Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 1:49 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 10:58 am 

Circus Herman Renz in Den Bosch - Kerststerrencircus

Circus Herman renz staat in den Bosch, dit keer geen reguliere voorstellingen maar een Tv Programma wat opgenomen werd.
Dat programma was het Kerststerrencircus dat 20 december op televisie wordt uitgezonden (met het idee dat het live is ;) )
Wij waren op uitnodiging van Milko 's middags al op tijd aanwezig zodat wij ook de voorbereidingen en repetities mee konden maken.
hierbij dus enkele foto's met hier en daar wat commentaar :)

Afbeelding

Adriana Speelt hier voor olifant.... ;)
Later kwam ook baby de piste in maar ze "durfde" geen dingen te doen door de vele lampen/camera's/kerstlichten.
Gelukkig was dat tijdens de voorstelling opgelost!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Robert is er klaar voor .... de show gaat beginnen!

BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 11:07 am 

Sterrencircus 2008

om half 7 mochten we ons bandje ophalen, langs alle wachtende afgelopen en alvast naar binnen gegaan om een mooi plekje uit te zoeken in het "Renz-vak".
om 20:30 was dan zover, de show kon beginnen.... maar niet voordat er een introductiefilmpje van kidsrights vertoond werd.
Deze filmpjes zorgde er voor dat de avond flink uitliep en dat het i.p.v 22:00 ... half 12 werd.

Maar even over de voorstelling zelf, deze was helemaal geweldig met verschillende acts van zowel het circus als oude acts of helemaal nieuwe acts.
Zo waren de zeeleeuwen en pinguins weer even terug en was er een spectaculaire motoract op de hoge draad.

Zullen we maar wat foto's doen? ;)

Afbeelding

De Entree van wendy.

Afbeelding

Sonja Bakker op de Trapeze/motoract

Afbeelding

Zwevende Frans Bauer

Afbeelding

En baby vond het helemaal geweldig , tussendoor gezellig aan het spelen maar luisterde perfect naar de commando's van Lieke.

Afbeelding

De Bungee-act door enkele sporters

Afbeelding

Illusie.... hieruit kwam Mayra waar dit hele circus om draaide.

Afbeelding

Toch wel een van de leukere acts (alleen jammer van die illusionist die erbij was)

Afbeelding

Afbeelding

Herman Den Blijker

Enja beau had nog niks gedaan deze avond dus klom hij in het Rad des Doods.

Afbeelding

Afbeelding

En ook met Blinddoek

Afbeelding

De Stolchevs lieten nog 1 1/2 minuut zien wat zij in het radden konnen

Afbeelding

De wereldbol ging het publiek door .... en later ook door een camera :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Afsluitend optreden door Frans & Marianne

Afbeelding

Afbeelding

En nog een leuke close-up van Lieke :mrgreen:

Dat was hem... en allemaal 14 & 20 december kijken naar RTL 4 , misschien kom ik ook nog voorbij ;)

BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 5:14 pm 

Mooie reportage !!!

Spijtig dat ik die zender niet kan ontvangen...

Heel misschien op Digitale tv, kan eens zoeken.

BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 8:10 pm 

Gisteren ook te gast geweest bij de opnames van het kerststerrencircus van RTL 4. Op de Pettelaar in Den Bosch stond Circus Herman Renz in kerstsfeer opgebouwd. Toen we in de middag aankwamen was men nog bezig met de laatste repetities en het aankleden van de tent. De circuspers mocht overal vrij rondlopen terwijl de normale pers zich aan de regeltjes moest houden en gebruik moest maken van de pers momenten. In de speciaal opgebouwde backstage tent had iedere bekende Nederlander z'n eigen kleedruimte en kon er gegeten en gedronken worden in de horeca tent. Frans Bauer vertelde er moppen en Beau kon z'n eten niet op z'n bord houden en at vervolgens gewoon van de grond.

Beau molt een camera is vandaag het nieuws van de dag nou... de glasplaat van de autocue ging aan diggelen meer niet, goed hard schot heeft die kerel :)

Tijdens de repetitie had Olifant Baby zo haar bedenkingen bij de aankleding van de tent de andere belichting en de bewegende camera's. Ze was daardoor een beetje van slag en haar nummer kwam er in de repetitie niet uit. Tijdens de opnamens was daarom het licht weer normaal de kerstlampjes even uit en de bewegende camera's stonden even stil. Alleen de dikkere laag zaagsel bleef toch interessant en daarvan neem je dan zoveel mogenlijk mee op je rug natuurlijk :)

fototijd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bekende gezichten in de tent.

Afbeelding

Afbeelding

Er komt meer.

BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 8:23 pm 

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De avond liep een beetje uit maarja zo'n grote productie loopt al snel wat vertraging op. Aan de acts lag het niet die gingen allemaal in 1 take goed. Ik ben benieuwd hoe de uitzending van 20 December er uit zal gaan zien maar spannend en sfeervol wordt het zeker!

Dat was het weer voor de tweede keer dit jaar vanuit Den Bosch.

Speciale dank aan Circus Herman Renz voor de gastvrijheid.

BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 8:25 pm 

Superfoto's Guido , Het was weer gezellig en tot binnenkort bij de volgende circustour!
We waren vandaag al in Rtl boulevard te zien, dus 14 december goed de repetitieuitzending in de gaten houden! :mrgreen:

BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 8:31 pm 

Mooie foto's !! ;)

BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 9:21 pm 

En heeft het orkest alle nummers muzikaal begeleid en werden ze nog voorgesteld aan het publiek tijden de voorstelling of alleen in de finale?

BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 9:33 pm 

hermanrenzorkestfan schreef:
En heeft het orkest alle nummers muzikaal begeleid en werden ze nog voorgesteld aan het publiek tijden de voorstelling of alleen in de finale?

Aan het begin van de avond tijdens de warming up is het orkest voorgesteld en hebben ze diverse nummers uit de show geluidstechnisch opgenomen met publiek. Tijdens de opnamens heeft het orkest alle nummers begeleid en speelt ook muziek voor en na de reclamebreaks.

BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 7:44 pm 

Zondermeer prachtige foto's en ik ben reuze benieuwd naar de uitzending op 20/12 a.s.
Ook weer een goede positieve promotie voor het Circus Herman Renz.
Circusboy ik hoop dat je het allemaal kunt zien in Belgie, via de schotel moet dat volgens mij kunnen.

BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 8:04 pm 

Zeer mooie aankleding van het circus.
bedankt voor de sfeerimpressies, jammer dat ik het niet op Tv kan zien, hier in België.

BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 8:12 pm 

Rtl heeft wel een Net Gemist functie op hun site ! dus als die show daarop komt....

Kunnen wij ook kijken :D

BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 1:12 am 
max schreef:
Zondermeer prachtige foto's en ik ben reuze benieuwd naar de uitzending op 20/12 a.s.
Circusboy ik hoop dat je het allemaal kunt zien in Belgie, via de schotel moet dat volgens mij kunnen.

op de 14e december schijnt rtl een "the making of..." uit te zenden.

BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 10:21 am 

Lisa schreef:
max schreef:

op de 14e december schijnt rtl een "the making of..." uit te zenden.

Klopt inderdaad, en daar zullen 2 bekende forumleden vaak in te zien zijn volgens mij :mrgreen:

BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 10:32 am 
Site Admin

hoe te herkennen? behalve de camera dan?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00