Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za jun 15, 2024 11:11 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 15 6 7 8 9 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2014 7:11 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Ik zie geen foto's op milko zijn facebook linkje misschien??

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2014 7:14 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Nou op de Facebook pagina van CHR staan net nieuwe foto's kijk zelf maar: https://nl-nl.facebook.com/circushermanrenz
Het is een prachtige tent mooier dan de vorige vindt ik zelf!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2014 7:23 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Hele mooie tent! Wat ik alleen jammer vind is dat je dat zeil zo lelijk om die masten ziet
Zeg maar ter hoogte van die koepel

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za apr 05, 2014 2:05 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Een paar prachtige plaatjes van de opbouw van de nieuwe tribune. En het is nu al prachtig.
https://nl-nl.facebook.com/photo.php?fb ... =1&theater


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za apr 05, 2014 9:52 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 27, 2013 6:15 pm
Berichten: 34
Even wennen al dat blauw blauw blauw. Check Facebook, de tribune, de orkestbak en de lampen zijn geïnstalleerd. Zelfde orkestbak, alleen wat verder naar achteren geplaast.

Persoonlijk had ik denk ik wel de tribune ook opgesplitst in rood en blauwe stoelen. Maar dat is mijn mening.
Ik zeg, een mooie vooruitgang, qua tent en interieur.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za apr 05, 2014 10:35 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Als de piste rand zoals dit blauw blijft vind ik dat het enige min puntje!
Ik hoop dat er gewoon nieuwe piste randen komen zoals die oude!

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo apr 06, 2014 9:24 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 27, 2013 6:15 pm
Berichten: 34
Nieuwe zaalplattegrond online!!
Vind het toch raar waarom de tribune niet mooi rond loopt. Iemand een idee?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo apr 06, 2014 9:42 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
TomS schreef:
Nieuwe zaalplattegrond online!!
Vind het toch raar waarom de tribune niet mooi rond loopt. Iemand een idee?


Nou ik snap het wel denk ik... Zoals de nieuwe inrichting is heb je een meer stalles plaatsen met veel mooier zicht namelijk van voren. Bij de vorige inrichting had je meer zicht vanaf de zijkant en dat was een deel stalles en fronttribune. Dus ik denk dat daarom daar voor gekozen is. Veder is het wel een gehele en lopen ook de loge zitplaatsen al iets om hoog voor nog meer sfeer.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo apr 06, 2014 11:10 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 27, 2013 6:15 pm
Berichten: 34
Yoshi Berends schreef:
TomS schreef:
Nieuwe zaalplattegrond online!!
Vind het toch raar waarom de tribune niet mooi rond loopt. Iemand een idee?


Nou ik snap het wel denk ik... Zoals de nieuwe inrichting is heb je een meer stalles plaatsen met veel mooier zicht namelijk van voren. Bij de vorige inrichting had je meer zicht vanaf de zijkant en dat was een deel stalles en fronttribune. Dus ik denk dat daarom daar voor gekozen is. Veder is het wel een gehele en lopen ook de loge zitplaatsen al iets om hoog voor nog meer sfeer.


Ja dat snap ik wel, maar als je goed kijkt op de foto's en op de plattegrond, zie je dat het niet in een vloeiende cirkel loopt. Als je begrijpt wat ik bedoel.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2014 1:31 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 07, 2011 1:21 am
Berichten: 311
een vloeiende cirkel kan het niet zijn omdat er de trappen en de regie-unit tussen zitten.

_________________
Het nieuws van vandaag...is morgen weer oud.
Hadeja is Hans (de Jager)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2014 5:16 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
TomS schreef:
Yoshi Berends schreef:
TomS schreef:
Nieuwe zaalplattegrond online!!
Vind het toch raar waarom de tribune niet mooi rond loopt. Iemand een idee?


Nou ik snap het wel denk ik... Zoals de nieuwe inrichting is heb je een meer stalles plaatsen met veel mooier zicht namelijk van voren. Bij de vorige inrichting had je meer zicht vanaf de zijkant en dat was een deel stalles en fronttribune. Dus ik denk dat daarom daar voor gekozen is. Veder is het wel een gehele en lopen ook de loge zitplaatsen al iets om hoog voor nog meer sfeer.


Ja dat snap ik wel, maar als je goed kijkt op de foto's en op de plattegrond, zie je dat het niet in een vloeiende cirkel loopt. Als je begrijpt wat ik bedoel.


Ik snap nu wat je bedoeld Tom. Ik zag het ook al op verschillende foto's de inrichting is idd anders dan eerder. Maar het stoelenplan is wel mooier geworden. Vooral de Stalles plaatsen zijn volgens mij fantastisch om te zitten.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma apr 07, 2014 9:08 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 27, 2013 6:15 pm
Berichten: 34
Yoshi Berends schreef:
Ik snap nu wat je bedoeld Tom. Ik zag het ook al op verschillende foto's de inrichting is idd anders dan eerder. Maar het stoelenplan is wel mooier geworden. Vooral de Stalles plaatsen zijn volgens mij fantastisch om te zitten.


Blij dat iemand het snapt. Vind het zelf ook moeilijk uit te leggen maar ja. Ik bedoel gewoon als je de plattegrond bekijkt loopt ie niet vloeiend rond, (een soort van afgeronde achthoek) Maar moet gezegd worden, tribune ziet er luxer uit.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2014 9:14 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Wat leuk is om te weten. Is dat je hele mooie pisteranden ziet op de foto's van de Facebook van Herman Renz. Dit zijn de oude pisteranden van het Mega Kerstcircus Den Bosch. Kijk zelf maar: https://www.youtube.com/watch?v=O_3MQ0Puxlc


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo apr 13, 2014 1:51 am 
Ik kwam toevallig de nieuwe tent en tribune tegen op het internet, en dacht even op dit forum te kijken of er meer foto's zijn, maar niks dat ik nog niet gezien heb,
dus bij deze, er zijn nieuwe foto's van de tent en interieur op de site van renz toegevoegd.
http://www.renz.nl/en-us/nieuws.aspx
Het ziet er dus naar uit dat de regie idd rechts van het orkest zit, en de regie zit gewoon in de nieuwe tribune verwerkt en komen de mensen er dus onderdoor naar binnen.
En de tent is prachtig, maar het interieur is wel erg steriel met al dat gegalvaniseerde ijzer en blauw kunststof kuipstoeltjes en bording, want verder geen pluche, versiering,
ornament of logo te zien, dus een beetje kill en kaal, maar wellicht dat er nog het een en ander aangepast word.
Verder ook vreemd dat die regie rechts van het orkest gaat zitten, want je wilt toch dat de bron recht tegenover je zit om het geluid optimaal af te kunnen regelen?
En waarom word er nu dan een zij-ingang als hoofdingang gebruikt? Ja ik hou van symmetrie, dus ik vind het een beetje een rare opstelling, en heb ik dit dan ook nog
nergens anders gezien. Maar goed, ik ga er vanuit dat het circus zelf wel een keer zal vertellen wat het idee hier achter is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo apr 13, 2014 3:36 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Yoshi heeft het juiste antwoord over het nut van de nieuwe opstelling al gegeven, namenlijk meer plaatsen op het front. Het lijkt misschien een zij ingang maar eigenlijk staat ie gewoon inline met de voortent en komen de artiesten nu dus via de zijkant binnen. Het geluid afregelen is even wennen maar goed te doen volgens de geluidsman. Aan de aankleding wordt nog gewerkt dat komt helemaal goed.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 15 6 7 8 9 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.