Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel ma apr 29, 2024 2:26 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00


Forumregels


Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 5:59 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
dit forum is anders een schoolvoorbeeld van mensen die het niet allemaal naar de zin te maken is.... ik heb het opgegeven :mrgreen:

maar zo lang we allemaal de zelfde hobby hebben moet het leuk kunnen blijven :clown

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 6:04 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Soms lijkt het meer op een afzeikforum dan op een circusforum!!!

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 6:24 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
circus@achterhoek schreef:
Soms lijkt het meer op een afzeikforum dan op een circusforum!!!
waarvan akte

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 8:45 pm 
circusmeisje schreef:

Prijs ik je doorzettingsvermogen, weer niet goed!
Wil je me eens uitleggen wat er nieuw en baanbrekend aan jouw idee was?

Dat waren toch jou woorden?

Citeer:
Het is azijnzeiker (zonder t). En ook al niet onzijdig.

Muchessivten ofer spelvauten is soooooo forige eew, dus stap eens in de delorian en kom eens back to the future.


Citeer:
En verder mag echt iedereen helemaal zelf weten wat hij of zij schrijft hoor, als het maar niet in schelden of persoonlijk beledigen ontaart.
Dat gelt trouwens voor ieder forum. Jammer dat dat de laatste tijd hier wel (eens) gebeurt!

toen je dit schreef keek je zeker in de lachspiegel?

Citeer:
Begrepen?

Ik wel, nou jij nog.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 8:54 pm 
circusmeisje schreef:
Heb spijt, o opperheer, zover kan en mag ik niet tellen!


Eens kijken, wat waren jou woorden ook al weer?
"En verder mag echt iedereen helemaal zelf weten wat hij of zij schrijft hoor, als het maar niet in schelden of persoonlijk beledigen ontaart."
Dus ga eens bij jezelf te raden, voordat je anderen beschuldigd van iets waar jezelf onderhand een abo op hebt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 9:08 pm 
Offline

Lid geworden op: zo apr 11, 2010 11:13 am
Berichten: 54
Ziehier maar liefst twee pagina's vol getikt binnen een dag tijd. Worden jullie per ingetypte letter betaald, net als vroeger bij een telegram? En het gaat echt nergens over. De meeste circussen bivakkeren in het winterkwartier en het is opeens een topdrukte in het forum. Het is duidelijk te merken dat enkele (anonieme!) forumleden zich te pletter vervelen.

Als je toch niet gelovig bent, ga dan maar lekker met je *** spelen, In plaats van hier het forum naar de verdoemenis te helpen. Op deze manier gaat het forum in hoog tempo het Duitse forum achterna. En ik hoef echt niet uit te leggen wat daarmee wordt bedoeld.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 9:30 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Fakir schreef:
Ziehier maar liefst twee pagina's vol getikt binnen een dag tijd. Worden jullie per ingetypte letter betaald, net als vroeger bij een telegram? En het gaat echt nergens over. De meeste circussen bivakkeren in het winterkwartier en het is opeens een topdrukte in het forum. Het is duidelijk te merken dat enkele (anonieme!) forumleden zich te pletter vervelen.

Als je toch niet gelovig bent, ga dan maar lekker met je *** spelen, In plaats van hier het forum naar de verdoemenis te helpen. Op deze manier gaat het forum in hoog tempo het Duitse forum achterna. En ik hoef echt niet uit te leggen wat daarmee wordt bedoeld.


Ergeren aan andere forumgebruikers!!!

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 9:55 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Ik vraag me echt af waar dat vandaan komt dat circussen beter in de winter draaien dan in de zomer. Ben benieuwd naar de cijfers. Kerstcircussen kunnen wellicht lekker draaien, maar als je ziet wat de kosten per dag zijn, kan het nooit een vetpot opleveren. Ik denk dat iedereen die zegt dat ie fantastisch draait het door zijn tanden heen liegt.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 9:59 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
gera schreef:
Ik vraag me echt af waar dat vandaan komt dat circussen beter in de winter draaien dan in de zomer. Ben benieuwd naar de cijfers. Kerstcircussen kunnen wellicht lekker draaien, maar als je ziet wat de kosten per dag zijn, kan het nooit een vetpot opleveren. Ik denk dat iedereen die zegt dat ie fantastisch draait het door zijn tanden heen liegt.


Gera, ik ben het met je eens en schreef dit al eerder in dit topic. Toch zijn er in Duitsland een aantal zaken die dit jaarlijks doen, Universal Renz, Probst west en Groot russisch staatscircus zijn hiervan een voorbeeld. Deze houden een lange zomerstop, zou er dan toch wat te verdienen zijn??? Nu zijn de duitsers volgens mij wel meer circusminded als de Nederlanders.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 10:08 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
circus@achterhoek schreef:
zou er dan toch wat te verdienen zijn??? Nu zijn de duitsers volgens mij wel meer circusminded als de Nederlanders.


Klopt, dat merkte ik vorige week in Monchengladbach waar circus Renz International stond, er waren natuurlijk ook mindere voorstellingen kwa bezoek bij door de hevige sneeuwval die dag maar de eerste dagen verbaasde ik me hoeveel mensen er in de tent zaten in positieve zin
Op diezelfde plek heeft de afgelopen jaren vaker een circus gestaan vroeg in het seizoen, het is maar wat de mensen gewend zijn.

Als in Nederland iedereen gewend was om in januari naar een circus te gaan omdat dat circus al bijv. 10 jaar op rij in januari komt, dan gaan de mensen ook.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 10:08 pm 
circus@achterhoek schreef:
Fakir schreef:
Ziehier maar liefst twee pagina's vol getikt binnen een dag tijd. Worden jullie per ingetypte letter betaald, net als vroeger bij een telegram? En het gaat echt nergens over. De meeste circussen bivakkeren in het winterkwartier en het is opeens een topdrukte in het forum. Het is duidelijk te merken dat enkele (anonieme!) forumleden zich te pletter vervelen.

Als je toch niet gelovig bent, ga dan maar lekker met je *** spelen, In plaats van hier het forum naar de verdoemenis te helpen. Op deze manier gaat het forum in hoog tempo het Duitse forum achterna. En ik hoef echt niet uit te leggen wat daarmee wordt bedoeld.


Ergeren aan andere forumgebruikers!!!

Ik zou zeggen, doe eens de moeite nemen om mijn eerste bericht een te lezen, want dan zie je dat het om een doodgewoon idee gaat.
De discussie die daarop volgt, gaat gewoon op een nette manier, totdat circusmeisje weer eens kleinerend op de man gaat spelen op pagina 2
en kevin ineens begint te miepen over belly wien, terwijl ik die naam, nog dat circus in dit topic ter sprake heb gebracht, dus waar verdien ik
dat gezeik dan aan? Ik heb er dan ook nog antwoord op gegeven ook, want ik was in de war met een ander draadje dat over tegenvallende bezoekersaantallen in meerdere circussen gaat, maar ging het mij om dat minachtende `hoe durf je!` van hem, dus aan wie ligt het dan?
Wie lopen hier nou te zieken en te zeiken?
Dus nomaals, ik open dus gewoon een topic met een ideetje, er word normaal gediscuseert, totdat circusmeisje weer eens minachtend uit de hoek komt, en kevin een waarschijnlijk beetje verwarring schopt, door ergens over te klagen wat in een ander draadje thuishoort. Welnu niet mijn fout, en ben ik ook niet degene die minachtend loopt te doen zoals circusmeisje niet alleen tegen mij doet maar ook tegen anderen, en dat anderen dat pikken, moeten ze zelf weten, maar ik niet, dus is het dan mijn schuld dat dit topic een zooitje word?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 10:14 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
circusfan schreef:
circus@achterhoek schreef:
Fakir schreef:
Ziehier maar liefst twee pagina's vol getikt binnen een dag tijd. Worden jullie per ingetypte letter betaald, net als vroeger bij een telegram? En het gaat echt nergens over. De meeste circussen bivakkeren in het winterkwartier en het is opeens een topdrukte in het forum. Het is duidelijk te merken dat enkele (anonieme!) forumleden zich te pletter vervelen.

Als je toch niet gelovig bent, ga dan maar lekker met je *** spelen, In plaats van hier het forum naar de verdoemenis te helpen. Op deze manier gaat het forum in hoog tempo het Duitse forum achterna. En ik hoef echt niet uit te leggen wat daarmee wordt bedoeld.


Ergeren aan andere forumgebruikers!!!

Ik zou zeggen, doe eens de moeite nemen om mijn eerste bericht een te lezen, want dan zie je dat het om een doodgewoon idee gaat.
De discussie die daarop volgt, gaat gewoon op een nette manier, totdat circusmeisje weer eens kleinerend op de man gaat spelen op pagina 2
en kevin ineens begint te miepen over belly wien, terwijl ik die naam, nog dat circus in dit topic ter sprake heb gebracht, dus waar verdien ik
dat gezeik dan aan? Ik heb er dan ook nog antwoord op gegeven ook, want ik was in de war met een ander draadje dat over tegenvallende bezoekersaantallen in meerdere circussen gaat, maar ging het mij om dat minachtende `hoe durf je!` van hem, dus aan wie ligt het dan?
Wie lopen hier nou te zieken en te zeiken?
Dus nomaals, ik open dus gewoon een topic met een ideetje, er word normaal gediscuseert, totdat circusmeisje weer eens minachtend uit de hoek komt, en kevin een waarschijnlijk beetje verwarring schopt, door ergens over te klagen wat in een ander draadje thuishoort. Welnu niet mijn fout, en ben ik ook niet degene die minachtend loopt te doen zoals circusmeisje niet alleen tegen mij doet maar ook tegen anderen, en dat anderen dat pikken, moeten ze zelf weten, maar ik niet, dus is het dan mijn schuld dat dit topic een zooitje word?


Ik noem geen namen en bij deze het gaat me ook niet speciaal om deze topic dat ik het hier schrijf komt door de opbouw van deze topic. En ik noem geen namen, ik hoop dat de mensen die zich aangesproken voelen er wat mee doen. Het forum begint steeds meer op een afzeik forum te lijken. Ik weet dat het komkommertijd is maar laten we toch bezig gaan met wat we allemaal zo leuk vinden "CIRCUS" en de opening van deze topic is inderdaad niet aanstotend tot weet ik wat.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 10:18 pm 
circus@achterhoek schreef:
gera schreef:
Ik vraag me echt af waar dat vandaan komt dat circussen beter in de winter draaien dan in de zomer. Ben benieuwd naar de cijfers. Kerstcircussen kunnen wellicht lekker draaien, maar als je ziet wat de kosten per dag zijn, kan het nooit een vetpot opleveren. Ik denk dat iedereen die zegt dat ie fantastisch draait het door zijn tanden heen liegt.


Gera, ik ben het met je eens en schreef dit al eerder in dit topic. Toch zijn er in Duitsland een aantal zaken die dit jaarlijks doen, Universal Renz, Probst west en Groot russisch staatscircus zijn hiervan een voorbeeld. Deze houden een lange zomerstop, zou er dan toch wat te verdienen zijn??? Nu zijn de duitsers volgens mij wel meer circusminded als de Nederlanders.


Mijn dank is dus nu groot voor dat een ander, jij dus, nu eens het bewijs levert dat je wel degelijk met een circus in de de winter kunt reizen, en ook nog iets kunt verdienen ook. Ha! Twee nul voor mij dus. :mrgreen:
Of nederlanders dan wel of niet meer of minder circusminded, staat daar dus los van.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 10:21 pm 
circus@achterhoek schreef:
Ik noem geen namen en bij deze het gaat me ook niet speciaal om deze topic dat ik het hier schrijf komt door de opbouw van deze topic. En ik noem geen namen, ik hoop dat de mensen die zich aangesproken voelen er wat mee doen. Het forum begint steeds meer op een afzeik forum te lijken. Ik weet dat het komkommertijd is maar laten we toch bezig gaan met wat we allemaal zo leuk vinden "CIRCUS" en de opening van deze topic is inderdaad niet aanstotend tot weet ik wat.

Euh, er is iets fout gegaan met het quoten, want dit bericht was aan fakir gericht.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 10:32 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
circusfan schreef:
circus@achterhoek schreef:
gera schreef:
Ik vraag me echt af waar dat vandaan komt dat circussen beter in de winter draaien dan in de zomer. Ben benieuwd naar de cijfers. Kerstcircussen kunnen wellicht lekker draaien, maar als je ziet wat de kosten per dag zijn, kan het nooit een vetpot opleveren. Ik denk dat iedereen die zegt dat ie fantastisch draait het door zijn tanden heen liegt.


Gera, ik ben het met je eens en schreef dit al eerder in dit topic. Toch zijn er in Duitsland een aantal zaken die dit jaarlijks doen, Universal Renz, Probst west en Groot russisch staatscircus zijn hiervan een voorbeeld. Deze houden een lange zomerstop, zou er dan toch wat te verdienen zijn??? Nu zijn de duitsers volgens mij wel meer circusminded als de Nederlanders.


Mijn dank is dus nu groot voor dat een ander, jij dus, nu eens het bewijs levert dat je wel degelijk met een circus in de de winter kunt reizen, en ook nog iets kunt verdienen ook. Ha! Twee nul voor mij dus. :mrgreen:
Of nederlanders dan wel of niet meer of minder circusminded, staat daar dus los van.


Ik denk dat iedereen wel kan zeggen dat er wel te reizen valt in de winter met een circus maar of het rendabel is dat is een 2e en Nederland heeft niet van die mooie circus terreinen als Duitsland ( tenminste verharde terreinen ).

En dat twee nul is nu weer niet nodig waarom??? dat lijkt weer op die kinderklas.

Je schrijft zelf in een eerdere post dat je bij een circus geholpen hebt of gewerkt?? Dan weet je toch ook hoe het in elkaar steekt of heb ik dat fout? Je zal mij vast kennen van het bedrijf waar ik gewerkt heb, ben wel benieuwd bij welke zaak jij gewerkt heb of misschien nog wel werkt of dan geholpen heb???

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.