Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 9:04 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 11, 2009 10:06 pm 

Wat is dit nu voor een opmerking in een circusforum, of ben je ook een concullega die een ander het zonlicht niet gunt. Gedraag je als een circusvriend, ga kijken, neem foto's, neem ook eens een paar foto's van dierrechtprotesteerders, zet die op de site, betaal je entreekaartje, ga naar de kringnamiddagen, en lees af en toe eens een buitenlands forum om te weten hoe je je hier zou moeten gedragen.

BerichtGeplaatst: di aug 11, 2009 11:17 pm 

nrgy schreef:
Wat is dit nu voor een opmerking in een circusforum, of ben je ook een concullega die een ander het zonlicht niet gunt. Gedraag je als een circusvriend, ga kijken, neem foto's, neem ook eens een paar foto's van dierrechtprotesteerders, zet die op de site, betaal je entreekaartje, ga naar de kringnamiddagen, en lees af en toe eens een buitenlands forum om te weten hoe je je hier zou moeten gedragen.

Beste nrgy, ik begrijp uw reactie niet, kan u die even toelichten? Ik vermoed dat AlexM hier enkel vraagt of er van de plannen van de heer Borm al iets uitgekomen is...

BerichtGeplaatst: wo aug 12, 2009 9:45 am 
Site Admin

nrgy schreef:

Ik snap deze reactie niet. Ik verwacht wel een excuus.

BerichtGeplaatst: wo aug 12, 2009 11:08 am 

Termen als "...heisa rond ... " en "...gek idee ..." vindt U blijkbaar beleefd, moet ik het misschien beleefd herformuleren ?

BerichtGeplaatst: wo aug 12, 2009 10:47 pm 

Pakt een zak chips en een pilsje erbij....

BerichtGeplaatst: wo aug 12, 2009 11:06 pm 

AlexM schreef:
Guidoos schreef:
Pakt een zak chips en een pilsje erbij....

Bij wat?

wordt het een soap?

BerichtGeplaatst: do aug 13, 2009 7:39 am 

Xavier schreef:
wordt het een soap?
Nee het is al een soap...

BerichtGeplaatst: do aug 13, 2009 6:21 pm 

Als je zoekt met Google op "Alfons Borm" dan zul je vinden dat hij het heel erg druk heeft met zijn evenementenbedrijf en nog een ander groepje bedrijven. Kortom: hij heeft een voldoend gevulde orderportefeuille en het is dus bij "luchtfietserij" gebleven.

Afbeelding

Berichtonderwerp: Nieuw groot Nederlands circus
BerichtGeplaatst: za apr 10, 2010 9:10 am 

Bij toevalligheid ben ik er achter gekomen dat er momenteel vergevorderde voorbereidingen gaande zijn bij de opstart van een nieuw Nederlands circus.
Ik reed Gisteren door Friesland en zag daar een aantal prachtig beschilderde wagens met de naan Salto Mortale staan.
Ik werd nieuwsgierig en ging maar even kijken en mijn verbazing was groot. Er bleek een hal te staan vol met prachtige exemplaren. Ik telde er vijfentwintig. Daar werd met vijftien man al een dik een jaar gewerkt aan de renovatie van oude circuswagens. Ik zag geen vrachtwagens, want het circus zou zich met tractoren gaan verplaatsen.
Mijn verhaal gaat verder. Ik sprak daar een jongen die mij vertelde dat degene die er achter zit een dikke drie miljoen euro in het avontuur stopt en vanaf volgend jaar op reis gaat. Hij wilde mij niet vertellen wie het is. De tent wordt dit jaar aangeschaft en zal aan duizend personen plaats bieden. Verder werd er hard gewerkt aan decors, horecastands en nog veel meer. Het zag er oogverblindend uit en deed mij aan Roncalli denken. De jongen vertelde mij ook dat er een hele grote sponsor is die drie jaar lang het hele programma gaat betalen in ruil voor honderdduizenden kaarten per jaar. Ik werd overigens niet veel later naar buiten geleid door een wat oudere figuur die mij nog wel vertelde dat het niet bekend mocht worden nog. Ook zag ik grote (ik denk) proefaffiches hangen met...Alex Lacie.
ik heb er vanacht bijna niet van geslapen omdat ik denk dat dit voor Nederland best uniek kan worden.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00