Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 1:50 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: vragen Belly Wien
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2008 9:59 pm 

Ik heb in Nieuwveen circus Belly Wien bezocht. (Zie ook mijn uitgebreide verslag.)

Naar aanleiding van dit bezoek blijven enkele vragen bij mij hangen. Misschien hebben andere circuskenners hierop een antwoord.

Weet iemand waar de antilopes gebleven zijn?
En de struisvogel?

Weet iemand waarom Marilyn momenteel geen hogeschool rijdt?

Weet iemand waar de zwarte pony is gebleven en er als gevolg hiervan geen groot en klein meer is?

Toen dit circus een jaar of drie geleden de tijgers in een Zuid-Frans safaripark aanschafte waren daarbij ook twee leeuwinnen. Deze waren te nerveus om aan het ciircusbestaan te wennen. Weet iemand waar dit tweetal heen is gegaan?

Vroeger presenteerde Marilyn altijd de Friezen. Wie weet waarom dit nu door Marlon wordt gedaan?

De ene keer werkt Regina van Heijbeek als spreekstalmeesteres, de andere keer niet, terwijl zij dan vaak wel aanwezig is. Hierin lijkt weinig regelmaat te zitten. Wie weet het waarom hier achter?

Berichtonderwerp: Re: vragen Belly Wien
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2008 10:44 pm 

Het lijkt wel of je iedereen daar kent waarom vraag je het zelf niet ??

BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2008 1:04 am 

Guidoos schreef:
Het lijkt wel of je iedereen daar kent waarom vraag je het zelf niet ??

natuurlijk kent hij al hun namen ,maar loop jij ff de woonwagens in om het hun te vragen.
ik dacht dat het forum bedoeld was om informatie met elkar uit te wisselen dus ik vind het helemaal geen domme vragen

BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2008 2:18 am 
Het zou Sylvio sieren, als hij zelf achter deze antwoorden kwam, en ze hier op dit forum dan met ons zou willen delen. Circus als hobby is meer dan alleen maar een voorstelling bezoeken. Circusweb is meer dan alleen maar achter je buro via de PC alle circusweetjes te willen lezen.

BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2008 8:20 pm 

dantjecircus schreef:
ik dacht dat het forum bedoeld was om informatie met elkaar uit te wisselen dus ik vind het helemaal geen domme vragen

Dat dacht ik ook. Maar kennelijk denken sommige andere forumbezoekers daar anders over. En dat valt mij tegen. :(

BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2008 8:28 pm 

Lisa schreef:
Het zou Sylvio sieren, als hij zelf achter deze antwoorden kwam, en ze hier op dit forum dan met ons zou willen delen. Circus als hobby is meer dan alleen maar een voorstelling bezoeken. Circusweb is meer dan alleen maar achter je buro via de PC alle circusweetjes te willen lezen.

Volgens mij heb ik middels mijn zeer uitgebreide verslag een hele berg informatie voor medelezers beschikbaar gesteld.Lees maar na!!

Volgens mij heb ik dan ook het recht om meteen wat vragen te stellen. Want alleen van vragen wordt je wijzer. Nog afgezien van het feit dat ik op deze vragen weinig reakties heb gehad vind ik het, gezien mijn uitgebreide verslag, een onterechte beschuldiging dat ik 'alleen maar achter mijn pc vragen zou zitten te stellen'. Naast enkele vragen heb ik immers een uitgebreid verslag gepost. Zo'n beschuldiging valt mij dan tegen en vind ik niet echt 'collegiaal!' :(

BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2008 8:46 pm 
Site Admin

Sylvio heeft een punt. En waarom zou hij een hoop moeite doen als een ander forumlid de antwoorden misschien al weet?
Voor dit soort zaken is een forum als dit eigenlijk bedoeld...

BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2008 11:12 pm 

In helmond (maart) was er in ieder geval nog 1 antilope..

BerichtGeplaatst: di jun 24, 2008 9:39 pm 

de reden dat Marylin geen hoge school en geen paarden doet is bijde het zelfde,n.l. haar rug.
Ze is op dit moment onder medische behandeling tegen een beginnende hernia. De pony en het paard van Groot en Klein zijn, volgens mij, naar circus Solero gegaan. Op de andere vragen heb ik even geen andwoord.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00