Het circus is na een onderbreking van 1 jaar terug in het Attractiepark te Slagharen. Er worden op zater-, zon- en feestdagen en in de vakantieperioden tot 1 nov. a.s. weer dagelijks circusshows gepresenteerd in het Circustheater en wel om 13.00, 14.00 en 15.00 uur. de shows duren een half uur. Op het circusmenu een aantal oude bekenden van Circus Althoff en wel Miss Helena met haar schitterende jonglages met o.a. ballen en tennisrackets, de Faltiny family met een deel van de westernshow met o.a. messen werpen, lassodraaien etc. en eindelijk weer eens te zien op Nederlandse bodem de komische brandweerman Alex, met zijn hilarische act op de roterende ladder, een schitterend nummer. Voor het eerst op Nederlandse bodem is het optreden van het Italiaanse trio Caveagna, muzikale clowns, welke een arsenaal aan muziekinstrumenten bespelen zoals saxofoon, trompet en klarinet en hierbij dan ook de nodige grappen en grollen. Katarzyna Althoff, jawel!is verantwoordelijk voor de choreografie en heeft ook de schitterende finale in elkaar gezet, echt Circus Althoff waardig, mijn complimenten. Verder is er door het park ook nog het nodige amusement zoals een grote zang en dansshow van een grote groep jongeren rond de grote fontein, vlak bij de ingang, en om 16.00 uur vind er een grote parade plaats door het park waaraan ook de artiesten van het circusprogramma meewerken. Echt een aanrader om deze vernieuwde circusshow dit seizoen te gaan zien, ik heb hem afgelopen zondag al twee keer gezien en ga beslist nog wel een paar keer.
_________________ ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.
|