Circus Roncalli - Aachen Bendplatz Het Circus Roncalli heeft dit jaar een feestje te vieren, het circus bestaat namelijk alweer 35 jaar.
In de speciale jubileumshow zitten dan ook vele topartiesten.
Als rode draad door de voorstelling is David Larible te zien, naar mijn mening de beste clown ter wereld.
Wat een geweldige clown, perfecte uitdrukkingen en hele leuke reprises.
Florian & Edith richter weten wel hoe ze paarden moeten presenteren, alles ziet er tot in de puntjes verzorgd uit inclusief de 2 artiesten.
Wat een mooie kostuums dragen zij.
Verder nog de Azzario Sisters die kop-op-kop acrobatiek preseteren, een uniek nummer zoals ik hem nog niet eerder zag en wat een kracht hebben die vrouwen.
Kracht heeft ook handstandacrobaat Encho die weer uitbloeit tot één van de publiekslievelingen.
Wat ik jammer vond is dat het duo Bobrov nog steeds gebruik maakt van Bandmuziek, na zoveel jaar bij Roncalli had daar toch wel iets door het orkest van gemaakt kunnen worden.
Naast al deze topartiesten ook nog wat andere artiesten zoals een jongleur die met 5 voetballen jongleert, een mimespeler , Andrej met zijn Schoorsteen en een of ander vaag nummer met een fiets in een houten constructie.
Er stond in het programmaboek vermeld dat dit nummer speciaal uit Brazilië was gekomen, de heer paul had het geld beter in zijn eigen zak kunnen houden.
het nummer was zowat al voorbij toen het begon, de man heeft 5 rondjes boven de piste in het rad gefietst en toen was het nummer al afgelopen.
Ook dit jaar weer een topshow met een finale van ruim 15 minuten , en het publiek ging helemaal los.
en ik heb ook foto's

Ik was de eerste in de lange rij zoals we gewend zijn bij roncalli, had dus ook meteen een mooi plekje uit kunnen zoeken

Komt meer