in de auto te zitten en deze show te mogen aanschouwen,wat de paarden betreft is dit niet helemaal waar,daar de paarden rustig waren en genoeg te eten en te drinken hadden in de stal die achter de imposante tent stond, tevens was het warm in de tent van de paarden.
Dus vindt ik de negative reclame slecht over dit circus,misschien uit nijd,maar dat mag een ieder invullen,ik vond het en mijn vrienden geweldig,en van mij mogen ze wel naar holland,maar dan met veel bombarie,een aardige afwisseling dan sommige circussen die saai zijn, en niet weten wat show is,ik heb veel circussen in binnen en buitenland gezien en mee gemaakt dus mijn oordeel wel de juiste is.
Groetjes
Ronny :clown

BerichtGeplaatst: ma feb 09, 2009 11:50 am 

ronny schreef:
Geachte forum, :clown

Daar ik zelf en met vrienden uit holland,op een zondag 10 jan 2009 naar vilvoorde ben geweest om dit circus te mogen aanschouwen,en de show heb gezien,valt er niks op aan te merken op de show,wij hebben van alles gezien en er is zeker aandacht aan besteed aan de decoratie en de verlichting het was ons de moeite waard om 4 uur in de auto te zitten en deze show te mogen aanschouwen,wat de paarden betreft is dit niet helemaal waar,daar de paarden rustig waren en genoeg te eten en te drinken hadden in de stal die achter de imposante tent stond, tevens was het warm in de tent van de paarden.
Dus vindt ik de negative reclame slecht over dit circus,misschien uit nijd,maar dat mag een ieder invullen,ik vond het en mijn vrienden geweldig,en van mij mogen ze wel naar holland,maar dan met veel bombarie,een aardige afwisseling dan sommige circussen die saai zijn, en niet weten wat show is,ik heb veel circussen in binnen en buitenland gezien en mee gemaakt dus mijn oordeel wel de juiste is.
Groetjes
Ronny :clown

Als pseudo tourmanager van dit kun je natuurlijk ook niet negatief zijn.

BerichtGeplaatst: ma feb 09, 2009 7:07 pm 

ronny schreef:

ik heb veel circussen in binnen en buitenland gezien en mee gemaakt dus mijn oordeel wel de juiste is.

Ik heb ook al veel circussen gezien in binnen en buitenland, maar mijn oordeel over dit circus wijkt toch lichtelijk af van uw "juist oordeel". Maar meningen kunnen nu eenmaal verschillen...

BerichtGeplaatst: ma feb 09, 2009 7:10 pm 

Er is in Belgie niet voor niets commotie ontstaan over dit circus, vele Belgische circusvrienden waren unaniem over dit circus, en dat in negatieve zin. En dan beweerd ene Ronny dat de rest van de circussen maar saai zijn, nu dan is hij nog nooit bij een Herman Renz, Alberto Althoff, Staatscircus Moskou, Russisch Staatscircus geweest en vele kwalitatief goede buitenlandse circussen. Maar goed ik kan geen oordeel vellen over het programma etc. van Gran Circo Universal, ik zal wanneer het in Nederland komt het met eigen ogen gaan zien.

BerichtGeplaatst: ma feb 09, 2009 7:56 pm 

Ik wou er niet op ingaan Gera maar het leek wel op een dreigement naar jou toe.
Is dat wel wettelijk? Dit circus moet zo snel mogelijk terug vanwaar het gekomen is!
Het schaadt de reputatie van élk ander circus, zowel bij ons in Vlaanderen als bij jullie in Nederland. Ik geloof nooit dat deze onderneming met alles in orde is, het is een kwestie van controle door de bevoegde instanties om ze terug te sturen. Blijkbaar is die controle (dieren, voertuigen, verzekeringen, vergunningen, etc.) er nog steeds niet geweest.

BerichtGeplaatst: ma feb 09, 2009 8:37 pm 

Ik ga dit de 22e met kevin en misschien Martijn bezoeken en zal hierna zeker een kritische noot plaatsen met hoe het is!!!! Niet alleen uit beleving maar ook hoe het echt is.

Berichtonderwerp: recensie for real
BerichtGeplaatst: ma feb 09, 2009 8:49 pm 

Kijk, en dat doen alle mensen op dit forum, hun belevenissen opschrijven, vertellen wat ze gezien hebben, dat kunnen mensen toch niet tegenhouden. En mocht dat circus dan helemaal van programma veranderd zijn en alles ziet er goed uit, dan horen we dat vanzelf.

BerichtGeplaatst: di feb 10, 2009 12:18 pm 

gera schreef:
Sterker nog, ik heb een donkerbruin vermoeden dat er al minstens 1 grote gemeente in Nederland is die zonder na te trekken bij VNCO, ECA of Circusweb een boeking heeft gedaan. In ieder geval met een "Circus uit Belgie". Dit ten koste van de vaste toer van een Nederlands circus... ik vrees het ergste, want nietsvermoedende mensen die naar zo'n circus gaan, die zijn voorgoed genezen.

In ieder geval de provincie Zeeland en Heerlen.

BerichtGeplaatst: di feb 10, 2009 12:52 pm 

dit circus komt ook in den bosch daar hebben ze een vergunning gekregen.

BerichtGeplaatst: di feb 10, 2009 3:26 pm 

De tournee is in handen van een belg de heer L. Marton in Den Bosch hebben ze ook een vergunning voor dit voorjaar. Deze heb ik al door verwezen naar de VNCO die gaat nu daar info opvragen.

BerichtGeplaatst: di feb 10, 2009 3:53 pm 

circus@achterhoek schreef:
De tournee is in handen van een belg de heer L. Marton in Den Bosch hebben ze ook een vergunning voor dit voorjaar. Deze heb ik al door verwezen naar de VNCO die gaat nu daar info opvragen.

Dit is een vrouw, werkzaam in circus Universo. Eerder had ik het al over een "stroman" . De tournee wordt gewoon gedaan door een stel uit Nederland.

BerichtGeplaatst: di feb 10, 2009 5:51 pm 

Oke die mensen uit nederland staan niet bij op de aanvragen tenminste ik zag het nergens op het brief papier ben benieuwd wie dit zijn dan.

BerichtGeplaatst: di feb 10, 2009 6:49 pm 

Zou het de fam.heybeek niet zijn.

Joop

BerichtGeplaatst: di feb 10, 2009 7:57 pm 
waar staat het de 22ste dan eigenlijk?
Wie die mensen zijn vraag ik me dan ook af.
Ik heb vanaf van Heybeek hier niks over vernomen in ieder geval
Zal nie veel ruimte zijn in Zeeland
Holliday, Renz Berlin, Een circus van van Heybeek en dan dit circus er nog bij.
ben benieuwd

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00