Het is intussen traditie geworden. Halverwege de tournee de première in Amsterdam groot en groots aanpakken. De show kennen we al. Maar hier komen BN-ers, BF-en, BC-en en BC-en bijeen voor een groot en gezellig feest. Wat BN-ers zijn hoeft geen nader betoog. Al zijn het voor mij toch echt onbekenden. Ik moet dan ook bekennen: ik heb geen TV. Ja goed gelezen: ik heb geen TV. Nee ik woon niet in de Biblebelt en nee ik ben katholiek van origine. Dus daar ligt het niet aan. BF-en zijn Bekende Forumleden. BC-en bekende circusvrienden maar ook bekende circusmensen. Die soms ook BN-er blijken te zijn. Getuige de fotografen die Milko en Anneke zowat besprongen... Ik ben er maar van uit gegaan dat hoe meer fotografen boven op iemand springen, hoe meer BN-er hij of zij is...

BC-en en BN-ers:

Paparazzi in overvloed

Het maatje van Johan Vlemmix (hoera voor Wikipedia, kan ik de naam tenminste goed spellen

)

BN

BN

"glazen dildo"

BN

BN

BC-

BF-

BC-

BC

BC

BC-/BF-

BN

BN

BN

BN

BC

BN

paparazzi

BN

paparazzi

volle bak

BN

Wat ziet die er beroerd uit. Dat wordt nooit een astronaut. Laat staan rolschaatsacrobaat...
BC/BN/BF

BN/BN/BF

En toen begon het feest in de voortent. Met orkest en partycatering. Daar heb ik geen foto's van gemaakt. Geen flitser en dus niet echt de omstandigheden om er iets te schieten.