heuvels schreef:
Americano schreef:
@americano: heb jij er bezwaar tegen als ik dat met jouw foto's doe?
Daar heb ik geen probleem mee hoor.
Waar ik wel een probleem mee heb is het feit dat er heel veel geknipt, geplakt, cq verwijderd wordt in een bestaand topic. Het lijkt wel of het topic van mij per uur veranderd. De redenatie er achter begrijp ik dan ook niet zo goed. Een forum is een online community waarin bezoekers onderwerpen waarin ze geïnteresseerd zijn kunnen
plaatsen en
lezen. Ik vindt het dan ook zeer vervelend dat er berichten zo maar weg gehaald worden.
In het dagelijksleven is het gebruikelijk dat je elkaar bedankt als je elkaar een dienst hebt bewezen. Ik en vele andere fotografen hier nemen de moeite om de foto's te uploaden en ze vervolgens met bijhorend tekst te plaatsen. Dan is het natuurlijk leuk als mensen laten blijken dit te waarderen. Zo werkt het praktisch op ieder forum. Helaas worden deze berichten van dank gewoonweg uit je eigen topic gevist, ik vindt dit niet netjes !
Ik maak al vele jaren foto's en bezit dan ook een hele aardige collectie. Zoals bijvoorbeeld diverse reportages van Krone, de Nederland tournee, Louis Knie, American Circus, Arena en ik kan nog wel even doorgaan, deze foto's wil ik tzt wel plaatsen maar dan natuurlijk wel in een topic en dan te verstaan een topic waar geen berichten uit verwijderd worden.
Als hier geen ruimte voor is dan moeten we misschien een eigen circus forum maar gaan beheren waar deze communicatie wel mogelijk is, al vindt ik dit wel heel ver gezocht maar op deze manier beleef ik geen plezier er aan. Je schrijft een artikel hier komen reacties op en voor je het hebt gelezen zijn de reacties alweer weg, nee niet netjes dus, maar goed ik verval in herhaling. Ik moet maar eens gaan stoppen want ik raak een beetje geïrriteerd. Ik ga nu maar eens een circus bezoeken en lekker foto's maken, ik weet zeker dat ik me hierna weer wat beter voel.
Voor ik het vergeet, degene die anno 2009 nog steeds internet heeft via een analoge telefoonlijn, daar kunnen we geen rekening meer houden hoor, ik, jij, wij iedereen en ook dit forum moet met de tijd mee. Ik verklein mijn foto's al van 8 mb naar 800Kb dus ja, wat wil je nog meer ? Moet ik ze na betreffende personen na gaan sturen via een postduif, inmiddels hebben we de TNT maar dit terzijde. Ik verwacht overigens dat in DIT bericht niet geknipt gaat worden. Ik wens u allen een fijne avond.
Mvgr,
Americano